OKTOBER SKRAVEL

Stilig seng :D ...men får man ungene til å sove med en sklie på rommet? :p

Haha det sprøs :P vet ikke helt om vi får plass til sklia. Jeg vil jo at dem skal ha god plass til å leke på å ;) men får se :D

Så sprek du er på en mandag da!

Her har det ØSREGNET hele dagen, regnjakka mi var våt fra innsiden og ut. :eek: men Hermine synes det er gøy da. :p

Glad for at jeg har nye Ilse Jacobsen støvler, eneste plassen jeg var tørr og varm var på beina. :p

Haha regn er gøy for de små :D hvordan er formen om dagen?

Ja den blir hverfall fin når den er malt og har fått noen fine gardiner under :D
Jobben gikk greit, men fryktelig kjedelig :P hatt en fin dag? :)
Ja,enig. Liker ikke trefarge selv.
Kjedelig ja? Hehe...
Hatt en rolig og stille dag. Deilig å være litt alene.. Fikk gjort det jeg skulle, så det var deilig :)

Haha det sprøs :P vet ikke helt om vi får plass til sklia. Jeg vil jo at dem skal ha god plass til å leke på å ;) men får se :D
Du får ha den i boden og ta den frem på dager med dårlig vær så de kan herje litt inne :p

Haha regn er gøy for de små :D hvordan er formen om dagen?
Formen er mye bedre. :)

Bare kvalm innimellom nå :p

Men tror jeg har fått uvi :eek: så må til lege i morgen. Har aldri hatt det før, så vet ikke helt. Men har vondt i magen, får enda mer vondt når jeg må tisse. Må på do heeele tiden selv om det bare kommer en dråpe ut. :confused: Tok en hjemmetest på uvi som var positiv på protein og noe annet, så alt er tydeligvis ikke helt bra. :p

Så sprek du er på en mandag da!

Her har det ØSREGNET hele dagen, regnjakka mi var våt fra innsiden og ut. :eek: men Hermine synes det er gøy da. :p

Glad for at jeg har nye Ilse Jacobsen støvler, eneste plassen jeg var tørr og varm var på beina. :p
Jeg prøver å spreke meg opp litt :-p
Godt med gode støvler ja :-)

Men tror jeg har fått uvi :eek: så må til lege i morgen. Har aldri hatt det før, så vet ikke helt. Men har vondt i magen, får enda mer vondt når jeg må tisse. Må på do heeele tiden selv om det bare kommer en dråpe ut. :confused: Tok en hjemmetest på uvi som var positiv på protein og noe annet, så alt er tydeligvis ikke helt bra. :p
Æsjameg :-o
Høres veldig ut som uvi desverre :(
Vondt når du tisser?

Æsjameg :-o
Høres veldig ut som uvi desverre :(
Vondt når du tisser?
Nei, er det som er så rart. Gjør ikke vondt :confused: Men har hørt at gravide ofte ikke får spesielle symptomer på uvi, så kan vel være det selv uten sviing.

Nei, er det som er så rart. Gjør ikke vondt :confused: Men har hørt at gravide ofte ikke får spesielle symptomer på uvi, så kan vel være det selv uten sviing.
Greit å behandle kjappest mulig hvertfall. Selixid fungerer raskt! Gjør sykt vondt om det begynner å gjøre vondt :(

Greit å behandle kjappest mulig hvertfall. Selixid fungerer raskt! Gjør sykt vondt om det begynner å gjøre vondt :(
Ikke sant. Skal til legen nå og levere prøve, så får vi se. Har hatt endel andre symptomer også, så lurer på om det kan være en skjedeinfeksjon også.

Ikke sant. Skal til legen nå og levere prøve, så får vi se. Har hatt endel andre symptomer også, så lurer på om det kan være en skjedeinfeksjon også.
Bra du får sjekket da! :D

Ja,enig. Liker ikke trefarge selv.
Kjedelig ja? Hehe...
Hatt en rolig og stille dag. Deilig å være litt alene.. Fikk gjort det jeg skulle, så det var deilig :)

Nei ble drit lei etter kjøkkenskapene her haha.. syns det er greit å ha sånt i hvitt, og heller pynte med farger på andre ting :)
Uff ja, hvertfall de dagene det er romvask :P menmen :)

Deilig å ha litt alenetid ja :) jeg har fri imårra, så skal styre litt her hjemme da :)

Du får ha den i boden og ta den frem på dager med dårlig vær så de kan herje litt inne :p

Ja om den ikke må skrus fast, så er det en super idé :D tenkte ikke på det jeg hehe..da blir sklia mer morsom å :)

Bra kvalmen forsvinner sakte men sikkert :) verste tiden over :D;)
Ånei:eek: hørtes ikke bra ut! Venninnen min hadde det under graviditet plus noe annet (husker ikke hva det var), og var visst vondt ja :(

Bra kvalmen forsvinner sakte men sikkert :) verste tiden over :D;)
Ånei:eek: hørtes ikke bra ut! Venninnen min hadde det under graviditet plus noe annet (husker ikke hva det var), og var visst vondt ja :(
Men det var ikke uvi :confused: Så da skjønner jeg ikke hva det var. Men er heldigvis bedre idag. :)

Nei, hun sa bare at om ikke symptomene var bedre innen fredag skulle jeg komme tilbake.

Men nå er jeg begynt å blø igjen. :(
Ååå... Så frustrerende med diffuse symptomer og blødninger :(

Ååå... Så frustrerende med diffuse symptomer og blødninger :(
Ja, nå er jeg helt uttafor her.

Det kan jo ikke gå galt nå, når vi har sagt det til Hermine og alt. :(

Ja, nå er jeg helt uttafor her.

Det kan jo ikke gå galt nå, når vi har sagt det til Hermine og alt. :(
Jeg skjønner at du blir utafor av slikt.. Men det er vel mindre og mindre sannsynlighet for at noe skal gå galt når alt har sett så bra ut så lenge?
Hva slags smerter er det du har da?

Back
Topp