Jeg fatter det bare ikkeDet er FULLT mulig. Dukker sikkert opp til våren x)
Jeg hadde en million gulpekluter en gang, men når jeg endelig skulle lete dem opp, fant jeg ikke én engang.
borte vekk!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fatter det bare ikkeDet er FULLT mulig. Dukker sikkert opp til våren x)
Jeg hadde en million gulpekluter en gang, men når jeg endelig skulle lete dem opp, fant jeg ikke én engang.
borte vekk!Jeg fatter det bare ikkehar funnet noen tynne luer/pannebånd slik at de har nå i høst. Men finner INGENTING av de som har vært i bruk vinteren som var
borte vekk!
Jaja, da blir det vel noe shopping på outlet her i området, slik at de har noe til vinteren  har vært rundt hele huset, borte vekkHaha, ja, men pleier bli sånn
Også dukker det plutselig opp når du skal rydde vekk vintertøy x)
Skjedde her, dog med regntøy, i fjor![]()
Jaja, da blir det vel noe shopping på outlet her i området, slik at de har noe til vinteren  har vært rundt hele huset, borte vekk![]()
Det er vel slik det blir, jaPlutselig dukker det opp, og da blir du antagelig småirritert over hvor selvfølgelig plasseringen varhaha.
Jaja, litt nytt blir vel fint, så får man evt vurdere å donere bort noe når det gamle dukker opp, om det blir for mye x)
godt å høre at det ikke bare er jeg som får til slikt da Det er vel slik det blir, jagodt å høre at det ikke bare er jeg som får til slikt da
![]()
Når man føler en oro i kroppen men vet ikke hva det er![]()
Ja det er ekkeltUffda, det er ekkelt..
Prøv å finn noe som roer deg, pust dypt og.. enten hør på litt musikk, lydfiler eller annet..? Uro i kroppen er litt kjedelig i alle fall.
Ja det er ekkeltla leg i sengen og skall prøve slappe av litt
Takk ikke syk men jeg hater det. Føles som ett eller annet kommer til att skjeHøres lurt ut
Skulle til å si, god bedring! For.. selv om du kanskje ikke er direkte syk, så er det en utrolig ubehagelig tilstand å være i...
Håper du føler deg bedre snart.![]()
Haha husker den når jeg var gravid med jentaSpiser mat, selv om jeg ikke er sulten - for ellers blir jeg å ligge våken i mange timer, før jeg til slutt *må* løpe ned og spise..
Og så skal jeg snart legge meg. Brått veldig trøtt og sliten. ><
Takk ikke syk men jeg hater det. Føles som ett eller annet kommer til att skje
Haha husker den når jeg var gravid med jentaspiste hela tiden og alarm var satt på i min hjerne at jeg måtte opp og spise om natten
![]()
God morgen
Håper alle får en fin dag
Trøtt, og ikke helt i topplag her, men jeg får stå opp og se hvordan det står til. Forkjøla for tiden. Kjedelig.
Forkjølelse er alltid ubehagelig. Men de siste par årene er det jo problematisk også. Mistenkelig, liksom.God morgen!
Forkjølelse er kjedelig... Og kanskje spesielt nå for tiden, når du ikke kan snufse engang uten å bli mistenkt for å ha korona.. ><