Oktober - skravla

Jeg mista min onkel fredags kveld og venninna mi miste seg bestefar i går. Vi bor begge 2 langt fra familien så vi valgte heller sitte sammen og felle litt tårer og vi lo mye i tillegg. Herligheten vi hadde savne hverandre :) det var 4 månader siden vi møttes sist gang. Jentene koste seg med min jente:)
Godt å kunne ha fellessksp da, likevel
 
Hei lassagne til middag . Fotball er avlyst og vi skall ut og kjøpe støvler til 2 barn og hente pakken fra Sverige som blev en toll avgift på 667kr:( men men barna kommer bli glad når de ser hva som er i pakken :)
 
Vært på bukseshopping idag, første gange på sikkert et år der jeg skulle kjøpe noe til meg selv og ikke til ungene eller huset :)
Fikk faktisk kjøpt to dongeribukser, fant ut her om dagen at favorittbuksene var blitt for store :hilarious:
Ble noen ting til huset også, noen bokser som skal i noen skap der vanter og luer skal ligge i, en plastkasse som kan under sengen osv :p
 
Hvordan er det mulig å ikke finne igjen luene/vottene/halsene til ungene etter flyttingen?!
Jeg husker når og hvilken kasse de kom bort i, men kan søren ikke finne tingene igjen :wacky: hvorfor skal jeg alltid finne lure plasser som jeg ikke kan finne igjen? :banghead:
 
Kroppen min henger virkelig ikke med for tiden. Har knapt ork til å gå til fysio. Dårlig periode kanskje.
Slitsom da. Har en dårlig periode selv. Pms er tilbake etter frafall pga vaksine og jeg orker og vil ingenting. Sitter bare på ræva og irriterer meg over meg selv:p
 
Hvordan er det mulig å ikke finne igjen luene/vottene/halsene til ungene etter flyttingen?!
Jeg husker når og hvilken kasse de kom bort i, men kan søren ikke finne tingene igjen :wacky: hvorfor skal jeg alltid finne lure plasser som jeg ikke kan finne igjen? :banghead:

Det er FULLT mulig. Dukker sikkert opp til våren x)
Jeg hadde en million gulpekluter en gang, men når jeg endelig skulle lete dem opp, fant jeg ikke én engang.
 
God ettermiddag, godt folk!
Hva skjer så denne uken? :)

Jeg har termin i dag, så.. tiden går så ufattelig tregt, så.. nå synes jeg forumet kan få litt fart på seg x)
 
Back
Topp