OKTOBER SKRAVEL

De har sikkert det samme totale antall timer søvn i døgnet. Hermine sover fra 20-06.30 og ca 1-1.5 time på dagen. Så ca 12 timer i døgnet. Nå sover hun utrolig godt på natta for tiden, og det er så deilig. :D
Jeg synes det er for sent for en 3-åring å sovne 21-21.30 på kvelden! ;)
Spesielt når han i tillegg våkner før kl 6 nesten hver morgen.

Hei på dere!
I dag har jeg fått jobba litt med arbeidskravet mitt som innebærer å illustrere en bildebok for 6-åringer med Downs Syndrom. Et veldig omfattende og krevende arbeid, men det er motiverende at bidraget mitt faktisk kan bli trukket ut til å bli en bildebokapplikasjon. Så langt har jeg prøvd ut ulike farger og teknikker, skissa opp omgivelsene, samt at jeg har jobba mye med karakterene som skal være med: 1444912902078.jpg1444913167923.jpg1444913186038.jpg1444912865044.jpg

Hei på dere!
I dag har jeg fått jobba litt med arbeidskravet mitt som innebærer å illustrere en bildebok for 6-åringer med Downs Syndrom. Et veldig omfattende og krevende arbeid, men det er motiverende at bidraget mitt faktisk kan bli trukket ut til å bli en bildebokapplikasjon. Så langt har jeg prøvd ut ulike farger og teknikker, skissa opp omgivelsene, samt at jeg har jobba mye med karakterene som skal være med: Vis vedlegget 141210Vis vedlegget 141211Vis vedlegget 141212Vis vedlegget 141209
Fy søren så flink du er!!!! :)

Hei på dere!
I dag har jeg fått jobba litt med arbeidskravet mitt som innebærer å illustrere en bildebok for 6-åringer med Downs Syndrom. Et veldig omfattende og krevende arbeid, men det er motiverende at bidraget mitt faktisk kan bli trukket ut til å bli en bildebokapplikasjon. Så langt har jeg prøvd ut ulike farger og teknikker, skissa opp omgivelsene, samt at jeg har jobba mye med karakterene som skal være med: Vis vedlegget 141210Vis vedlegget 141211Vis vedlegget 141212Vis vedlegget 141209
Så kult! Kjempefine tegninger, der har du talent!!! :)

Glad det ikke er meg som fikk en slik oppgave, det ville blitt strekmenn. :eek: :p

Så kult! Kjempefine tegninger, der har du talent!!! :)

Glad det ikke er meg som fikk en slik oppgave, det ville blitt strekmenn. :eek: :p
Takk!:) Tegning er nok et av mine sterkere felt, så her føler jeg absolutt mestring - noe som gjør at det er gøy for mitt vedkommende.
Godt at man er forskjellige og har ulike talenter. Du er sikkert god på noe jeg ikke kan.:)

Takk!:) Tegning er nok et av mine sterkere felt, så her føler jeg absolutt mestring - noe som gjør at det er gøy for mitt vedkommende.
Godt at man er forskjellige og har ulike talenter. Du er sikkert god på noe jeg ikke kan.:)
Jeg kunne en gang male akvarell, og var ganske flink til det. Men slutta med det i tenårene, og nå har jeg nok glemt alt. Er jo sånn, for å vedlikeholde talentet må man jo bruke det. :)

Morro med varierte skoleoppgaver da, at det ikke bare blir diktanalyse og lange, tunge akademiske tekster.

God kveld!

Hermine hadde idag insistert på at hun SKULLE på hviling sammen med de andre barna i bhg. Der ligger de alle på madrasser og hører lydbok...Hakkebakkeskogen var imidlertid så spennende at hun ikke klarte å sovne. :p Noe som medførte en særdeles sur og sliten unge i ettermiddag. Perfekt siden vi skulle spise middag hos mamma. :p

Kl 18.30 var vi hjemme, med hyl og vræl og kl 19 var hun i seng, tror hun sovna momentant.

Kjekt at hun sovna tidlig, men jeg foretrekker en blid unge på ettermiddagen. Så jeg ga henne beskjed om at på mandag skal hun sove i vogna, og skal ikke krangle med de voksne i bhg på det. :p

Nå har vi tatt helg. I morgen skal vi kose oss hjemme. :)

Det var en superkoselig ettermiddag :)
Lillebror lekte så fint med venninnen sin, T lekte med kompisen. Herlig med vennepar med jevngamle barn, gitt :)
De har fått det så koselig i huset også, selvom mye mangler.
Minstemann holdt bra ut også, stelte seg der uten protester og sovnet i bilen på tur hjem!
Nå er det sofaen på meg før det definitivt blir en tidlig kveld!

God kveld!

Hermine hadde idag insistert på at hun SKULLE på hviling sammen med de andre barna i bhg. Der ligger de alle på madrasser og hører lydbok...Hakkebakkeskogen var imidlertid så spennende at hun ikke klarte å sovne. :p Noe som medførte en særdeles sur og sliten unge i ettermiddag. Perfekt siden vi skulle spise middag hos mamma. :p

Kl 18.30 var vi hjemme, med hyl og vræl og kl 19 var hun i seng, tror hun sovna momentant.

