Opp/ned i vekt?

solbærsol

Blir kjent med forumet
Babyen har bosatt seg godt nå... har vekta begynt å endre seg også? Husker sist at jeg hadde lagt på meg ca 10 kg til uke 20, men nå i uke 12 er det nesten ingenting!
 
Føler jeg har gått opp en del, men har ikke veid meg :nailbiting:
 
Opp ja.. 3kg kom veldig fort egentlig, brått var jeg på det som tidligere var "standardvekt". Nå etter jul har det sneket seg på enda en kg, så totalt 4kg opp. Uke 12
 
Bruker ta av i starten, og legger ikke så mye på meg i graviditene mine. Spiser som en helt, men er veldig aktiv. :smiley-chores007:cool05:dance018
 
Har gått ned 2-3 kg 14+4. Er chunky fra før av så ikke farlig at jeg ikke går opp noe særlig :woot:
 
Gikk opp ca 300g i jula, og ca ett kg totalt i svangerskapet så langt... allikevel passer verken kjoler eller bukser lengre :sorry:
 
Jeg har faktisk gått ned og veier en kilo mindre enn startvekta. Skjønner ikke helt hvorfor. Er 13+3, føler jeg spiser mer nå enn før siden jeg har begynt å spise frokost blant annet og er mindre aktiv. Tydelig mage nå også så gir ikke mening å gå ned i vekt :confused005
 
Jeg veier ganske mye mer nå enn hva jeg gjorde første gang jeg ble gravid, så det gjør ingenting at jeg ikke har gått noe opp i vekt ennå.
Jeg har gått ned 1-2 kg fordi sjokolade og iskaffe ikke har smakt godt :wacky: De siste dagene har godteri vært veldig godt igjen, så vekten beveger seg vel snart oppover... :angelic:
 
Jeg veier der samme som før jeg ble gravid. Men har samme startvekt som jeg avsluttet forrige svangerskap med, så håper jeg klarer unngå å gå opp så veldig mye denne gangen.
 
Veier fortsatt 5 kg mindre enn Startvekt nå 13+2

Vare nede i -8 kg før jeg fikk sonde da.
 
Har ikke orket å veie meg.. er veldig lite aktiv (kontorjobb) og føler eg har lagt på meg mye.. krysser fingrene for en ner aktiv livstil fra januar :)
 
Har gått ned 3 kg, fikk kvalmestillende og den har stabilisert seg nå i jula :) 11+5
 
14+2 og har lagt på meg nesten ett kilo :) men godt mulig det bare et ekstra kilo juleflesk :p
 
12 uker, og vekta er lik. Men tror jeg har vært ca 1kg ned, og nå 1kg opp igjen, når kvalmen stilna :)
 
Har ikke vekt hjemme, men ser jeg kunne tatt av to ledd på klokken min, så har nok gått ned en del. Sliter med hypermesis.
 
Back
Topp