Opp/ned i vekt?

28+2 i dag. Føk opp 8 kg de første 24 ukene. Gikk opp 1 kg fra uke 24-28. Så 9 kg til sammen.
 
27+1, -3,3 kg fra startvekt :eek:
 
27+1 og opp 10 kg :bag:
 
30 uker imorgen og opp 13kg :eek:
 
Ikke turt å veie meg siden jeg veide meg for to uker siden (24 uker) og hadde gått opp 3 kg :hilarious: har mye fra før, så vil ikke mer!!
 
30+6 og er i null fra før graviditeten, opp 2,5 kg fra uke 12. Overvektig, så bør gå opp minst mulig.
 
27+4 og opp 10kg.
3 kg til, så har jeg nådd samme vektoppgang jeg hadde til termin med storesøster. Men denne gangen var jeg 2kg tyngre ved starten av graviditeten enn med søstra :bag:
 
Jeg har ikke veid meg på et par uker nå, og det aner meg at jeg har gått opp mer, men er 29+5 i dag og sist jeg veide meg hadde jeg gått opp 13 kg.:bag: Det var dog siden startvekt på høstens første graviditet som endte i SA, men siden det var så kort tid i mellom ble det ingen veiing før jeg plutselig var gravid igjen. Føler dog ikke at jeg har gått opp så mye, men vekta taler sin sak godt.:angelic: Ønsker ikke å gå opp mer nå da!:wideyed:
 
Snart 31 uker på vei. 13 kg + fra startvekt.skulle gjerne vært litt mindre med tanke på overvekt fra før. Men det får bare være nå
 
Start: 48,5
Uke 28: 57,5
Opp 9 kg.

Nå veier jeg det samme som da jeg fødte storebroren. Den gang hadde jeg gått opp 16 kg.
 
Back
Topp