OKTOBER SKRAVEL

Er dårlig igjen... Med forkjølelse. Ingen smak/luktesans, hodepine litt småkvalm :( æsj! Også er det verste dagen i morgen med ennå mer pakking og vasking. What to do?? Legger meg snart... Helt ødelagt. God kveld og natt til dere jenter :)

Ånei :( masse masse god bedring!! <3 håper du får en god natt og at du er bedre imårra :)
 
Hei... Kom akkurat inn.. Ungene har hatt siste dag i bhg :( og vi har vært i hagene med naboene og lekt :)
Spist pizza, og nå koser vi oss med godis til barne-tven :)

Pakket alt alene i dag, og vasket det meste! Tidlig kveld i dag også haha!

Hva skal dere i kveld? :)
 
Hei... Kom akkurat inn.. Ungene har hatt siste dag i bhg :( og vi har vært i hagene med naboene og lekt :)
Spist pizza, og nå koser vi oss med godis til barne-tven :)

Pakket alt alene i dag, og vasket det meste! Tidlig kveld i dag også haha!

Hva skal dere i kveld? :)
Når reiser dere?
Det må være slitsomt å pakke ned og vaske alt alene, med skole og barn i tillegg :(

Rolig kveld her. Jeg har hatt et intervju til i dag, og så har vi fått suppe og kake i barnehagen som er 10 år :-D
Fortsatt en del igjen av fiksing i gang og kjøkken, men det meste er i orden nå!
I morgen er det halloweenfest for trinnet til T, det gleder vi oss veldig til!
Minstemann skal til søsteren min da, og har overhørt at T vil være mumie! Så da må jeg kjøpe nok gasbind til å surre inn begge ungene :p
 
Når reiser dere?
Det må være slitsomt å pakke ned og vaske alt alene, med skole og barn i tillegg :(

Rolig kveld her. Jeg har hatt et intervju til i dag, og så har vi fått suppe og kake i barnehagen som er 10 år :-D
Fortsatt en del igjen av fiksing i gang og kjøkken, men det meste er i orden nå!
I morgen er det halloweenfest for trinnet til T, det gleder vi oss veldig til!
Minstemann skal til søsteren min da, og har overhørt at T vil være mumie! Så da må jeg kjøpe nok gasbind til å surre inn begge ungene :p
Flytter i morgen :)
Kjempehardt! Spesielt siden formen var så dårlig igår, men måtte bare :(

Så gøy med halloween. Mumie er spennende da :)
Gikk det bra med intervjuet?

Koselig på besøk i bhg da :)
 
Takk :) vært myyye bedre i dag :) alt fint?
Hei... Kom akkurat inn.. Ungene har hatt siste dag i bhg :( og vi har vært i hagene med naboene og lekt :)
Spist pizza, og nå koser vi oss med godis til barne-tven :)

Pakket alt alene i dag, og vasket det meste! Tidlig kveld i dag også haha!

Hva skal dere i kveld? :)

Så bra formen er bedre :) men tviler ikke på at du er sliten! *Stor klapp på skulderen* litt synd de må slutte enda en gang i bhg, men de klarer seg fint de to der virker det som :D

Jeg sitter å ser på norske telenter og skal brodere :)
 
Flytter i morgen :)
Kjempehardt! Spesielt siden formen var så dårlig igår, men måtte bare :(

Så gøy med halloween. Mumie er spennende da :)
Gikk det bra med intervjuet?

Koselig på besøk i bhg da :)
Hehe. Vi gjør det enkelt! Svarte eller hvite klær, og innsurret i gasbind :p
Intervjuet gikk helt greit :)

Ja ikke rart om du er sliten nå!? Flytter du helt alene med ungene da?
 
