Er dårlig igjen... Med forkjølelse. Ingen smak/luktesans, hodepine litt småkvalmæsj! Også er det verste dagen i morgen med ennå mer pakking og vasking. What to do?? Legger meg snart... Helt ødelagt. God kveld og natt til dere jenter
![]()
Ånei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er dårlig igjen... Med forkjølelse. Ingen smak/luktesans, hodepine litt småkvalmæsj! Også er det verste dagen i morgen med ennå mer pakking og vasking. What to do?? Legger meg snart... Helt ødelagt. God kveld og natt til dere jenter
![]()
TakkÅneimasse masse god bedring!! <3 håper du får en god natt og at du er bedre imårra
![]()
Når reiser dere?Hei... Kom akkurat inn.. Ungene har hatt siste dag i bhgog vi har vært i hagene med naboene og lekt
![]()
Spist pizza, og nå koser vi oss med godis til barne-tven![]()
Pakket alt alene i dag, og vasket det meste! Tidlig kveld i dag også haha!
Hva skal dere i kveld?![]()
Flytter i morgenNår reiser dere?
Det må være slitsomt å pakke ned og vaske alt alene, med skole og barn i tillegg
Rolig kveld her. Jeg har hatt et intervju til i dag, og så har vi fått suppe og kake i barnehagen som er 10 år :-D
Fortsatt en del igjen av fiksing i gang og kjøkken, men det meste er i orden nå!
I morgen er det halloweenfest for trinnet til T, det gleder vi oss veldig til!
Minstemann skal til søsteren min da, og har overhørt at T vil være mumie! Så da må jeg kjøpe nok gasbind til å surre inn begge ungene![]()
Takkvært myyye bedre i dag
alt fint?
Hei... Kom akkurat inn.. Ungene har hatt siste dag i bhgog vi har vært i hagene med naboene og lekt
![]()
Spist pizza, og nå koser vi oss med godis til barne-tven![]()
Pakket alt alene i dag, og vasket det meste! Tidlig kveld i dag også haha!
Hva skal dere i kveld?![]()
Hehe. Vi gjør det enkelt! Svarte eller hvite klær, og innsurret i gasbindFlytter i morgen![]()
Kjempehardt! Spesielt siden formen var så dårlig igår, men måtte bare![]()
Så gøy med halloween. Mumie er spennende da![]()
Gikk det bra med intervjuet?
Koselig på besøk i bhg da![]()
Når reiser dere?
Det må være slitsomt å pakke ned og vaske alt alene, med skole og barn i tillegg
Rolig kveld her. Jeg har hatt et intervju til i dag, og så har vi fått suppe og kake i barnehagen som er 10 år :-D
Fortsatt en del igjen av fiksing i gang og kjøkken, men det meste er i orden nå!
I morgen er det halloweenfest for trinnet til T, det gleder vi oss veldig til!
Minstemann skal til søsteren min da, og har overhørt at T vil være mumie! Så da må jeg kjøpe nok gasbind til å surre inn begge ungene![]()
Spørs om han skjønner helt hva det innebærerHaha høres morsomt ut med to mumierDET må jeg se bilde av!
![]()
Spørs om han skjønner helt hva det innebærer
Må få tatt bilde ja!!
Håper hun får slippe sykdom nå daGod kveld
Vært en grei og rolig dag her idagog ble pizza til middag/kvelds
Emira måtte selvfølgelig få feber må i kveldhun var veldig skuffa over det siden det da kan hende hun ikke får gått "knask eller knep" imårra! Vi begge håper at feberen kommer av vannkoppene og ikke at hun har fått det samme som de to andre hadde i tillegg! Jenta har jo nesten mer angst for oppkast enn det jeg har
men prøvde å forklare at jeg tror det er pga vannkoppene, men at om hun kaster opp så blir det nok bare 1 eller 2 ganger
så vi får bare se
lovte også at vi kunne ha vår egen halloweenfest når hun er feberfri, om hun ikke får gått imårra
Ellers er alt som vanligLiana har vært i bhgen idag og var veldig fornøyd med det
![]()
Håper hun får slippe sykdom nå da![]()
Så gøy daHehe. Vi gjør det enkelt! Svarte eller hvite klær, og innsurret i gasbind
Intervjuet gikk helt greit![]()
Ja ikke rart om du er sliten nå!? Flytter du helt alene med ungene da?
Skjønner hun blir skuffetGod kveld
Emira måtte selvfølgelig få feber må i kveldhun var veldig skuffa over det siden det da kan hende hun ikke får gått "knask eller knep" imårra! Vi begge håper at feberen kommer av vannkoppene og ikke at hun har fått det samme som de to andre hadde i tillegg! Jenta har jo nesten mer angst for oppkast enn det jeg har
men prøvde å forklare at jeg tror det er pga vannkoppene, men at om hun kaster opp så blir det nok bare 1 eller 2 ganger
så vi får bare se
lovte også at vi kunne ha vår egen halloweenfest når hun er feberfri, om hun ikke får gått imårra
Ellers er alt som vanligLiana har vært i bhgen idag og var veldig fornøyd med det
![]()
Hermine har skjønt at Halloween er et karneval, og at siden det er på lørdag (flaks) får hun godteri.Spørs om han skjønner helt hva det innebærer
Må få tatt bilde ja!!
Huff, god bedring!God kveld
så vi får bare se
![]()
HEhe så moro.Hermine har skjønt at Halloween er et karneval, og at siden det er på lørdag (flaks) får hun godteri.
Hun vil kle seg ut som tiger, sjørøver eller en ball (!?!).Så vi skal ut å kjøpe ansiktsmaling.
Kan tenke meg minsten blir en søt mummie.![]()
Hermine har sett en episode av Vennebyen hvor de feirer Halloween, og i Doc McStuffins, så hun mener at hun må kle seg ut og så skal hun spise godteriHEhe så moro.
Jeg lurer på om minstemann hadde hørt noen rykter om hva Halloween innebærer i barnehagen. For han kom hjem en dag og sa at på Halloween skulle han spise MASSE godteri![]()
Det var før vi begynte å snakke om det her hjemme.
Han skal på "fest" til søs og yngste hennes, da. Siden jeg skal ordne på 2-klassefesten. Så han og fetteren skal få kose seg litt der hjemme![]()