Oktober - skravla

Skal liksom møte mannen for lunch, og når jeg kommer ut fra fysio og ringer, spør hvor han er, så sier han fortsatt hjemme! Makan…

Ble det noe lunsj da?

Forkjølelse er alltid ubehagelig. Men de siste par årene er det jo problematisk også. Mistenkelig, liksom.

Jaja. Jeg er langt bedre og hun er trolig også det og sendes forhåpentligvis på skolen i morgen, siste dag før høstferien

Enda godt!
Dere har høstferie hele u41?
Her er det høstferie denne uka, men da kun fra og med onsdag; så de var på skolen man/tirs.

Katten kastrert i dag. Han fordrar ikke den kragen:p

Enda godt!
Dere har høstferie hele u41?
Her er det høstferie denne uka, men da kun fra og med onsdag; så de var på skolen man/tirs.
Hele uke 41 for ungene ja. Fra onsdag tar jeg fri. Enten hele dagen eller fra lunsj. Og mannen tar.... Bortrkontor, tipper jeg

4 gaver unnagjort i dag, 2 i går. Snart ferdig :D
Ser plantasjen får inn Disney julepynt i år , blir definitivt tur dit før desember. Skal ha eget Juletre kun pyntet ed Disney pynt i gangen

Til dere som har startet på julegaver. Vet dere hva folk ønsker seg? Eller kjøper dere noe dere tror de vil like?
Om jeg spør de jeg kjenner om ønsker på denne tiden, kommer det ofte « åh nei, det har jeg ikke tenkt på - det er litt tidlig enda » så ikke før sent i november kan jeg starte med andre enn barna og samboer

Hele uke 41 for ungene ja. Fra onsdag tar jeg fri. Enten hele dagen eller fra lunsj. Og mannen tar.... Bortrkontor, tipper jeg

Heldig. Husker jeg synes det var skrekkelig urettferdig som barn; alle andre fikk en hel uke, vi fikk en halv :p

Til dere som har startet på julegaver. Vet dere hva folk ønsker seg? Eller kjøper dere noe dere tror de vil like?
Om jeg spør de jeg kjenner om ønsker på denne tiden, kommer det ofte « åh nei, det har jeg ikke tenkt på - det er litt tidlig enda » så ikke før sent i november kan jeg starte med andre enn barna og samboer
Vi opererer ikke med ønskelister :)

4 gaver unnagjort i dag, 2 i går. Snart ferdig :D
Ser plantasjen får inn Disney julepynt i år , blir definitivt tur dit før desember. Skal ha eget Juletre kun pyntet ed Disney pynt i gangen

Flink du er. Jeg har kjøpt én julegave. :P
Men, til mitt forsvar er jeg kjempegravid og har ikke orket ut av huset på mange uker :p

Heldig. Husker jeg synes det var skrekkelig urettferdig som barn; alle andre fikk en hel uke, vi fikk en halv :p
Her har der alltid vært en hel.

Men det er jo like mange skoledager hvert år for alle. Våre startet på skolen 23. August i år, det er sent. Men til gjengjeld skal de gå helt til 23.6 også. Det er også veldig sent. Om en har to dager kortere høst eller vinterferie så er det et par dager mer en annen plass i året.

Samme her :nailbiting:

Nå har jeg ikke kjøpt enda, men.. jeg kan spørre etter ønsker, men da gjerne hvis jeg har NULL peiling.. Ellers har jeg ofte allerede en plan.
Men jeg kjøper noe jeg tenker de liker og vil ha. Liker ikke kjøpe drit for å kjøpe 'noe', men om noen kommer med gaveønsker sent i november, så.. "for seeeint" :)

Her har der alltid vært en hel.

Men det er jo like mange skoledager hvert år for alle. Våre startet på skolen 23. August i år, det er sent. Men til gjengjeld skal de gå helt til 23.6 også. Det er også veldig sent. Om en har to dager kortere høst eller vinterferie så er det et par dager mer en annen plass i året.

Godt mulig de har flere elevfridager eller så. : )

Bestiller det meste på nett jeg, enkelt og greit. Vi har liksom ikke noen spennende butikker rundt her

Jeg også, vanligvis, men hjernen min har dessverre ikke funket de siste månedene heller, så får ta shoppingen når baby kommer ut. :P

Jeg også, vanligvis, men hjernen min har dessverre ikke funket de siste månedene heller, så får ta shoppingen når baby kommer ut. :p
He he , min plan er å ta med julegaver og kalender til mamma når jeg skal på hyttetur i slutten av okt. Da kan mamma hente det der

Back
Topp