Kjekt at hun sovna tidlig, men jeg foretrekker en blid unge på ettermiddagen. Så jeg ga henne beskjed om at på mandag skal hun sove i vogna, og skal ikke krangle med de voksne i bhg på det. :p

Hehe :)
De vet hva de vil :-p
Koselig med helg da, her blir det ekstra fridag på mandag pga planleggingsdag i barnehagen :)
Gikk supert her i kveld, så nå håper jeg han får en god natts søvn!

Hei på dere!
WOW så fint! =)
Så herlige tegninger!!

Hehe :)
De vet hva de vil :-p
Koselig med helg da, her blir det ekstra fridag på mandag pga planleggingsdag i barnehagen :)
Gikk supert her i kveld, så nå håper jeg han får en god natts søvn!
Joda, men det kan ikke alltid bli som hun vil. :p

Skjønner jo at hun vil på hviling, for hun er den eneste av de "store" barna som sover i vogn. Men nå har hun et større søvnbehov enn de fleste 3-åringer, og behøver den pausen for seg selv. Så det må hun bare finne seg i.

Joda, men det kan ikke alltid bli som hun vil. :p

Skjønner jo at hun vil på hviling, for hun er den eneste av de "store" barna som sover i vogn. Men nå har hun et større søvnbehov enn de fleste 3-åringer, og behøver den pausen for seg selv. Så det må hun bare finne seg i.
Jeg sa ingenting om at hun nødvendigvis skulle få bestemme selv da ;) :p

God morgen.
Hadde besøk av mamma og 2 søstre igår. Var koselig og søsterene mine sov over uten barna sine.
Koselig jentekveld :)

De sover lenge for første gang på lang tid, og vi andre var oppe 5.50. Trøtt :( vondt i halsen og kjennes ut som jeg begynner å bli forkjølet.

Hvordan går det med dere i dag? :)Vis vedlegget 141155

Haha ja det var også en tid å legge seg på :D synd med formen din da :( god bedring!
Fint bilde av søte barn :D

Hei og hopp.
Jeg kan definitivt si at minstemann stod opp på feil fot i dag :p
Heldigvis var han blid og fornøyd da jeg sa hadet i barnehagen.
Han sovnet til barne-tv i går, så jeg tipper at han var litt sulten på morgenkvisten og at det bare forplantet seg utover morgenen vår :p
Jeg er ikke noe morgenmenneske selv, så han har min fulle sympati!
Dagens forelesning begynner kl 10.15, og jeg var på plass på skolen 8.30!
Har endel å ordne, og har fått renskrevet invitasjon til Halloween-fest som jeg er med å arrangere for 2.klassingene, og mailet litt rundt for å høre om foreldrene som er med i komiteen har mulighet for et møte. Det er så håpløst å maile frem og tilbake, ikke alle kommer til ordet osv. Det er moro å være med å ordne slike ting, altså, og jeg tror ungene får en fin fest :D
Nå skal jeg kikke litt på hva vi skal ha i forelesningen før det blir undervisning frem til kl 16!
I ettermiddag skal vi besøke et vennepar som har fått nytt hus.
Er det flere små som er veldig trøtte på ettermiddagen for tiden?
Minsten her er veldig sliten, og vi unngår avtaler på ettermiddagen så langt det lar seg gjøre. Tipper vi tar med pysj og tannbørste på besøk i dag, så får han sovnet til rett tid enten det er på sofaen der, eller i bilen på vei hjem :)

Kjenner godt til gretne barn (og mann) på morgenen :P men her er den sjeldent trøtte på ettermiddagen :) merker jo at dem er mer slitne på forsdager og fredager, men ikke trøtte :) og prøver å la dem få en rolig ettermiddag med lek, tv, spill på nettbrett eller at jentene får være ute å leke. Syns det er viktigere enn å finne på alt mulig med dem etter skole og barnehage :)

Hei på dere!
Så flink du er!! :D fine utrykk på personene :D

God kveld!

Uff kjipt med sånne dager! Husker de så altfor godt når Liana fortsatt trengte søvn på dagen, men ikke fikk sovne :P nå er hun jo vandt med detder og sluttet selv med dagsoving :)
Kansje litt ekstra godt at hun la seg tidligere når hun alikevel var sur? :P

Det var en superkoselig ettermiddag :)
Lillebror lekte så fint med venninnen sin, T lekte med kompisen. Herlig med vennepar med jevngamle barn, gitt :)
De har fått det så koselig i huset også, selvom mye mangler.
Minstemann holdt bra ut også, stelte seg der uten protester og sovnet i bilen på tur hjem!
Nå er det sofaen på meg før det definitivt blir en tidlig kveld!

Høres ut som en veldig fin dag :)

Uff kjipt med sånne dager! Husker de så altfor godt når Liana fortsatt trengte søvn på dagen, men ikke fikk sovne :P nå er hun jo vandt med detder og sluttet selv med dagsoving :)
Kansje litt ekstra godt at hun la seg tidligere når hun alikevel var sur? :P
Joda, greit at hun la seg tidlig. Men hun sover så dårlig når hun er overstimulert og overtrøtt, natta blir ikke så god likevel. Allerede vært våken og grått flere ganger. :(

Back
Topp