Oktober - skravla

Sånn er tanta mi, alltid noe fra Nille som jeg ikke liker, merkelig nok siden jeg har endel fra Nille

Tror det i fjor var.. eh.. noe solcelle-lykter til å ha på utendørs bord, fra rusta :P de var aldeles grusomme, og jeg "mistet" dem i søpla i januar :p

Helg og høst ferie. Ikke store planer i høstferien. Slappe av og barna skal besøke noen venner

Helg og høst ferie. Ikke store planer i høstferien. Slappe av og barna skal besøke noen venner

Ungene har høstferie. Jeg og mannen skal jobbe, jeg jobber 2-3 dager. Så drar vi onsdag når han kommer hjem og han jobber vel delvis resten av uka også. Vi skal besøke hand familie.

Her er høstferien over, kun kb som har hatt det, han var noen dager i Ålesund hos familie , elles har kjørt motorsykkel og vært på badeland. Nå har kjæresten kommet hjem fra ferie så da blir han nok med henne siste dagene

Så lyst å planlegge og bestille turer på julemarked , men er litt vanskelig å planlegge langt frem

Vanskelig det der; man vil jo ikke kjøpe noe bare for å kjøpe NOE heller. Søskenbarnet til gubben er sånn, hun synes det er greiest å kjøpe drit til 20kr til "alle sammen", istedenfor å heller kjøpe noe større til dem hun har mest kontakt med.
Altså. Jeg vil heller ha ingenting; eller en melkesjokolade, fremfor noe drit funnet i outlet-kurven på Nille :p Blir jo bare kastet. >< Det er ikke prisen som sier noe, altså, men.. "det er tanken som teller" - og man får jo bare et sånt 'jeg har ikke tenkt på deg i det hele tatt, bare rasket med meg noe billig skrot' :p blir så dumt !

Og, takk :)
Ja enig :p Det er jo ikke bra at folk tenker bare at de må kjøpe noe, og kan ende opp med å gi sånt «skrot» jeg blir flau av sånt jeg :hilarious: Har en tante som i alle år har gitt mye rart til meg, men også praktiske ting. Men Kan aldri vite med hun der. Har tidligere fått klær som passet meg for 10 år tilbake, og jeg overdriver ikke heller, det er det verste :hilarious:

Ja enig :p Det er jo ikke bra at folk tenker bare at de må kjøpe noe, og kan ende opp med å gi sånt «skrot» jeg blir flau av sånt jeg :hilarious: Har en tante som i alle år har gitt mye rart til meg, men også praktiske ting. Men Kan aldri vite med hun der. Har tidligere fått klær som passet meg for 10 år tilbake, og jeg overdriver ikke heller, det er det verste :hilarious:
Jeg gidder aldri å kjøpe noe for å kjøpe noe. Reduserer heller antallet gaver og foreslår å gjøre noe sammen fremfor å gi gaver.

Er ikke gøy når det blir sånn. Jeg har vært med i to ulykker der bilen ble totalvrak etterpå (men gikk bra med alle).
Ene var bil mot elg, det gikk veldig fort og rakk egentlig ikke tenke. Da var jeg 10 år, og eneste jeg husker var at "oi elg, au setebeltet".
Andre var jeg passasjer, når en bil gikk 360° (altså, på tak og så på hjul igjen). Hun som kjørte ble ganske traumatisert for bilkjøring en stund etterpå; og jeg vil tenke meg at det kanskje sitter enda hardere hos små barn..
Så, ja. Tror på det ville vært fælt for ham.. og dessuten, han er jo så liten (.. hvis det er snakk om han født -19? Tenker på banneret ditt.. Men uansett, yngre barn..), så kan det jo også hende han hadde blitt mer skadet (fått større sleng i kroppen) enn de voksne i bilen...
Huff, ikke gøy opplevelse for deg. Spesielt når den når gikk 360, ekkelt :eek: bra det gikk så bra!
Ja er nok verre for barn, sønnen min blir fort redd av høye lyder og slikt. Han er litt over 5 år, og reflekterer nok mer over ting nå. Det er datteren min som er født 2019

Jeg husker selv den ene ordentlig bilulykken jeg var i da jeg øvelse kjørte med faren min også kom det en bil som ikke overholdt vikeplikten og han krasjet rett i oss. Totalt vrak på bilen. Sykt ekkel opplevelse. Gikk bra med oss altså. Men Jeg skulle ta lang kjøring dagen etter, den ble utsatt for å si det sånn :eek:

Da har hun vel prøvd i alle fall :P
De som kjøper skrot.. jeg greier bare ikke forstå hva de tenker :p

Jeg nekter å kjøpe skrot bare for å kjøpe noe :p da kjøper jeg heller litt snacks, vin eller cognac osv. haaaater sånne ræl-gaver :hilarious:

:headphone::headphone:
Da har hun vel prøvd i alle fall :p
De som kjøper skrot.. jeg greier bare ikke forstå hva de tenker :p
Sant. Men når man er 20 år og får klær som det står 10 år på så kan man lure. Hun kjøper mye dill og dall. Hun har mye på lager i huset sitt. Så tror hun bare har glemt av mye også, og gir det hun finner der og da, ikke så nøye på hva det er. Har riktignok aldri fått «gutteklær» da, men alt annet :hilarious:

Back
Topp