Opp/ned i vekt?

Er i veke 27+ (nåke) å ligg ca 1kg over startvekt, men he nylig hatt 6 uke prega av omgangen, influensa og bihulebetennelse ✌️

26+2 og har gått opp 8kg fra startvekt.

Skulle gjerne vært bittelitt mindre ettersom jeg er overvektig, men men. Vil nok sitte litt igjen etter fødsel ja!

27+0 og vekta har heldigvis roet seg litt.
8,9 kg idag

24+4 og lagt på meg 4,5kg. Hadde ikke veid meg på over 1mnd, og har følt jeg har lagt på meg minst 20kg :-p Så overraskende nok viste vekten hos jm opp 4,5kg.

24+5 og 8kg opp :bag: Tror dessverre det er mest sjokolade, chips og kaker :oops:

24 + 4 og 8 kg opp :dance008 Tenker vi er akkurat der vi skal være jenter! :love2

27+1, gikk ned 5 kg iløpet av de første ukene(litt chubby ifra før av så var ikke noe problem) er nå oppe igjen til vekta jeg lå på føre graviditen startet. Kaller meg heldig som foreløpig ikke har fått noe ekstra :cat:

28+4 i dag:Heartblue

Opp 7,5 kilo fra startvekt, men gikk ned 4 kg de første 12 ukene pga ekstrem svangerskapskvalme, så egentlig blir det vell 11,5 kg til nå! Veldig fornøyd med det:D

27+2 opp 16 kg. Håper det roer seg litt nå, stått stille siste uken iallefall! Normalvekt ved start, så ingen krise. Tar den ekstra vekten som ekstra trening opp trappene :wtf:

29+3, 9 kg opp.
Tenker ikke så veldig mye over det i det daglige, men jeg vet at det ikke er ideelt (hadde mange kilo for mye før jeg ble gravid, så har egentlig ikke så mye å gå på)

29+4 og fortsatt 10 kg opp. Vekta har ikke økt siste to uker -begynner å bli lite plass til mat i magen og må ha mindre måltider.

Back
Topp