OKTOBER SKRAVEL

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Hei!
Lager en ny tråd her.
Slitsom natt her. Mina hadde mareritt og så spøkelser på rommet. Vekket Wael også begynte morgen 5 :(
De er levert i bhg, så vi skal bare slappe av i dag :)

Planene deres da?
FruH: kjipt med feber igjen. Er han forkjølet eller? Håper han er pigg til feiringen sin!
Hvilken kake skal du bake? :)
 
Hei!
Lager en ny tråd her.
Slitsom natt her. Mina hadde mareritt og så spøkelser på rommet. Vekket Wael også begynte morgen 5 :(
De er levert i bhg, så vi skal bare slappe av i dag :)

Planene deres da?
FruH: kjipt med feber igjen. Er han forkjølet eller? Håper han er pigg til feiringen sin!
Hvilken kake skal du bake? :)
Ja, det er jo oktober :eek:
Han er i fin form. Var litt forkjølet fra før av, ikke noe særlig værre nå egentlig.
Det blir sjokoladekake i dag, gitt. Skal prøve å lagge med Brannmann Sam-bilde på :D
Ha en fin dag!
 
Lennypenny: så kjedelig med mareritt :( Liana er også inne i en sånn liten periode nå. Drømmer om naboen (eller snabo'n som hun kaller han) haha.. han er ikke over oss så mye, så dem vet ikke helt hvem han er :p og drømmer om monstre og bjørner som tar hun :(


Fru H: Lykke til med kakebaking :D har lyst til å se den kaka :D og god bedrlng til minstemann :)


Samme gamle her :p bortsett fra at sambo har bursdag idag :) Liana foreslo å gi han Anna OG Elsa barbier i gave :p haha.. for det hadde han blitt veldig glad for sa hun;)
Ellers er det ikke noe nytt her. Må mekke sammen en god middag og en sjokoladekake etterpå da :)
 
Idag har vi vært på ul, som alle vet, og endelig kan vi senke skuldrene og faktisk tro at det nå blir baby. :D

Storesøster er veldig stolt og måtte ringe mommo å fortelle nyheten :)

Vi koser oss, har tatt helg og høstferie, spiser Burger King middag foran tvn. :D
 
Idag har vi vært på ul, som alle vet, og endelig kan vi senke skuldrene og faktisk tro at det nå blir baby. :D

Storesøster er veldig stolt og måtte ringe mommo å fortelle nyheten :)

Vi koser oss, har tatt helg og høstferie, spiser Burger King middag foran tvn. :D
Så herlig at hun ville ringe :)
 
Vi har tyvstartet bursdagsfeiring i dag, da det passet best for at alle i familien skulle kunne komme :)
Vi feiret Lillebror, mamma og niesen min med kaffe og kaker!
Minstemann har så veldig ønsket seg et spesielt Thomas Tog, men ingen hadde funnet det. Han ble litt skuffet over de første gavene m, da de ikke helt var som forventet. Men ha men han har lekt med alt nå i kveld, spesielt kran og tog til Brio-banen!
ImageUploadedByBV Forum1443722175.351819.jpg

Og brannmann Sam kaken
ImageUploadedByBV Forum1443722210.087679.jpgImageUploadedByBV Forum1443722223.692712.jpg

Flott dag, og mer feiring på lørdag :p
 
Vi har tyvstartet bursdagsfeiring i dag, da det passet best for at alle i familien skulle kunne komme :)
Vi feiret Lillebror, mamma og niesen min med kaffe og kaker!
Minstemann har så veldig ønsket seg et spesielt Thomas Tog, men ingen hadde funnet det. Han ble litt skuffet over de første gavene m, da de ikke helt var som forventet. Men ha men han har lekt med alt nå i kveld, spesielt kran og tog til Brio-banen!
Vis vedlegget 138910

Og brannmann Sam kaken
Vis vedlegget 138911Vis vedlegget 138912

Flott dag, og mer feiring på lørdag :p
Ikke lett å være 3 år og tro at det å ønske seg er ensbetydende med å få, er iallfall det Hermine tror. Bra han ble fornøyd til slutt likevel da. :)

Så stilig kaken ble :D Ser skikkelig god ut :)
 
Ikke lett å være 3 år og tro at det å ønske seg er ensbetydende med å få, er iallfall det Hermine tror. Bra han ble fornøyd til slutt likevel da. :)

Så stilig kaken ble :D Ser skikkelig god ut :)
Nei det er ikke så lett. Jeg skal likevel se etter et slikt tog før lørdag, men tror jeg må utenbys... Vi har ikke kjøpt så mye til han fra oss egentlig.
Han ble veldig fornøyd ja! Har begynt å leke mer med togbanen i det siste, og det er noe begge leker med - så det er flott med litt mer utstyr :)
 
Nei det er ikke så lett. Jeg skal likevel se etter et slikt tog før lørdag, men tror jeg må utenbys... Vi har ikke kjøpt så mye til han fra oss egentlig.
Han ble veldig fornøyd ja! Har begynt å leke mer med togbanen i det siste, og det er noe begge leker med - så det er flott med litt mer utstyr :)
Men hvordan vet han så fast hvilket tog det er han vil ha hvis han ikke har sett det i lekebutikken? :confused:
 
