OKTOBER SKRAVEL

En tråd i 'September 2012' startet av lennypenny, 1 Okt 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Haha ja hun å fikk skrekken etter oppkastrunde. Men det var som treåring:eek: neste var jo i sommer, og det husker hun enda bedre. Hehe.. og har lenge vært redd for å bli smitta om noen har kasta opp i bhg osv.. men det har ikke kommet noe til nå hvertfall :) og vært i fin form hele dagen. Så da regner jeg med at feberen var pga vannkopper og at kroppen kjempet hardt!

• Liker Liker x 1
  2. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Ja det var maks uflaks! Men man kan visst kaste opp av vannkopper å. Men dere ble vel kansje smitta dere å?:p Emira har vært i fin form idag og feberen forsvant i natt. Så regner med at det har vært pga vannkoppene og at kroppen tok i et ekstra tak :) ikke kommet noen nye vannkopper idag tror jeg :D

Vi har veldig lite sykdom ellers her. Kansje snørr og hoste, men sjeldent feber og andre ting :D så det er jeg glad for :)

Hermine var litt av en søt tiger idag :D sikkert supergøy å kunne både kle seg ut OG bli malet :D hehe.. droppa anaiktsmaling på jentene idag pga vannkoppene. Tenkte det ikke ville være så behagelig å vaske og skrubbe på dem etterpå :p

3. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

4. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Håper alle har hatt en fin kveld :)
    Blir tidlig kveld her :)

5. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Takk :)
    Ja, meg.. Bare svart øyeskygge hehe :) jentene dine var også veldig fine :)

6. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Hehe ble veldig fin da :D hva syntes hun selv om sminka? :p

Takk :) de var fornøyde de også ja. Planen var jo å bruke ansiktsmalingen jeg kjøpte da. Men siden Emira har så mange vannkopper i ansiktet, så droppet jeg det på begge to :) får heller ta det når dem er borte :D

7. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Hun ble litt redd av seg selv hehe. Men bedre med sminke enn masker. Hun er sååå redd stakkar!

Ja, det skjønner jeg vR greit å ikke gjøre da :)

8. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Hehe staaakkar <3 men enig med deg, bedre med sminke eller ansiktsmaling :)

Del denne siden