OKTOBER SKRAVEL

Hallo :)

Vi har hatt besøk av pappa og gjengen fra Lofoten denne uken, veldig koselig, og praktisk siden mannen har vært på jobbreise hele uka. :)

Hermine har hatt fri fra bhg og kosa seg sammen med far og mor og tantene. Stor stas å dra på bytur uten mamma eller pappa, og bli skjemt skikkelig bort. ;)

Idag var det ei veeeeldig stolt kommende storesøster som hadde fortalt ALLE i barnehagen at hun skal bli storesøster. ;) Selv alle foreldrene som kom og gikk hadde hun informert med nyheten. :p Veldig koselig måte å komme i kontakt med de andre mødrene i bhg på da, har ikke blitt så godt kjent med foreldrene til barna etter at vi bytta bhg men idag fikk jeg snakka masse med flere av mødrene. :)

Vi har spist middag hos mamma idag, besøket reiste i formiddag og jeg orka ikke å lage middag selv etter jobb. :p Så nå skal jeg synke ned i sofaen og se tv. :D

Høres ut som en Koselig uke :) herlig at frøkna er så stolt og må sladre til alle og enhver :D:D:D
Ikke noe kjent med mange av fornedrende i den nye bhgen jeg heller.. kun de som også ble flyttet over;)
 
Så deilig med litt feire sammen med bare en unge da. Er vel litt viktig for hun som er størst å få litt alenetid innimellom kan jeg tenke meg. :)

Ja det er veldig godt for oss begge :) men merker hun hadde godt av å være på sfo idag ;) imårra er det nok en fridag på oss :D om en av venninne i borettslaget er hjemme på formiddagen, så tenkte jeg å la hun få besøk :) men får se :D
 
Ja her regner det :) men har sett både brøytebil og bil med snø på panseret:eek: så har nok kommet en del snø på fjellet :p

Hehe ja like greit å få litt fri om dagen når man er alene :) også får dem ut en del energi både fysisk og psykisk av bhg :D

Ja kan jo hende! Eller kansje det er noe som henger igjen fra ferien? Eller bare sliten. Jeg blir småkvalm om jeg er i underskudd av søvn over flere dager, sliten eller spiser lite;)
Håper snøen kommer i desember hahaha :)

Kanskje det... Men tror jeg er sliten psykisk egentlig... Tenker og grubler mye :(
 
Håper snøen kommer i desember hahaha :)

Kanskje det... Men tror jeg er sliten psykisk egentlig... Tenker og grubler mye :(

Hehe her kommer den nok før det :) jentene gleder seg veldig :D tror ikke jeg gleder meg like mye :p annent enn i desember da:)

Uff ja, ikke godt å gå å gruble mye :( hva tenker du på?
 
God helg :)

Deilig slækk ettermiddag hos oss idag. Tv, ipad og litt frukt og sjokkis. :)

Godt meg helg!

Hermine skreik kl 04.30 i natt, da hadde hun hatt mareritt og drømt slik at hun hadde tissa i senga stakkar. :( Det har ikke skjedd på veldig mange måneder, så hun var helt forfjamsa og fortvila stakkar. Etter kles og sengetøyskift sovna hun igjen, og pappan på gulvet der inne. Men jeg fikk såklart ikke sove igjen, så jeg lå våken til kl 07 :eek: :p
 
God lørdagsmorgen!
Her er det sol på andre sida av fjorden, og siden vi ikke orker å sitte i skyggeland hele helga, så drar vi på overnatting på setra. Skal innom bestemor for å feire 85-årsdagen hennes med koldtbord og kake først, men satser på å komme oss opp på fjellet før det blir mørkt. Herlig med helgeutflukt i solskinn når man ikke er privilegert med høstferie (..enda). ;)
God helg til dere alle sammen!!!
 
God helg :)

Deilig slækk ettermiddag hos oss idag. Tv, ipad og litt frukt og sjokkis. :)

Godt meg helg!

Hermine skreik kl 04.30 i natt, da hadde hun hatt mareritt og drømt slik at hun hadde tissa i senga stakkar. :( Det har ikke skjedd på veldig mange måneder, så hun var helt forfjamsa og fortvila stakkar. Etter kles og sengetøyskift sovna hun igjen, og pappan på gulvet der inne. Men jeg fikk såklart ikke sove igjen, så jeg lå våken til kl 07 :eek: :p

Huff da :( ikke godt når dem drømmer sånn! Liana er veldig redd for monstre for tiden, og har mye drømmer om dem og naboen :p
 
God lørdagsmorgen!
Her er det sol på andre sida av fjorden, og siden vi ikke orker å sitte i skyggeland hele helga, så drar vi på overnatting på setra. Skal innom bestemor for å feire 85-årsdagen hennes med koldtbord og kake først, men satser på å komme oss opp på fjellet før det blir mørkt. Herlig med helgeutflukt i solskinn når man ikke er privilegert med høstferie (..enda). ;)
God helg til dere alle sammen!!!