Når reiser dere?
Det må være slitsomt å pakke ned og vaske alt alene, med skole og barn i tillegg :(

Rolig kveld her. Jeg har hatt et intervju til i dag, og så har vi fått suppe og kake i barnehagen som er 10 år :-D
Fortsatt en del igjen av fiksing i gang og kjøkken, men det meste er i orden nå!
I morgen er det halloweenfest for trinnet til T, det gleder vi oss veldig til!
Minstemann skal til søsteren min da, og har overhørt at T vil være mumie! Så da må jeg kjøpe nok gasbind til å surre inn begge ungene :p

Haha høres morsomt ut med to mumier :D DET må jeg se bilde av! :)
 
God kveld:)
Vært en grei og rolig dag her idag :) og ble pizza til middag/kvelds:D
Emira måtte selvfølgelig få feber må i kveld :( hun var veldig skuffa over det siden det da kan hende hun ikke får gått "knask eller knep" imårra! Vi begge håper at feberen kommer av vannkoppene og ikke at hun har fått det samme som de to andre hadde i tillegg! Jenta har jo nesten mer angst for oppkast enn det jeg har :p men prøvde å forklare at jeg tror det er pga vannkoppene, men at om hun kaster opp så blir det nok bare 1 eller 2 ganger :) så vi får bare se :) lovte også at vi kunne ha vår egen halloweenfest når hun er feberfri, om hun ikke får gått imårra :)

Ellers er alt som vanlig:D Liana har vært i bhgen idag og var veldig fornøyd med det :)
 
Spørs om han skjønner helt hva det innebærer :p
Må få tatt bilde ja!!

Hehe er nok veldig gøy uansett tenker jeg :D her er utkledninger veldig gøy hos jentene hvertfall :)
 
God kveld:)
Vært en grei og rolig dag her idag :) og ble pizza til middag/kvelds:D
Emira måtte selvfølgelig få feber må i kveld :( hun var veldig skuffa over det siden det da kan hende hun ikke får gått "knask eller knep" imårra! Vi begge håper at feberen kommer av vannkoppene og ikke at hun har fått det samme som de to andre hadde i tillegg! Jenta har jo nesten mer angst for oppkast enn det jeg har :p men prøvde å forklare at jeg tror det er pga vannkoppene, men at om hun kaster opp så blir det nok bare 1 eller 2 ganger :) så vi får bare se :) lovte også at vi kunne ha vår egen halloweenfest når hun er feberfri, om hun ikke får gått imårra :)

Ellers er alt som vanlig:D Liana har vært i bhgen idag og var veldig fornøyd med det :)
Håper hun får slippe sykdom nå da :)
 
Håper hun får slippe sykdom nå da :)

Ja håper det :) var ikke varm nå, men så fikk hun paracet før hun la seg å da :p ikke sikkert hun kaster opp heller isåfall.. var ikke alle barna som hadde gjort det. Noen hadde bare vondt i magen, mens andre hadde omtrent forstoppelse:confused: og noen kasta opp.. så får bare se :D
 
Hehe. Vi gjør det enkelt! Svarte eller hvite klær, og innsurret i gasbind :p
Intervjuet gikk helt greit :)

Ja ikke rart om du er sliten nå!? Flytter du helt alene med ungene da?
Så gøy da :) lettvint!

Ja, flytter helt alene. Svogeren min var her igår, jeg hjalp de med all flyttelasset deres inn her og han hjalp meg med alle tingene våres, og kjørte det til Norge. Kun noen småting som gjenstår. Wael gleder seg veeldig... Han trives ikke så godt i denne bhg.
Så han gleder seg til at alle snakker Norsk :)
Også er han sååå glad i huset til pappa, for det er så stort+badekar, nærme til naboer med barn osv :)

Tror det blir bra :)
 
God kveld:)
Vært en grei og rolig dag her idag :) og ble pizza til middag/kvelds:D
Emira måtte selvfølgelig få feber må i kveld :( hun var veldig skuffa over det siden det da kan hende hun ikke får gått "knask eller knep" imårra! Vi begge håper at feberen kommer av vannkoppene og ikke at hun har fått det samme som de to andre hadde i tillegg! Jenta har jo nesten mer angst for oppkast enn det jeg har :p men prøvde å forklare at jeg tror det er pga vannkoppene, men at om hun kaster opp så blir det nok bare 1 eller 2 ganger :) så vi får bare se :) lovte også at vi kunne ha vår egen halloweenfest når hun er feberfri, om hun ikke får gått imårra :)

