Oktober - skravla

Jepp, heldigvis skal den ikke være der for evig :p nei, det fårn si. Ser ut som han er litt mer vant med den nå heldigvis:D Får den av innimellom, når vi har helt kontroll på han og han er rett ved oss. I natt må den være på i hvertfall

Uff:P
Var litt sen å kastrere ene min, han ble 10 måneder eller noe før det ble ordnet.. og hjelp, DE ballene.. :P Han så ikke kastrert ut etter inngrepet (.. men var likevel en utrolig rask prosess, dyrlegen bare.. passet på at han var bedøvet, og fjernet utstyret på ca 2 minutter :p). Ble ikke noe krage på ham, men tror han også greide la det være for det meste i fred.

Ja, sant. :) Har flere anledninger gitt kurv med forskjellig matvarer og snacks både til jul og bursdager siden jeg ikke har hørt hva de ønsker seg igjennom året og de har så og si alt :p

Det er en grei løsning når man ikke har peiling. Jeg pleier ofte ha en grei idé uansett, så det pleier å gå ganske greit. Sliter litt til gubben i år, for der er jeg blank.. :P
Skal begynne med julegavene når lille er kommet ut, og jeg har fått kropp og hjerne (forhåpentligvis) tilbake igjen.

Det er en grei løsning når man ikke har peiling. Jeg pleier ofte ha en grei idé uansett, så det pleier å gå ganske greit. Sliter litt til gubben i år, for der er jeg blank.. :p
Skal begynne med julegavene når lille er kommet ut, og jeg har fått kropp og hjerne (forhåpentligvis) tilbake igjen.
Løser seg alltid for min del også, men tenker bare for min egen del at jeg vil være ferdig før desember, men det er ikke lett :p Med mennene våres er det så enkelt nei, men finner alltid på noe :p
Ja, det sikkert tungt og slitsomt for deg nå på slutten av svangerskapet. Greit å vente til ungen er ute da :)

Løser seg alltid for min del også, men tenker bare for min egen del at jeg vil være ferdig før desember, men det er ikke lett :p Med mennene våres er det så enkelt nei, men finner alltid på noe :p
Ja, det sikkert tungt og slitsomt for deg nå på slutten av svangerskapet. Greit å vente til ungen er ute da :)

Jeg vurderte kjøpte "ham" ny oppvaskmaskin eller noe, for han mangler egentlig ingenting x) i fjor fikk han billetter til et show - men så ble det utsatt et år plutselig, så.. de har vi da enda... :P

Og, har vært mye dårlig dette svangerskapet. Nå er jeg bare tung og lei, og to dager på overtid (føles lengre, da de andre to kom 5 og 2 uker før); og kan føde når som helst. Så .. greit å vente til hun er ute tenker jeg.

Freddddan :D

Å jeg har lest kommentarer fra de som er i mot coronavaksine, hjelpes :confused:

Haha, jeg pleier gi opp sånne kommentarfelt... Så mye konspirasjonsteorier, ukritiske "kilder" og slikt; blir sliten av å lese på sånt :p

Jeg vurderte kjøpte "ham" ny oppvaskmaskin eller noe, for han mangler egentlig ingenting x) i fjor fikk han billetter til et show - men så ble det utsatt et år plutselig, så.. de har vi da enda... :p

Og, har vært mye dårlig dette svangerskapet. Nå er jeg bare tung og lei, og to dager på overtid (føles lengre, da de andre to kom 5 og 2 uker før); og kan føde når som helst. Så .. greit å vente til hun er ute tenker jeg.
Ja, hvorfor ikke. Om det også er noe dere trenger :) får dere dratt på show eller får dere tilbakebetalt?
Det er ofte det blir å kjøpt ting mannen trenger, og ikke bare ting han vil ha og vi ikke har plass til :p Sokker og boxere f. Eks er noe han alltid trenger mer av, men ikke så gøy å gi da etter min mening :p
Ja, skjønner godt du er lei. Og at det føles som lenge på overtid, når du har født tidligere før. Jeg har født både 6 dager etter og 6 dager før termin så jeg ble har ikke samme erfaring med tidlig. Tungt og slitsomt kan jeg skrive under på ja

