OKTOBER SKRAVEL

Skjønner hun blir skuffet :(
Hun høres like redd ut som meg ift oppkast... Begynte slik etter siste oppkastrunde da jeg var 6! Er så forferdelig... Håper hun sov godt i natt :)

Haha ja hun å fikk skrekken etter oppkastrunde. Men det var som treåring:eek: neste var jo i sommer, og det husker hun enda bedre. Hehe.. og har lenge vært redd for å bli smitta om noen har kasta opp i bhg osv.. men det har ikke kommet noe til nå hvertfall :) og vært i fin form hele dagen. Så da regner jeg med at feberen var pga vannkopper og at kroppen kjempet hardt!
 
Huff, god bedring!

Vi hadde jo en slik runde i fjor vinter hvor Hermine fikk influensa, så vannkopper og omgangssyke samtidig. :oops: Har heldigvis vært lite syk siden da. :p Bare en dag feber et par ganger.

Nå hoster hun veldig, men er i fin form igjen. :)

Ja det var maks uflaks! Men man kan visst kaste opp av vannkopper å. Men dere ble vel kansje smitta dere å?:p Emira har vært i fin form idag og feberen forsvant i natt. Så regner med at det har vært pga vannkoppene og at kroppen tok i et ekstra tak :) ikke kommet noen nye vannkopper idag tror jeg :D

Vi har veldig lite sykdom ellers her. Kansje snørr og hoste, men sjeldent feber og andre ting :D så det er jeg glad for :)

Hermine var litt av en søt tiger idag :D sikkert supergøy å kunne både kle seg ut OG bli malet :D hehe.. droppa anaiktsmaling på jentene idag pga vannkoppene. Tenkte det ikke ville være så behagelig å vaske og skrubbe på dem etterpå :p
 
Takk :)
Ja, meg.. Bare svart øyeskygge hehe :) jentene dine var også veldig fine :)

Hehe ble veldig fin da :D hva syntes hun selv om sminka? :p

Takk :) de var fornøyde de også ja. Planen var jo å bruke ansiktsmalingen jeg kjøpte da. Men siden Emira har så mange vannkopper i ansiktet, så droppet jeg det på begge to :) får heller ta det når dem er borte :D
 
Hehe ble veldig fin da :D hva syntes hun selv om sminka? :p

Takk :) de var fornøyde de også ja. Planen var jo å bruke ansiktsmalingen jeg kjøpte da. Men siden Emira har så mange vannkopper i ansiktet, så droppet jeg det på begge to :) får heller ta det når dem er borte :D
Hun ble litt redd av seg selv hehe. Men bedre med sminke enn masker. Hun er sååå redd stakkar!

Ja, det skjønner jeg vR greit å ikke gjøre da :)
 
Hun ble litt redd av seg selv hehe. Men bedre med sminke enn masker. Hun er sååå redd stakkar!

Ja, det skjønner jeg vR greit å ikke gjøre da :)

Hehe staaakkar <3 men enig med deg, bedre med sminke eller ansiktsmaling :)
 
Back
Topp