Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, ikke gøy opplevelse for deg. Spesielt når den når gikk 360, ekkeltbra det gikk så bra!
Ja er nok verre for barn, sønnen min blir fort redd av høye lyder og slikt. Han er litt over 5 år, og reflekterer nok mer over ting nå. Det er datteren min som er født 2019
Jeg husker selv den ene ordentlig bilulykken jeg var i da jeg øvelse kjørte med faren min også kom det en bil som ikke overholdt vikeplikten og han krasjet rett i oss. Totalt vrak på bilen. Sykt ekkel opplevelse. Gikk bra med oss altså. Men Jeg skulle ta lang kjøring dagen etter, den ble utsatt for å si det sånn![]()
Mama liker mye av det jeg ikke liker
Sant. Men når man er 20 år og får klær som det står 10 år på så kan man lure. Hun kjøper mye dill og dall. Hun har mye på lager i huset sitt. Så tror hun bare har glemt av mye også, og gir det hun finner der og da, ikke så nøye på hva det er. Har riktignok aldri fått «gutteklær» da, men alt annet![]()
JuppDa er det jo greit i alle fall. Om hun faktisk får bruk for sånt nips![]()
Vel, jeg for min del hadde ikke så sterke tanker om akkurat det, men.. Vil jo tro et barn ville funnet det mer skremmende, spesielt siden hun som kjørte fant det veldig skremmende. Da var det sikkert egentlig skummelt, jeg bare.. greide ikke helt å tenke at det var skummelt..
Men ja, mindre barn; tenkte uansett på noen under 6, så vil det nok være langt mer skremmende, spesielt siden man ikke forstår alt som skjer i øyeblikket og bare.. får trykket og lydene.
Ikke for det, voksne også blir jo ganske fortumlet av sånt. Mamma opplevde nylig (for et par måneder siden) det samme som deg; en bil som ikke så henne, og bare.. kjørte ut, i en gate som hadde forkjørsrett.. så mamma fikk plutselig bare en bil rett foran seg, som hun kjørte rett i (ikke ærend til å stoppe da, når noen kommer i full fart rett ut foran deg, når de egentlig ikke skal det...).
Hun brakk nesa og fikk litt blåmerker, sjåføren i andre bilen var også litt forslått. Gikk bra med begge. Bilene, derimot.... Nope.
Uansett; fortumlet ble hun, for alt hun greide å tenke på var, hvordan hun nå skulle rekke legetime sin![]()
ja enig, det blir noen hakk verre for mindre barn.Vel, jeg for min del hadde ikke så sterke tanker om akkurat det, men.. Vil jo tro et barn ville funnet det mer skremmende, spesielt siden hun som kjørte fant det veldig skremmende. Da var det sikkert egentlig skummelt, jeg bare.. greide ikke helt å tenke at det var skummelt..
Men ja, mindre barn; tenkte uansett på noen under 6, så vil det nok være langt mer skremmende, spesielt siden man ikke forstår alt som skjer i øyeblikket og bare.. får trykket og lydene.
Ikke for det, voksne også blir jo ganske fortumlet av sånt. Mamma opplevde nylig (for et par måneder siden) det samme som deg; en bil som ikke så henne, og bare.. kjørte ut, i en gate som hadde forkjørsrett.. så mamma fikk plutselig bare en bil rett foran seg, som hun kjørte rett i (ikke ærend til å stoppe da, når noen kommer i full fart rett ut foran deg, når de egentlig ikke skal det...).
Hun brakk nesa og fikk litt blåmerker, sjåføren i andre bilen var også litt forslått. Gikk bra med begge. Bilene, derimot.... Nope.
Uansett; fortumlet ble hun, for alt hun greide å tenke på var, hvordan hun nå skulle rekke legetime sin![]()
OkUff
Var litt sen å kastrere ene min, han ble 10 måneder eller noe før det ble ordnet.. og hjelp, DE ballene..Han så ikke kastrert ut etter inngrepet (.. men var likevel en utrolig rask prosess, dyrlegen bare.. passet på at han var bedøvet, og fjernet utstyret på ca 2 minutter
). Ble ikke noe krage på ham, men tror han også greide la det være for det meste i fred.
ja enig, det blir noen hakk verre for mindre barn.
Oi, bra det gikk bra med begge parter der også. Og at hun kun tenkte på å rekke legetimen sin ja huffJeg tror nok jeg hadde reagert annerledes om jeg hadde hatt selv hatt førerkort, men siden jeg øvelseskjørte så tror jeg at bare jeg tenkte det verste og at «nå for jeg skylda for jeg har jo ikke førerkort». Men nei han 94 åring som kjøre den andre bilen med 3 andre passasjerer fikk beslaglagt førerkortet på stedet.
Okhar dere flere katter?
Ja, det blir man. Det skjer på en måte i «slow motion» samtidig som man ikke rekker å gjøre stort. Og man er sjokka en stund etterpå jaDet blir fort litt traumatiserende, og i sjokk så tenker man ikke så mye. Mamma greide jo ikke huske nødnummeret engang, mener jeg hun sa. Blir litt sjokk når noe sånt skjer.![]()
Ja, det blir man. Det skjer på en måte i «slow motion» samtidig som man ikke rekker å gjøre stort. Og man er sjokka en stund etterpå ja
Ja, synes det er så ekkelt når det føles så sakte, men egentlig går fort - og man får ikke gjort en dritt for å for hindre det, må bare se det skjer i sakte filmTrue. Den 360° var veldig sakte i hodet mitt, føltes som flere minutter, selv om det heller var snakk om sekunder![]()
Ja, synes det er så ekkelt når det føles så sakte, men egentlig går fort - og man får ikke gjort en dritt for å for hindre det, må bare se det skjer i sakte film
Så koselig at dere har og kan besøke familie.Ungene har høstferie. Jeg og mannen skal jobbe, jeg jobber 2-3 dager. Så drar vi onsdag når han kommer hjem og han jobber vel delvis resten av uka også. Vi skal besøke hand familie.

Så koselig at dere har og kan besøke familie.
Spesialpedagogen til gutten fyller år snartHun er en fantastisk person som har hjelpt oss og vart der for oss disse 2 åren. Hun ringde og sende melding, kom på døra i korona tiden når alt var stengt og leverte på bøkker puslespill og mm til guttungen for at underlette litt for oss. Det går ikke påske 17 mai sommerferie bursdag eller jul at hun sender oss melding
Nå når hun har bursdag så har jeg og gutten lyst at gå på døra med blomster og cupcakes og gratulere henne med dagen
vi har bare tenkt levere det og dra vidare på familietur.
Hun vet ikke om det og jeg vett at hun kommer felle tårer når hun ser oss
Er det dumt av oss at bara ringe på døra uten at spør?
SantJepp!
Rekker å tenke litt da. Jeg tenkte noe ala; "jeg håper vi snur HELT rundt, fordi er kjipt å bare bli stående på hodet."