Opp/ned i vekt?

18+3 og 3,3kg opp

17+2 og på startvekt igjen etter et par nedganger. Nå går det nok oppover framover:)

21 uker og opp 1 kg.
Men har vært sengeliggende siden uke 14, så har nok mistet masse muskelmasse. Har nok gått opp mange cm rundt liv og lår en kiloene tilsier :wacky: men vi får tenke på det seinere, vi kan jo gå masse trilleturer i sommer:D

Har ikke veid meg på en gooo stund nå...men har garanteeeert gått mye opp:hungover: Klarte å gå ned ganske mye til sommeren i fjor, men var en ganske så tragisk sommer som resulterte i myyye sjokolade og diverse, så gikk opp igjen nesten 14kg...:depressed: og tror nok jeg har lagt på meg sånn opp mot 10kg til nå....:nailbiting:er i uke 22... prøver å være flink, men ikke alltid like lett.... så blir heeeeftig med trilleturer til sommeren...:p

23+3 og fortsatt ca 2 kg under startvekt. Men jeg er overvektig og bør gå opp minst mulig, så jeg er i rute for min egen del :) Slanker meg ikke.

Uke 19+2, opp 4 kg. Var ekstremt kvalm i starten gikk ikke opp før uke 16. Prøver å tenke på hva jeg spiser da jeg har veldig bekkenløsning i ryggen og sliter med å gå lange distanser, og de fleste øvelser er smertefullt. Får ta opp igjen treninga etter fødselen.

23+0 og opp 7 kg o_O
Legen bare lo når klagde og sa "du er jo gravid, du skal legge på deg" :joyful:

• Liker
Reactions: Kkk
22 uker og opp 7kg. Her går det unna. Første gang jeg har følt at vektøkningen har vært lett å få til. Spent på fortsettelsen :)

Back
Topp