Ellers er alt som vanlig:D Liana har vært i bhgen idag og var veldig fornøyd med det :)
Skjønner hun blir skuffet :(
Hun høres like redd ut som meg ift oppkast... Begynte slik etter siste oppkastrunde da jeg var 6! Er så forferdelig... Håper hun sov godt i natt :)
 
Spørs om han skjønner helt hva det innebærer :p
Må få tatt bilde ja!!
Hermine har skjønt at Halloween er et karneval, og at siden det er på lørdag (flaks) får hun godteri.

Hun vil kle seg ut som tiger, sjørøver eller en ball (!?!). :p Så vi skal ut å kjøpe ansiktsmaling. :)

Kan tenke meg minsten blir en søt mummie. :D
 
God kveld:)
Vært en grei og rolig dag her idag :) og ble pizza til middag/kvelds:D
Emira måtte selvfølgelig få feber må i kveld :( hun var veldig skuffa over det siden det da kan hende hun ikke får gått "knask eller knep" imårra! Vi begge håper at feberen kommer av vannkoppene og ikke at hun har fått det samme som de to andre hadde i tillegg! Jenta har jo nesten mer angst for oppkast enn det jeg har :p men prøvde å forklare at jeg tror det er pga vannkoppene, men at om hun kaster opp så blir det nok bare 1 eller 2 ganger :) så vi får bare se :) lovte også at vi kunne ha vår egen halloweenfest når hun er feberfri, om hun ikke får gått imårra :)

Ellers er alt som vanlig:D Liana har vært i bhgen idag og var veldig fornøyd med det :)
Huff, god bedring!

Vi hadde jo en slik runde i fjor vinter hvor Hermine fikk influensa, så vannkopper og omgangssyke samtidig. :oops: Har heldigvis vært lite syk siden da. :p Bare en dag feber et par ganger.

Nå hoster hun veldig, men er i fin form igjen. :)
 
Hermine har skjønt at Halloween er et karneval, og at siden det er på lørdag (flaks) får hun godteri.

Hun vil kle seg ut som tiger, sjørøver eller en ball (!?!). :p Så vi skal ut å kjøpe ansiktsmaling. :)

Kan tenke meg minsten blir en søt mummie. :D
HEhe så moro.
Jeg lurer på om minstemann hadde hørt noen rykter om hva Halloween innebærer i barnehagen. For han kom hjem en dag og sa at på Halloween skulle han spise MASSE godteri :p
Det var før vi begynte å snakke om det her hjemme.
Han skal på "fest" til søs og yngste hennes, da. Siden jeg skal ordne på 2-klassefesten. Så han og fetteren skal få kose seg litt der hjemme :)
 
HEhe så moro.
Jeg lurer på om minstemann hadde hørt noen rykter om hva Halloween innebærer i barnehagen. For han kom hjem en dag og sa at på Halloween skulle han spise MASSE godteri :p
Det var før vi begynte å snakke om det her hjemme.
Han skal på "fest" til søs og yngste hennes, da. Siden jeg skal ordne på 2-klassefesten. Så han og fetteren skal få kose seg litt der hjemme :)
Hermine har sett en episode av Vennebyen hvor de feirer Halloween, og i Doc McStuffins, så hun mener at hun må kle seg ut og så skal hun spise godteri :) Grei ordning for min del. ;)

Jeg fortalte at det kanskje kommer barn som har kledd seg ut og ringer på døra, og det gleda hun seg til. Håper bare hun ikke blir redd. :p
 
ImageUploadedByBV Forum1446308321.714516.jpgImageUploadedByBV Forum1446308336.861597.jpgImageUploadedByBV Forum1446308346.925308.jpg
Ungene har gått halloween allerede, kun 10 min. Men Wael skal vært med tanta si og kusinen snart :) gøy :)
 
Back
Topp