Hallo
Vi har hatt besøk av pappa og gjengen fra Lofoten denne uken, veldig koselig, og praktisk siden mannen har vært på jobbreise hele uka.
Hermine har hatt fri fra bhg og kosa seg sammen med far og mor og tantene. Stor stas å dra på bytur uten mamma eller pappa, og bli skjemt skikkelig bort.
Idag var det ei veeeeldig stolt kommende storesøster som hadde fortalt ALLE i barnehagen at hun skal bli storesøster. Selv alle foreldrene som kom og gikk hadde hun informert med nyheten. Veldig koselig måte å komme i kontakt med de andre mødrene i bhg på da, har ikke blitt så godt kjent med foreldrene til barna etter at vi bytta bhg men idag fikk jeg snakka masse med flere av mødrene.
Vi har spist middag hos mamma idag, besøket reiste i formiddag og jeg orka ikke å lage middag selv etter jobb. Så nå skal jeg synke ned i sofaen og se tv.
Høres ut som en Koselig uke herlig at frøkna er så stolt og må sladre til alle og enhver
Ikke noe kjent med mange av fornedrende i den nye bhgen jeg heller.. kun de som også ble flyttet over