Sønnen min skulle på hytte tur med tanta si og «skrulle» søster som hun kaller seg. Men før de rakk å hente sønnen min var de i frontkollisjon noen hundene meter unna oss.. jeg hadde akkurat henta barna fra bhg og sønnen var klar til å dra, så fikk jeg den tlf om ulykken.. :eek: heldigvis så er alt bra med alle involverte og de ble sendt på legevakt for sjekk. Men bilene er totalt vrak.. dette skjedde også i en veldig kjent ulykkesving(skjer mange ulykker der) så håper nå de for ræva i gir å retter ut den strekningen. De har sagt det flere ganger at de skal det, men skjer aldri. Jeg er redd det skjer en dødsulykke der snart :banghead:

Sønnen min skulle på hytte tur med tanta si og «skrulle» søster som hun kaller seg. Men før de rakk å hente sønnen min var de i frontkollisjon noen hundene meter unna oss.. jeg hadde akkurat henta barna fra bhg og sønnen var klar til å dra, så fikk jeg den tlf om ulykken.. :eek: heldigvis så er alt bra med alle involverte og de ble sendt på legevakt for sjekk. Men bilene er totalt vrak.. dette skjedde også i en veldig kjent ulykkesving(skjer mange ulykker der) så håper nå de for ræva i gir å retter ut den strekningen. De har sagt det flere ganger at de skal det, men skjer aldri. Jeg er redd det skjer en dødsulykke der snart :banghead:

Ohh. Så ekkelt.!!

Håper man får gjort noe med veien der.

Vi har et par sånne kryss på hovedveien her også, det er arbeid igang med utbedring, det ene er bedret og et skal blir det en gang i fremtiden, kanskje og der siste.... Hvem vet.

Problemet her at kommunen gjerne vil, men det er fylkesvei

(det er også i praksis eneste vei ut av kommunen og flere steder er det ikke omkjøringsmuligheter så det får store konsekvenser også av relativt små smell.)

Ja, hvorfor ikke. Om det også er noe dere trenger :) får dere dratt på show eller får dere tilbakebetalt?
Det er ofte det blir å kjøpt ting mannen trenger, og ikke bare ting han vil ha og vi ikke har plass til :p Sokker og boxere f. Eks er noe han alltid trenger mer av, men ikke så gøy å gi da etter min mening :p
Ja, skjønner godt du er lei. Og at det føles som lenge på overtid, når du har født tidligere før. Jeg har født både 6 dager etter og 6 dager før termin så jeg ble har ikke samme erfaring med tidlig. Tungt og slitsomt kan jeg skrive under på ja

Blir show, men ikke før til april -22 :P
Og nei, er kjedelig med undertøy! Men dessverre, når man kjøper selv alt man trenger og ønsker seg, så blir det jo vanskelig å finne noe. Da må man finne noe de selv ikke vet de trenger. Og det er ikke bare bare.

Føler jeg har kjent etter fødsel, time for time, i type tre uker nå :P man blir fort litt vel lei da :P men skal på kontroll på mandag, så regner med vi snakker om evt igangsetting da. :)

:(
Ohh. Så ekkelt.!!

Håper man får gjort noe med veien der.

Vi har et par sånne kryss på hovedveien her også, det er arbeid igang med utbedring, det ene er bedret og et skal blir det en gang i fremtiden, kanskje og der siste.... Hvem vet.

Problemet her at kommunen gjerne vil, men det er fylkesvei

(det er også i praksis eneste vei ut av kommunen og flere steder er det ikke omkjøringsmuligheter så det får store konsekvenser også av relativt små smell.)
Ja, veldig ekkelt.
Så teit, får håpe det ordner seg hos dere også. Mange farlige kryss og veier ja.
Her er det fler som vil ordne veien og penger var innvilget og alt av planer sto klart. Men etter sammenslåing, så var det tydeligvis annet som ble viktigere - så det ble bare satt på vent. Så derfor står veien slik den alltid har sett ut og ikke har peiling på når det blir endring :(

Så ekkelt!
Godt det gikk bra med alle - samtidig kan man jo være glad for at sønnen din slapp være med i kræsjet O.o

Blir show, men ikke før til april -22 :p
Og nei, er kjedelig med undertøy! Men dessverre, når man kjøper selv alt man trenger og ønsker seg, så blir det jo vanskelig å finne noe. Da må man finne noe de selv ikke vet de trenger. Og det er ikke bare bare.

