Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
24+4 og lagt på meg 4,5kg. Hadde ikke veid meg på over 1mnd, og har følt jeg har lagt på meg minst 20kg Så overraskende nok viste vekten hos jm opp 4,5kg.
27+1, gikk ned 5 kg iløpet av de første ukene(litt chubby ifra før av så var ikke noe problem) er nå oppe igjen til vekta jeg lå på føre graviditen startet. Kaller meg heldig som foreløpig ikke har fått noe ekstra
Opp 7,5 kilo fra startvekt, men gikk ned 4 kg de første 12 ukene pga ekstrem svangerskapskvalme, så egentlig blir det vell 11,5 kg til nå! Veldig fornøyd med det
27+2 opp 16 kg. Håper det roer seg litt nå, stått stille siste uken iallefall! Normalvekt ved start, så ingen krise. Tar den ekstra vekten som ekstra trening opp trappene
29+3, 9 kg opp.
Tenker ikke så veldig mye over det i det daglige, men jeg vet at det ikke er ideelt (hadde mange kilo for mye før jeg ble gravid, så har egentlig ikke så mye å gå på)