OKTOBER SKRAVEL

God morgen.:)
Veldig godt å komme hjem igjen, etter tre dager på Notodden. Var innom hos vesla før jeg la meg i går, og da smilte hun til meg og sa "mamma, du kom hæm att!" ♡
I dag skjer det ikke så mye. Har litt arbeid som venter, men jeg trenger noen timer på å summe meg, så foreløpig er det tv, kaffe, strikking og fyring i ovnen.
Ha en fin dag alle sammen.:)
Vel hjemme, så godt :) Tipper Jenny ble veldig glad ja!
Så deilig formiddag på deg da!
Her ble det 6 km gåtur med søstrene før en tur på skolen :)
 
Vel hjemme, så godt :) Tipper Jenny ble veldig glad ja!
Så deilig formiddag på deg da!
Her ble det 6 km gåtur med søstrene før en tur på skolen :)
Så koselig å ha noen å gå tur sammen med på formiddagen.:)
Tror samlingene kom for tett oppi hverandre denne høsten for Jennys del, så Jonathan har følt på oppførselen hennes at hun har skyldt på ham for at jeg dro. Hehe.. Nå skal jeg ikke nedover før i januar igjen heldigvis.
 
Så koselig å ha noen å gå tur sammen med på formiddagen.:)
Tror samlingene kom for tett oppi hverandre denne høsten for Jennys del, så Jonathan har følt på oppførselen hennes at hun har skyldt på ham for at jeg dro. Hehe.. Nå skal jeg ikke nedover før i januar igjen heldigvis.
Godt med en stund til neste gang da! :)
Det er ikke så lett for disse små, når en av foreldrene er litt borte..
 
Godt med en stund til neste gang da! :)
Det er ikke så lett for disse små, når en av foreldrene er litt borte..
Det pleier heldigvis å gå over all forventning ellers når jeg er på samling, men akkurat nå er hun inne i en "teste pappa-periode" (..endelig er det hans tur også), så da ble det litt ekstra testing når jeg dro. Greit at det bare var tre dager.;)
 
God morgen.:)
Veldig godt å komme hjem igjen, etter tre dager på Notodden. Var innom hos vesla før jeg la meg i går, og da smilte hun til meg og sa "mamma, du kom hæm att!" ♡
I dag skjer det ikke så mye. Har litt arbeid som venter, men jeg trenger noen timer på å summe meg, så foreløpig er det tv, kaffe, strikking og fyring i ovnen.
Ha en fin dag alle sammen.:)

Så koselig liten velkomst :) summingen høres veldig fin ut :D
 
Ja, kan føre dagligdagse samtaler. Men kan mest dialekte fra Libya, som er mest som den originale arabisken.
Svært mange ulike dialekter hehe!

Men blir bedre og bedre for hver dag.
Nesten ikke som snakker engelsk i Libya, så da vi bodde der måtte jeg lære meg. For å kunne kommunisere :D

Gidder du ikke? Så spennende med språk :)

Ja det er vel det som her når det kommer til dialekter :) moro at du klarer å føre samtaler :D

Haha nei as. Jeg er ikke noe språkmenneske :p null interesse for å lære meg språk:confused: haha.. så holder med norsk og inglisj:p
 
Ja det er vel det som her når det kommer til dialekter :) moro at du klarer å føre samtaler :D

Haha nei as. Jeg er ikke noe språkmenneske :p null interesse for å lære meg språk:confused: haha.. så holder med norsk og inglisj:p
Jeg skjønner :) Man må ha interesse for det :)
 
Ungene er henta i bhg, grått i dag. Men det er første dagen siden vi kom hjem for 15 dager siden, så da kan jeg ikke klage :p

Skal til Norge i helgen, og skal kjøre K til gardermoen kl 4.30 natt til søndag!
Han skal til Libya og fikse masse ting. Blir borte i ca 2 uker!

Jeg er trøtt i dag.... Og egentlig hver dag, mye småkvalm på kveldene osv... Vet ikke hvorfor :( og ingen matlyst.. Så spiser kun 2 ganger hver dag....

Ha en fin dag jenter :)
 
Jeg skjønner :) Man må ha interesse for det :)

Ja eller nytter det nesten ikke :) jeg forsto litt mer albansk før. Men det var også fordi jeg hadde gode venninner fra kosovo.. men nå de siste årene har jeg hørt minimalt av albansk :p søsknene snakker mest norsk de også :)
 
Ungene er henta i bhg, grått i dag. Men det er første dagen siden vi kom hjem for 15 dager siden, så da kan jeg ikke klage :p

Skal til Norge i helgen, og skal kjøre K til gardermoen kl 4.30 natt til søndag!
Han skal til Libya og fikse masse ting. Blir borte i ca 2 uker!