Føler jeg har kjent etter fødsel, time for time, i type tre uker nå :p man blir fort litt vel lei da :p men skal på kontroll på mandag, så regner med vi snakker om evt igangsetting da. :)
Sant, er ikke bare bare nei :p

Skjønner. Blir spennende, krysser fingrene for deg :)

Så ekkelt!
Godt det gikk bra med alle - samtidig kan man jo være glad for at sønnen din slapp være med i kræsjet o_O
Ja, det er godt. Sønnen min var i en liten bilulykke i sommer, og han synes det var skummelt. Og denne ulykken hadde nok vært en veldig grusom opplevelse for han, her ble begge bilene totalt vraka og det er en veldig ekkel sving

Sant, er ikke bare bare nei :p

Skjønner. Blir spennende, krysser fingrene for deg :)

Vanskelig det der; man vil jo ikke kjøpe noe bare for å kjøpe NOE heller. Søskenbarnet til gubben er sånn, hun synes det er greiest å kjøpe drit til 20kr til "alle sammen", istedenfor å heller kjøpe noe større til dem hun har mest kontakt med.
Altså. Jeg vil heller ha ingenting; eller en melkesjokolade, fremfor noe drit funnet i outlet-kurven på Nille :P Blir jo bare kastet. >< Det er ikke prisen som sier noe, altså, men.. "det er tanken som teller" - og man får jo bare et sånt 'jeg har ikke tenkt på deg i det hele tatt, bare rasket med meg noe billig skrot' :P blir så dumt !

Og, takk :)

Ja, det er godt. Sønnen min var i en liten bilulykke i sommer, og han synes det var skummelt. Og denne ulykken hadde nok vært en veldig grusom opplevelse for han, her ble begge bilene totalt vraka og det er en veldig ekkel sving

Er ikke gøy når det blir sånn. Jeg har vært med i to ulykker der bilen ble totalvrak etterpå (men gikk bra med alle).
Ene var bil mot elg, det gikk veldig fort og rakk egentlig ikke tenke. Da var jeg 10 år, og eneste jeg husker var at "oi elg, au setebeltet".
Andre var jeg passasjer, når en bil gikk 360° (altså, på tak og så på hjul igjen). Hun som kjørte ble ganske traumatisert for bilkjøring en stund etterpå; og jeg vil tenke meg at det kanskje sitter enda hardere hos små barn..
Så, ja. Tror på det ville vært fælt for ham.. og dessuten, han er jo så liten (.. hvis det er snakk om han født -19? Tenker på banneret ditt.. Men uansett, yngre barn..), så kan det jo også hende han hadde blitt mer skadet (fått større sleng i kroppen) enn de voksne i bilen...

Vanskelig det der; man vil jo ikke kjøpe noe bare for å kjøpe NOE heller. Søskenbarnet til gubben er sånn, hun synes det er greiest å kjøpe drit til 20kr til "alle sammen", istedenfor å heller kjøpe noe større til dem hun har mest kontakt med.
Altså. Jeg vil heller ha ingenting; eller en melkesjokolade, fremfor noe drit funnet i outlet-kurven på Nille :p Blir jo bare kastet. >< Det er ikke prisen som sier noe, altså, men.. "det er tanken som teller" - og man får jo bare et sånt 'jeg har ikke tenkt på deg i det hele tatt, bare rasket med meg noe billig skrot' :p blir så dumt !

Sånn er tanta mi, alltid noe fra Nille som jeg ikke liker, merkelig nok siden jeg har endel fra Nille

Altså. Jeg vil heller ha ingenting; eller en melkesjokolade, fremfor noe drit funnet i outlet-kurven på Nille :p Blir jo bare kastet. >< Det er ikke prisen som sier noe, altså, men.. "det er tanken som teller" - og man får jo bare et sånt 'jeg har ikke tenkt på deg i det hele tatt, bare rasket med meg noe billig skrot' :p blir så dumt !

Da er der bedre å kjøpe en sjokoladenisse ja

Back
Topp