Men hvordan vet han så fast hvilket tog det er han vil ha hvis han ikke har sett det i lekebutikken? :confused:
Han har mange Thomas-togetbøker... Det er vel derfor tenker jeg, fordi vi leser og snakker mye om Thomastoget. Han har James fra samme bokserie som passer til Brio-banen, så vi har også snakket om at det sikkert finnes flere fra bøkene.
Og på Barnetreffen hadde de et Thomastog fra Fisher Price, som han lekte med hver eneste gang vi var der. Så han har endel å referere det til... Jeg tipper han hadde blitt fornøyd med både det fra FP, og det som passer til Brio-banen. Han er riktig nok helt bestemt på at Thomastoget skal ha hjulnav, og DET har jeg ikke funnet på nett heller :p
 
Han har mange Thomas-togetbøker... Det er vel derfor tenker jeg, fordi vi leser og snakker mye om Thomastoget. Han har James fra samme bokserie som passer til Brio-banen, så vi har også snakket om at det sikkert finnes flere fra bøkene.
Og på Barnetreffen hadde de et Thomastog fra Fisher Price, som han lekte med hver eneste gang vi var der. Så han har endel å referere det til... Jeg tipper han hadde blitt fornøyd med både det fra FP, og det som passer til Brio-banen. Han er riktig nok helt bestemt på at Thomastoget skal ha hjulnav, og DET har jeg ikke funnet på nett heller :p
Bestemt type altså! :p De er så rare de ungene når de har fått for seg hvordan noe skal være. :D

Du får gå på ebay :p
 
Bestemt type altså! :p De er så rare de ungene når de har fått for seg hvordan noe skal være. :D

Du får gå på ebay :p
Ja da får det bli til jul :p
Tror vi skal prøve å få han gjennom denne bursdagen uten å kjøpe mer, og heller bruke tiden mot jul på å se om vi finner noe :)
 
Ja da får det bli til jul :p
Tror vi skal prøve å få han gjennom denne bursdagen uten å kjøpe mer, og heller bruke tiden mot jul på å se om vi finner noe :)
Hermine ble skjemt bort som fy til bursdagen sin. Ordna med familien så hun fikk alt hun ønska seg. :p ;)

Til jul ønsker hun seg Playmo sykebil og en lillebror :p
 
Hermine ble skjemt bort som fy til bursdagen sin. Ordna med familien så hun fikk alt hun ønska seg. :p ;)

Til jul ønsker hun seg Playmo sykebil og en lillebror :p
Hehe :)
Ja det er herlig å skjemme dem bort.
Men han ønsker seg "alt" han ser, nå som han har forstått at man kan ønsker seg :p
Han får så mye leker, så vi har kjøpt ulltøy og noe basistilbehør til togbanen.
 
Hehe :)
Ja det er herlig å skjemme dem bort.
Men han ønsker seg "alt" han ser, nå som han har forstått at man kan ønsker seg :p
Han får så mye leker, så vi har kjøpt ulltøy og noe basistilbehør til togbanen.
Haha, ja de får fort blod på tann :p

Vi jobber litt med å få Hermine til å skjønne forskjellen på å ønske og å få, men det er jammen ikke lett. Når bursdagen var over sa vi at hun kan ønske til jul, og det har hun godtatt. :)
 
Hermine våkna i morges og spurte om babyen kommer idag, det kan bli laaange 6 måneder for henne. :p

I slutten av november skal mannen og jeg 4 dager til London, som jeg gleder meg. Har aldri vært det. :D

Idag er mannen i Oslo og vi andre har høstferie. Vi skal på bytur i regnværet med svigermor. :) se etter nye Dockboots og gå på kafé.

Hva skal dere idag?
 
Haha, ja de får fort blod på tann :p

Vi jobber litt med å få Hermine til å skjønne forskjellen på å ønske og å få, men det er jammen ikke lett. Når bursdagen var over sa vi at hun kan ønske til jul, og det har hun godtatt. :)
Ja vi må bare snakke med han dersom han fortsatt er skuffet etter lørdag :p
Men det tok fem minutter i går, så lekte han med alt han fikk. Han valgte også å gi bort et lokomotiv han fikk to av, selvom vi sa at han kunne bytte det til noe annet han ville ha :)
Se er som regel veldig takknemmelige og vil leke med det meste :)
 
Hermine våkna i morges og spurte om babyen kommer idag, det kan bli laaange 6 måneder for henne. :p

I slutten av november skal mannen og jeg 4 dager til London, som jeg gleder meg. Har aldri vært det. :D

Idag er mannen i Oslo og vi andre har høstferie. Vi skal på bytur i regnværet med svigermor. :) se etter nye Dockboots og gå på kafé.

Hva skal dere idag?
Blir lange måneder ja, men hun forstår nok etterhvert at det tar litt tid :)
Så koselig med bytur! T sover foreldrene mine etter feiring i går. Minsten og jeg sløver med dyna i sofaen :) usikker på hva vi skal i dag. Huset ser ikke ut, men det frister mer å gå ut eller til byen, enn å rydde :-o
 
Idag har vi vært på ul, som alle vet, og endelig kan vi senke skuldrene og faktisk tro at det nå blir baby. :D

Storesøster er veldig stolt og måtte ringe mommo å fortelle nyheten :)

Vi koser oss, har tatt helg og høstferie, spiser Burger King middag foran tvn. :D

Blir en spennende tid dere har i vente :) så glad på deres vegne :D
 
Back
Topp