Opp/ned i vekt?

16 uker og 0.5 kg ned :) gikk ned litt de første tre mndene pga av kvalme, men nå er jeg nesten på startpunktet igjen.

15+5 og er fortsatt i 3kg minus. Men den står stille, går hverken opp eller ned, har ikke gjort det på flere uker.

Har spist vanvittig mye godteri og tomme kalorier de to siste ukene, så har garantert gått opp :angelic:

Litt over 18 uker nå. Jeg gikk først ned to kg, og så har jeg gått fire kg opp, så ligger på +2kg i forhold til startvekta.

Gikk ned 6 kg fra startvekt frem til forrige kontroll (på 16+6) og sliter mye med kvalme og oppkast:hungover:
Idag(18+0) hadde jeg gått opp igjen 1,1 kg.
Gikk opp 20 kg forrige svangerskap og har ikke klart å gå så mye ned etter det, så selv om jeg «starter i minus» håper jeg å slippe altfor mye oppgang denne gangen:D

Uke 18 i dag, og vekta er den samme som ved svangerskapets begynnelse, +/- en kilo litt fra og til. Det har sine fordeler at jeg ikke har lyst på godteri nå, og jeg har nok å ta av, så er ikke bekymret! Fikk også bekreftet på ultralyden i går at alt står bra til der inne. :)

Uke 18 nå, gått ned 3-4 kg. Har nok å ta av dessverre, så det er ingenting bekymringsverdig med det akkurat, hehe. Slanker meg ikke, men lettere å spise fornuftig, så da er det greit :)

Back
Topp