Oktober - skravla

Det er FULLT mulig. Dukker sikkert opp til våren x)
Jeg hadde en million gulpekluter en gang, men når jeg endelig skulle lete dem opp, fant jeg ikke én engang.
Jeg fatter det bare ikke :p har funnet noen tynne luer/pannebånd slik at de har nå i høst. Men finner INGENTING av de som har vært i bruk vinteren som var :wacky: borte vekk!

Jeg fatter det bare ikke :p har funnet noen tynne luer/pannebånd slik at de har nå i høst. Men finner INGENTING av de som har vært i bruk vinteren som var :wacky: borte vekk!

Haha, ja, men pleier bli sånn :P
Også dukker det plutselig opp når du skal rydde vekk vintertøy x)
Skjedde her, dog med regntøy, i fjor :p

Haha, ja, men pleier bli sånn :p
Også dukker det plutselig opp når du skal rydde vekk vintertøy x)
Skjedde her, dog med regntøy, i fjor :p
Jaja, da blir det vel noe shopping på outlet her i området, slik at de har noe til vinteren  har vært rundt hele huset, borte vekk :rolleyes:

Jaja, da blir det vel noe shopping på outlet her i området, slik at de har noe til vinteren  har vært rundt hele huset, borte vekk :rolleyes:

Plutselig dukker det opp, og da blir du antagelig småirritert over hvor selvfølgelig plasseringen var :P haha.

Jaja, litt nytt blir vel fint, så får man evt vurdere å donere bort noe når det gamle dukker opp, om det blir for mye x)

Plutselig dukker det opp, og da blir du antagelig småirritert over hvor selvfølgelig plasseringen var :p haha.

Jaja, litt nytt blir vel fint, så får man evt vurdere å donere bort noe når det gamle dukker opp, om det blir for mye x)
Det er vel slik det blir, ja :hilarious: godt å høre at det ikke bare er jeg som får til slikt da :p

Når man føler en oro i kroppen men vet ikke hva det er:(

Uffda, det er ekkelt..
Prøv å finn noe som roer deg, pust dypt og.. enten hør på litt musikk, lydfiler eller annet..? Uro i kroppen er litt kjedelig i alle fall.

Uffda, det er ekkelt..
Prøv å finn noe som roer deg, pust dypt og.. enten hør på litt musikk, lydfiler eller annet..? Uro i kroppen er litt kjedelig i alle fall.
Ja det er ekkelt :( la leg i sengen og skall prøve slappe av litt

Ja det er ekkelt :( la leg i sengen og skall prøve slappe av litt

Høres lurt ut ❤️
Skulle til å si, god bedring! For.. selv om du kanskje ikke er direkte syk, så er det en utrolig ubehagelig tilstand å være i...
Håper du føler deg bedre snart. :)

Spiser mat, selv om jeg ikke er sulten - for ellers blir jeg å ligge våken i mange timer, før jeg til slutt *må* løpe ned og spise..
Og så skal jeg snart legge meg. Brått veldig trøtt og sliten. ><

Høres lurt ut ❤️
Skulle til å si, god bedring! For.. selv om du kanskje ikke er direkte syk, så er det en utrolig ubehagelig tilstand å være i...
Håper du føler deg bedre snart. :)
Takk ikke syk men jeg hater det. Føles som ett eller annet kommer til att skje

Spiser mat, selv om jeg ikke er sulten - for ellers blir jeg å ligge våken i mange timer, før jeg til slutt *må* løpe ned og spise..
Og så skal jeg snart legge meg. Brått veldig trøtt og sliten. ><
Haha husker den når jeg var gravid med jenta :p spiste hela tiden og alarm var satt på i min hjerne at jeg måtte opp og spise om natten:p

Haha husker den når jeg var gravid med jenta :p spiste hela tiden og alarm var satt på i min hjerne at jeg måtte opp og spise om natten:p

Må passe på å holde matinntaket jevnt, for magen er så full fra før av, at jeg ikke kjenner sult før jeg er VELDIG sulten :P og da får jeg ikke sove mer ><

God morgen

Håper alle får en fin dag

Trøtt, og ikke helt i topplag her, men jeg får stå opp og se hvordan det står til. Forkjøla for tiden. Kjedelig.

God morgen

Håper alle får en fin dag

Trøtt, og ikke helt i topplag her, men jeg får stå opp og se hvordan det står til. Forkjøla for tiden. Kjedelig.

God morgen!
Forkjølelse er kjedelig... Og kanskje spesielt nå for tiden, når du ikke kan snufse engang uten å bli mistenkt for å ha korona.. ><

God morgen!

Ligger enda i sengen; sliten. Skal innom sykehuset/føden for å få akupunktur i dag, som jeg egentlig ikke har helt tro på har noe effekt, men.. over termin og desperat, så jeg er villig til å prøve magiske bønner til og med, om det skulle hatt en trodd effekt. :P

God morgen!
Forkjølelse er kjedelig... Og kanskje spesielt nå for tiden, når du ikke kan snufse engang uten å bli mistenkt for å ha korona.. ><
Forkjølelse er alltid ubehagelig. Men de siste par årene er det jo problematisk også. Mistenkelig, liksom.

Jaja. Jeg er langt bedre og hun er trolig også det og sendes forhåpentligvis på skolen i morgen, siste dag før høstferien

Back
Topp