OKTOBER SKRAVEL

Nei, kjipt... Mina er litt skummel med småting noen ganger... Fikk en sprettball hos tannlegen, og prøvde akkurat å putte den i munn! Så den ble fjernet fort.... Begynt sånn i det siste igjen :(

Greit å ta 2 fluer i en smekk :) håper de også har 0 hull :)

Hvordan er formen til jentene? Håper Liana ikke har kastet opp mer!

Nei, ikke kommet ennå. Har så mye å ordne der, så jeg ba han om å ikke stresse :)

Går det bra med Leoh? :)

Ja like greit å fjerne det om hun putter det i munn! Dumt hun har startet sånn da. Liana gjør det av og til, men det er bare hvis hun later som om hun spiser godteri eller noe :p

Ja håper det :D Emira har ikke vært der siden 3 årsalderen! Dem henger etter 1,5 år med bare skoleelevene her på rjukan:oops: stort sett én kommunal tannlege her bare. alle andre som starter, slutter pga nye jobber andre plasset :p

Formen er fin hos alle 3 :D Liana har ikke kastet opp noe mer, og vært frisk i formen siden;) merkelig sykdom som avsluttes med oppkast etter feber?:confused: Emira er også i form, og klager lite over vannkoppene :) så håper formen hennes holder seg oppe!

Hvorda går det med studiene? :) mye å gjøre?
 
Ja like greit å fjerne det om hun putter det i munn! Dumt hun har startet sånn da. Liana gjør det av og til, men det er bare hvis hun later som om hun spiser godteri eller noe :p

Ja håper det :D Emira har ikke vært der siden 3 årsalderen! Dem henger etter 1,5 år med bare skoleelevene her på rjukan:oops: stort sett én kommunal tannlege her bare. alle andre som starter, slutter pga nye jobber andre plasset :p

Formen er fin hos alle 3 :D Liana har ikke kastet opp noe mer, og vært frisk i formen siden;) merkelig sykdom som avsluttes med oppkast etter feber?:confused: Emira er også i form, og klager lite over vannkoppene :) så håper formen hennes holder seg oppe!

Hvorda går det med studiene? :) mye å gjøre?
Så rart at det kun er 1 tannlege :( Men blir godt å få sjekket de da :)

Flott de er fine i formen. Ikke noe bedre enn det da :) merkelig sykdom hehe!

Ja, det går bra. Mye å sette seg inn i. Også driver jeg mye med oppsett av regnskap i den siste boken.
Matte er ikke min sterkeste side, men det går ok tror jeg :)

Er bare så mye på en gang. Siden jeg må gjøre alt alene :(hva med deg da? :)
 
FruH: hvordan gikk det med skolen ? :)

Marian87: Kjedelig at det ble slaps med en gang.. Typisk... Når begynner det å bli mørkt på ettermiddagen hos dere nå?
Nå begynner det å bli mørkt kl 15 :p
 
Hallo :)

Hermine skulle på tur med barnehagen til Polaria idag, innendørs akvarium med seler og fisker. Men hun våkna med feber og forkjølelse stakkars :( SÅ lei seg, for hun har gleda seg i to uker til dette.

Jeg har vært på første kontroll hos jordmor idag, godt å få snakka ut om alle bekymringene mine. Alt er fint med lille og jeg kan leve som normalt, men skal unngå løfting og aktiviteter som gir smertefulle kynnere. Så nå må jeg søke tilrettelegging på jobben!

Nå skal jeg straks på jobb, mens mannen er hjemme med Hermine.
 
Så rart at det kun er 1 tannlege :( Men blir godt å få sjekket de da :)

Flott de er fine i formen. Ikke noe bedre enn det da :) merkelig sykdom hehe!

Ja, det går bra. Mye å sette seg inn i. Også driver jeg mye med oppsett av regnskap i den siste boken.
Matte er ikke min sterkeste side, men det går ok tror jeg :)

Er bare så mye på en gang. Siden jeg må gjøre alt alene :(hva med deg da? :)

Ja sånn er det i en liten by :p er stadig vekk nye tannleger her også, men de slutter så raskt igjen. Så da blir han enr værende igjen her alene da :p er flere private da, men de går jo ikke innafor kommunalt..

