Oktober - skravla

He he , min plan er å ta med julegaver og kalender til mamma når jeg skal på hyttetur i slutten av okt. Da kan mamma hente det der

Ikke så dumt :)
De fleste jeg skal kjøpe til, er i nærheten her likevel.. og de andre blir jeg ikke å se før jul uansett, så må sendes. Men men.

Ikke så dumt :)
De fleste jeg skal kjøpe til, er i nærheten her likevel.. og de andre blir jeg ikke å se før jul uansett, så må sendes. Men men.
Ja jeg synes det er greit å slippe den sinnsykt dyre portoen, er snakk om 15 gaver som skal sit + 24 kalendergaver .

Ja jeg synes det er greit å slippe den sinnsykt dyre portoen, er snakk om 15 gaver som skal sit + 24 kalendergaver .

Kan fort bli kostbart da ja, om man må sende med post

Prøve sove nå. Modningsakupunktur i dag, og jeg er bare utrolig trøtt.. ><

Nå har jeg ikke kjøpt enda, men.. jeg kan spørre etter ønsker, men da gjerne hvis jeg har NULL peiling.. Ellers har jeg ofte allerede en plan.
Men jeg kjøper noe jeg tenker de liker og vil ha. Liker ikke kjøpe drit for å kjøpe 'noe', men om noen kommer med gaveønsker sent i november, så.. "for seeeint" :)
Skjønner :) jeg har ofte null peil, og har heller ikke lyst til å kjøpe noe noen allerede har fra før eller ikke har lyst på. Men samtidig har jeg lyst til på være tidlig ute, og helst være ferdig til 1 desember. Da jeg elsker desember og heller vil bruke den mnd på kose tid og ro, istedenfor å stresse med gave kjøp :p

Skjønner :) jeg har ofte null peil, og har heller ikke lyst til å kjøpe noe noen allerede har fra før eller ikke har lyst på. Men samtidig har jeg lyst til på være tidlig ute, og helst være ferdig til 1 desember. Da jeg elsker desember og heller vil bruke den mnd på kose tid og ro, istedenfor å stresse med gave kjøp :p

Ting som er forbruksvare (som f.eks mat/drikke), synes jeg er veldig greit til dem som "har alt". Det gjør det liksom ikke noe om de får to av, og er både fint å få, fint å gi.
Også kan man også skrive lister gjennom året, på mobilen. Når du hører noen si 'ååh, det skulle jeg ha hatt' så skriver du det ned. Da har du en liste å gå etter :p

Det er derfor jeg starter tidlig, bruker tid på å finne noe som passer mottager å siden jeg år etter år får høre hvor flink jeg er til å treffe med gavene, de ikke skjønner hvordan jeg får det til osv så tenker jeg at jeg gjør noe riktig :)
Det er kun to so potensielt bytter å de kan jeg om jeg ikke er sikker på at gaven treffer 100% kjøpe litt nærmere jul. Men som sagt så er det ingen av oss som gir ønskelister for vi vil heller overraskes :)

Godt mulig de har flere elevfridager eller så. : )
Det skal være 190 skoledager i et skoleår, hvordan de er fordelt er litt opp til fylkeskommunen og kommunen. Innen visse grenser.

Haha, stakkar pus da :p ikke bare bare når ballene forsvinner..!
Jepp, heldigvis skal den ikke være der for evig :p nei, det fårn si. Ser ut som han er litt mer vant med den nå heldigvis:D Får den av innimellom, når vi har helt kontroll på han og han er rett ved oss. I natt må den være på i hvertfall

Endelig er det torsdag kveld og jeg gleder meg til barna er send på skolen imorgen. Har en del ting jeg må ordne før vi starter høst ferie.

Ting som er forbruksvare (som f.eks mat/drikke), synes jeg er veldig greit til dem som "har alt". Det gjør det liksom ikke noe om de får to av, og er både fint å få, fint å gi.
Også kan man også skrive lister gjennom året, på mobilen. Når du hører noen si 'ååh, det skulle jeg ha hatt' så skriver du det ned. Da har du en liste å gå etter :p
Ja, sant. :) Har flere anledninger gitt kurv med forskjellig matvarer og snacks både til jul og bursdager siden jeg ikke har hørt hva de ønsker seg igjennom året og de har så og si alt :p

Det er derfor jeg starter tidlig, bruker tid på å finne noe som passer mottager å siden jeg år etter år får høre hvor flink jeg er til å treffe med gavene, de ikke skjønner hvordan jeg får det til osv så tenker jeg at jeg gjør noe riktig :)
Det er kun to so potensielt bytter å de kan jeg om jeg ikke er sikker på at gaven treffer 100% kjøpe litt nærmere jul. Men som sagt så er det ingen av oss som gir ønskelister for vi vil heller overraskes :)
Ja, det er jo fint å burde litt tid på å finne på noe som kan passe og at folk blir overrasket frem for å vite hva de får. Det er jo egentlig er det beste :)

Det skal være 190 skoledager i et skoleår, hvordan de er fordelt er litt opp til fylkeskommunen og kommunen. Innen visse grenser.

Ser de, i kommunen, har fridag 19.11 og 27.05, så kan hende det er for å kompensere :S

Back
Topp