Jeg er trøtt i dag.... Og egentlig hver dag, mye småkvalm på kveldene osv... Vet ikke hvorfor :( og ingen matlyst.. Så spiser kun 2 ganger hver dag....

Ha en fin dag jenter :)

Grått her også idag med regn og veldig kaldt! Skal dere være hos familien din mens han er i Libya eller?
Syng å høre om formen din :( vært sånn lenge? Høres ikke godt ut hvertfall :(
 
Grått her også idag med regn og veldig kaldt! Skal dere være hos familien din mens han er i Libya eller?
Syng å høre om formen din :( vært sånn lenge? Høres ikke godt ut hvertfall :(
Regner det hos dere? Koselig... Spesielt når man skal sove :)
Nei, blir der kun i helga... For da kan de være i bhg i hverdagen, så jeg får et lite pust i bakken :)

Også får jeg rydda,vaska etc :)

Vet ikke hvorfor jeg er slik... Mulig stress :p
 
Hallo :)

Vi har hatt besøk av pappa og gjengen fra Lofoten denne uken, veldig koselig, og praktisk siden mannen har vært på jobbreise hele uka. :)

Hermine har hatt fri fra bhg og kosa seg sammen med far og mor og tantene. Stor stas å dra på bytur uten mamma eller pappa, og bli skjemt skikkelig bort. ;)

Idag var det ei veeeeldig stolt kommende storesøster som hadde fortalt ALLE i barnehagen at hun skal bli storesøster. ;) Selv alle foreldrene som kom og gikk hadde hun informert med nyheten. :p Veldig koselig måte å komme i kontakt med de andre mødrene i bhg på da, har ikke blitt så godt kjent med foreldrene til barna etter at vi bytta bhg men idag fikk jeg snakka masse med flere av mødrene. :)

Vi har spist middag hos mamma idag, besøket reiste i formiddag og jeg orka ikke å lage middag selv etter jobb. :p Så nå skal jeg synke ned i sofaen og se tv. :D
 
Regner det hos dere? Koselig... Spesielt når man skal sove :)
Nei, blir der kun i helga... For da kan de være i bhg i hverdagen, så jeg får et lite pust i bakken :)

Også får jeg rydda,vaska etc :)

Vet ikke hvorfor jeg er slik... Mulig stress :p
Kanskje du burde sjekke om du mangler vitamin B-12 eller jern? Vet man blir kvalm og trøtt om man mangler en av de. ;)
 
Hei på dere :)
Dagene flyr og døgnet har litt for få timer syns jeg :p nå jobber jeg 2 dager i uka. Men får se om det blir mer etterhvert :) var hun jeg jobber for, som ville prøve seg på 60%. Men har en mistanke om at det vil endre seg etterhvert;)

Emira har høstferie og er på SFO 2 dager denne uken :) så vi koser oss hjemme mens de to andre får ut energi i bhgen :p Liana får jo være ute i gården her uten voksne nå, så hun og Emira er veldig mye ute om dagen :) deilig for dem :D verre med Leoh. Lite gøy å gå ut med han, for han vil bare løpe ut i veien:eek: eneste målet han har for tiden haha :p
Så deilig med litt feire sammen med bare en unge da. Er vel litt viktig for hun som er størst å få litt alenetid innimellom kan jeg tenke meg. :)
 
Kanskje du burde sjekke om du mangler vitamin B-12 eller jern? Vet man blir kvalm og trøtt om man mangler en av de. ;)
Takk for tips. Må ringe legen på mandag!
Slitsomt å gå slik... Søsteren min sier hele tiden, kanskje du er gravid!
Men mensen kom igår, pluss jeg har vært slik i Egypt også haha!

Hvordan går det med magen? Begynner å komme kul der nå :)
 
Regner det hos dere? Koselig... Spesielt når man skal sove :)
Nei, blir der kun i helga... For da kan de være i bhg i hverdagen, så jeg får et lite pust i bakken :)

Også får jeg rydda,vaska etc :)

Vet ikke hvorfor jeg er slik... Mulig stress :p

Ja her regner det :) men har sett både brøytebil og bil med snø på panseret:eek: så har nok kommet en del snø på fjellet :p

Hehe ja like greit å få litt fri om dagen når man er alene :) også får dem ut en del energi både fysisk og psykisk av bhg :D

Ja kan jo hende! Eller kansje det er noe som henger igjen fra ferien? Eller bare sliten. Jeg blir småkvalm om jeg er i underskudd av søvn over flere dager, sliten eller spiser lite;)
 
Back
Topp