Ja veldig rar sykdom! Er nok en slags tarmvirus/magevirus :) men over nå :D

Usj ja, matte er ikke enkelt:confused: får håpe det ikke blir for vanskelig :) ikke rart du er noe trøtt og sliten!
Med meg går det som det suser :p
 
Hallo :)

Hermine skulle på tur med barnehagen til Polaria idag, innendørs akvarium med seler og fisker. Men hun våkna med feber og forkjølelse stakkars :( SÅ lei seg, for hun har gleda seg i to uker til dette.

Jeg har vært på første kontroll hos jordmor idag, godt å få snakka ut om alle bekymringene mine. Alt er fint med lille og jeg kan leve som normalt, men skal unngå løfting og aktiviteter som gir smertefulle kynnere. Så nå må jeg søke tilrettelegging på jobben!

Nå skal jeg straks på jobb, mens mannen er hjemme med Hermine.

Dakar lille da :( har brent meg på det der flere ganger jeg å, så har slutta å si ifra om sånne ting lenge før. Emira var selvfølgelig syk når det alltid skjedde noe gøy i bhgen de første årene :p så hun ble så ofte skuffet :( nå sier jeg ifra enten kvelden før eller på morgen haha..

Sikkert godt å få snakket ut ja :) bra alt står bra til med den bittelille :D så moro at det faktisk gikk bra så raskt :D
 
God dagen :)
Jeg er på jobb idag, og L er hjemme med jentene :) Liana er frisk, men jeg ville at hun skulle være hjemme sånn i tilfelle hun er snittsom. Emira er også fin i formen, men dukker opp nye vannkopper stadig vekk :p men nå har dem hvertfall hverandre å leke med, så får gubbis kansje tid til å studere litt :) så får jeg være hjemme imårra med Emira og skjære ut gresskar å sånt :D
 
Dakar lille da :( har brent meg på det der flere ganger jeg å, så har slutta å si ifra om sånne ting lenge før. Emira var selvfølgelig syk når det alltid skjedde noe gøy i bhgen de første årene :p så hun ble så ofte skuffet :( nå sier jeg ifra enten kvelden før eller på morgen haha..

Sikkert godt å få snakket ut ja :) bra alt står bra til med den bittelille :D så moro at det faktisk gikk bra så raskt :D
De har snakket om det hele uka i barnehagen uansett, for de jobber med tema "under havet" så hun hadde nok visst det uansett. :p

Ja, nå begynner det å bli virkelig at vi faktisk skal få en baby! Tok bare 16 uker :p
 
God dagen :)
Jeg er på jobb idag, og L er hjemme med jentene :) Liana er frisk, men jeg ville at hun skulle være hjemme sånn i tilfelle hun er snittsom. Emira er også fin i formen, men dukker opp nye vannkopper stadig vekk :p men nå har dem hvertfall hverandre å leke med, så får gubbis kansje tid til å studere litt :) så får jeg være hjemme imårra med Emira og skjære ut gresskar å sånt :D
Så bra at formen på begge jentene er fin!

Klør hun veldig? Husker Hermine klødde nesten ikke, men vi smurte henne med hvitvask likevel, sånn i tillfelle. :p
 
De har snakket om det hele uka i barnehagen uansett, for de jobber med tema "under havet" så hun hadde nok visst det uansett. :p

Ja, nå begynner det å bli virkelig at vi faktisk skal få en baby! Tok bare 16 uker :p

Hehe ja nesten litt dumt at dem snakker om sånne turer lenge før. For ikke noe gøy når barn blir så skuffa :( menmen, de kommer fort over det da :D:p

Hehe skjønner det. 16 uker ja, det har gått fort, syns jeg! Men kansje ikke du?
 
Så bra at formen på begge jentene er fin!