Ha en fin helg :) høres koselig ut med 85årdag, fjell og sol :D kos dere masse! ;)
 
God kveld!
Håper alle har hatt en fin helg, med forskjellige planer :D
Jeg har hentet barn hos foreldrene mine, kommet meg hjem fra jobbhelg i Valdres og venter nå på mat som mannen ordner klart :D
Full uke med studier venter nå, så nå blir det godt med litt tid på sofaen før det blir senga :D
 
God kveld!
Håper alle har hatt en fin helg, med forskjellige planer :D
Jeg har hentet barn hos foreldrene mine, kommet meg hjem fra jobbhelg i Valdres og venter nå på mat som mannen ordner klart :D
Full uke med studier venter nå, så nå blir det godt med litt tid på sofaen før det blir senga :D
Så koselig helg :) hvordan mat spiste dere? :) lykke til med skole!
 
Er alene med barna, da K dro til Libya i dag... Supersliten etter jeg sto opp 4.
Prøvde å sove da jeg kom hjem, men ungene bråkte sykt! Haha!

Nå har jeg bestilt tur til Manchester til familien vi møtte i Egypt. Gleder meg :)
 
Er alene med barna, da K dro til Libya i dag... Supersliten etter jeg sto opp 4.
Prøvde å sove da jeg kom hjem, men ungene bråkte sykt! Haha!

Nå har jeg bestilt tur til Manchester til familien vi møtte i Egypt. Gleder meg :)
Så spennende med tur!!! :)
 
God formiddag!
Jeg har fått meg en liten løpetur og er veldig klar for dusjen!
Litt grått vær i dag, men det var godt å bevege på seg litt med duskregn :p
Hva skal dere i dag?
 
God formiddag!
Jeg har fått meg en liten løpetur og er veldig klar for dusjen!
Litt grått vær i dag, men det var godt å bevege på seg litt med duskregn :p
Hva skal dere i dag?
Flink du er!! :)

Barna er i bhg, jeg har sovet litt og skL straks sette i gang med bretting av klær/støvsuge :p yey!
 
God dag :)

Så flink du er Fru H :) så du ble passe varm på snap :p hehe..

For en morsom dag du har i vente, lennypenny :D:p haha.. godt å kunne gjøre litt sånt uten unger rundt seg hvertfall :)


Jeg er på jobb etter en rolig helg :) Emira og Liana har vært veldig mye ute, og det er så godt for både dem og oss at dem kan gå ut når dem selv vil :D styrer på i flere timer hehe..
Igår fikk jeg tak i en brukt seng som på bildet, gratis! :D bare at den er i ubehandlet tre da, så skal bare få vasket delene og malet dem hvite :) orker ikke sånt trefarga greier :p også må jeg få tak i noen fine gardiner/forheng så jentene får seg hytte :)
Håper dere får en fin dag :)
1444646149294.jpg
 
God dag :)

Så flink du er Fru H :) så du ble passe varm på snap :p hehe..

For en morsom dag du har i vente, lennypenny :D:p haha.. godt å kunne gjøre litt sånt uten unger rundt seg hvertfall :)


Jeg er på jobb etter en rolig helg :) Emira og Liana har vært veldig mye ute, og det er så godt for både dem og oss at dem kan gå ut når dem selv vil :D styrer på i flere timer hehe..
Igår fikk jeg tak i en brukt seng som på bildet, gratis! :D bare at den er i ubehandlet tre da, så skal bare få vasket delene og malet dem hvite :) orker ikke sånt trefarga greier :p også må jeg få tak i noen fine gardiner/forheng så jentene får seg hytte :)
Håper dere får en fin dag :)
Vis vedlegget 140652
Så fin seng!!! Blir nok gøy for jentene :)
Gikk det bra på jobb? :)

Godt når de kan styre på selv altså :)
 
God dag :)

Så flink du er Fru H :) så du ble passe varm på snap :p hehe..

For en morsom dag du har i vente, lennypenny :D:p haha.. godt å kunne gjøre litt sånt uten unger rundt seg hvertfall :)


Jeg er på jobb etter en rolig helg :) Emira og Liana har vært veldig mye ute, og det er så godt for både dem og oss at dem kan gå ut når dem selv vil :D styrer på i flere timer hehe..
Igår fikk jeg tak i en brukt seng som på bildet, gratis! :D bare at den er i ubehandlet tre da, så skal bare få vasket delene og malet dem hvite :) orker ikke sånt trefarga greier :p også må jeg få tak i noen fine gardiner/forheng så jentene får seg hytte :)
Håper dere får en fin dag :)
Vis vedlegget 140652
Stilig seng :D ...men får man ungene til å sove med en sklie på rommet? :p
 
God formiddag!
Jeg har fått meg en liten løpetur og er veldig klar for dusjen!
Litt grått vær i dag, men det var godt å bevege på seg litt med duskregn :p
Hva skal dere i dag?
Så sprek du er på en mandag da!

Her har det ØSREGNET hele dagen, regnjakka mi var våt fra innsiden og ut. :eek: men Hermine synes det er gøy da. :p

Glad for at jeg har nye Ilse Jacobsen støvler, eneste plassen jeg var tørr og varm var på beina. :p
 
Så fin seng!!! Blir nok gøy for jentene :)
Gikk det bra på jobb? :)

Godt når de kan styre på selv altså :)

Ja den blir hverfall fin når den er malt og har fått noen fine gardiner under :D
Jobben gikk greit, men fryktelig kjedelig :p hatt en fin dag? :)
 
Back
Topp