Klør hun veldig? Husker Hermine klødde nesten ikke, men vi smurte henne med hvitvask likevel, sånn i tillfelle. :p

Nei hun klager innemellom, men ikke mye :) mamma måtte på apoteket for meg og ba om noe annet enn hvitvask :p hennes erfaring var at søstra mi ble dekket med vannkopper som liten baby fordi hun smurte hele kroppen og spredde vannkoppene utover haha.. tenkte ikke på at hun burde bare ha dekket selve vannkoppene:p såååeh, da fikk hun en faske med noe skum. Det har en kjølende effekt og skal få koppene til å tørke ut fortere :) men brukerdet bare når hunhar ubehag ;)
 
Hehe ja nesten litt dumt at dem snakker om sånne turer lenge før. For ikke noe gøy når barn blir så skuffa :( menmen, de kommer fort over det da :D:p

Hehe skjønner det. 16 uker ja, det har gått fort, syns jeg! Men kansje ikke du?
Jeg synes ikke det har gått fort nei :p bare 3 uker til oul, tida kan ikke gå fort nok!!! :)
 
Nei hun klager innemellom, men ikke mye :) mamma måtte på apoteket for meg og ba om noe annet enn hvitvask :p hennes erfaring var at søstra mi ble dekket med vannkopper som liten baby fordi hun smurte hele kroppen og spredde vannkoppene utover haha.. tenkte ikke på at hun burde bare ha dekket selve vannkoppene:p såååeh, da fikk hun en faske med noe skum. Det har en kjølende effekt og skal få koppene til å tørke ut fortere :) men brukerdet bare når hunhar ubehag ;)
Det skummet syntes jeg bare var noe tull :p Jeg tok hvitvask på en bomullsdott og prikket hver eneste vannkopp. Tok litt tid bare :p
 
God dagen :)
Jeg er på jobb idag, og L er hjemme med jentene :) Liana er frisk, men jeg ville at hun skulle være hjemme sånn i tilfelle hun er snittsom. Emira er også fin i formen, men dukker opp nye vannkopper stadig vekk :p men nå har dem hvertfall hverandre å leke med, så får gubbis kansje tid til å studere litt :) så får jeg være hjemme imårra med Emira og skjære ut gresskar å sånt :D
Godt Liana er bedre. Kan Emira gå på skolen med vannkopper? Eller er det no-no? Aner ikke :)

Hva studerer han? :)
 
Marian87: wow! 16 uker allerede! Tiden flyr :)
Spennende med oul :) blir spennende å høre om kjønnet... For dere skal vite det? :)
 
Er dårlig igjen... Med forkjølelse. Ingen smak/luktesans, hodepine litt småkvalm :( æsj! Også er det verste dagen i morgen med ennå mer pakking og vasking. What to do?? Legger meg snart... Helt ødelagt. God kveld og natt til dere jenter :)
 
Jeg synes ikke det har gått fort nei :p bare 3 uker til oul, tida kan ikke gå fort nok!!! :)

Hehe nei tenkte meg det :D husker å at tiden fram til oul var laaaang. Men jeg hadde ikke noen ul før det heller da. Haha.. etter det gikk det ganske fort :) er spent på kjønn jeg! :D
 
Det skummet syntes jeg bare var noe tull :p Jeg tok hvitvask på en bomullsdott og prikket hver eneste vannkopp. Tok litt tid bare :p

Ja litt tungvint med skummet. Men Emira synd det hjelper :) har den stående i kjøleskap for at den skal ha bedre kjølende effekt :) men mamma har eurax hjemme hos seg som vi kan låne i tillfelle kløen kommer for fullt :) den demper godt! Kan tenke meg det var litt av en jobb å pirke på alle vannkoppene haha.. det popper ut nye stadig vekk her. Men hun har også fått noen i munnen og syns det var litt vondt å svelge istad :( håper det ikke blir så ille at hun ikke vil spise/drikke!
 
Godt Liana er bedre. Kan Emira gå på skolen med vannkopper? Eller er det no-no? Aner ikke :)

Hva studerer han? :)

Hun må bli hjemme til alle vannkoppene har sprukket og fått skorpe. Kan jo ta sin tid det :p dukker opp nye vannkopper gjennom hele dagen:oops::p man er smittsom fra 2-3 dager før utslettet bruter ut, og heeelt til alle vannkoppene har skorpe på seg..så blir nok en stund hjemme :p

Han studerer IT igjen. Eller han bygger på utdannelsen han har da :) nettstudier ;)
 
Back
Topp