OKTOBER SKRAVEL

God kveld :)
Som dere vet, så har jeg og sambo vært en tur til kongsberg idag :) trengte div klær til ungene. Spesielt Emira! Og Leoh og Liana hadde fått litt bursdagspenger som vi brukte å :D de to minste har lagt seg, og Emira skal straks legge seg nå ;) da må jeg ut på butikken. Også må jeg gjøre ferdig en kake på bestilling! Men er litt stressa, for kakebildet har ikke kommet:eek: og kaken er til imårra!:confused:
Oi, hva gjør du når bildet ikke er kommet da?

Hva kjøpte du?

Jeg skal på jobbintervju i morgen! Som personlig assistent, som jeg har jobbet som i mange år.
Også i et annet intervju til en annen dame, om et par uker! Alt går på skinner for oss, så håper jeg får jobbene :)

Formen er litt opp og ned. Mina sover og Wael skal legges nå :) Norske talenter her. Dere da? :)

Jeg skal på jobbintervju i morgen! Som personlig assistent, som jeg har jobbet som i mange år.
Også i et annet intervju til en annen dame, om et par uker! Alt går på skinner for oss, så håper jeg får jobbene :)

Formen er litt opp og ned. Mina sover og Wael skal legges nå :) Norske talenter her. Dere da? :)
Så spennende med jobbmuligheter da :)

Anita: Shit! Jeg hadde blitt stresset om det bildet ikke kom ja :-o

Marianne: sikkert lurt å slappe av, selv om blødningene kan komme likevel. Jeg fikk også strekkene følelse og litt smerter om jeg løftet på T, som var betydelig tyngre enn Hermine er nå, da jeg var gravid. Måtte lære han å klatre inn i bilsetet på egenhånd! :)

Uff, det var såpass ja!:eek: er hånda ganske vond enda eller? Hørtes grusomt ut! Sikkert klemt større nerver. Derfor du hadde en slik reaksjon :(
Ja det der var merkelig. Skjønner ingenting av det selv. Mulig det var pga nerver, aner ikke !?
Adrenalin og lavt blodsukker kanskje?
Mannen snakket til meg mens det pågikk, og måtte holde meg oppe og få meg til å sette meg ned. Og så prøvde jeg å svare han, men klarte bare ikke å respondere :-p
Merkelige greier!

God lørdag :)

Grattis med dagen til Anita :cool:

Hva har alle gjort i dag?

Vi har hatt en skikkelig koselørdag i øspøs regnvær.

Harald og Hermine har vært i bassenget. Så spiste vi god lunsj hjemme, og jeg har hatt besøk av ei venninne. Jeg og Hermine har bakt sjokoladekjeks og etterpå satt vesla i 45 min og kosa seg med plastelina og lydbok. :)

Nå er det lørdagsgodt, nybakte kjeks, frukt og popcorn. :)

Jeg har fått være med de yngste speiderne på tur i dag :) de lærte deg sitt eget navn i det fonetiske alfabetet, kartlesing og å kommunisere i walkietalkie! Flott dag ute i skogen.
Etterpå var det middag hos søs, og handletur med litt for slitne unger :-p
Snop og barne-tv her nå før senga.
Ungene har fått flotte vinterjakker fra PoP!
Grattis med dagen Anita!!!!

Jeg har fått være med de yngste speiderne på tur i dag :) de lærte deg sitt eget navn i det fonetiske alfabetet, kartlesing og å kommunisere i walkietalkie! Flott dag ute i skogen.
Etterpå var det middag hos søs, og handletur med litt for slitne unger :-p
Snop og barne-tv her nå før senga.
Ungene har fått flotte vinterjakker fra PoP!
Grattis med dagen Anita!!!!
Travel lørdag hos dere skjønner jeg.

Hermine var totalt utslitt etter å ha vært en time i bassenget og holdt på å sovne mens hun spiste formiddagsmat kl 12. :eek: Hun hadde grått seg gjennom butikken (før de kom hjem, hadde sikkert holdt på å sovne i bilen) og til hun fikk spist og ble lagt. Humøret kom seg heldigvis etter 1.5 time i vogna. :p

I kveld blir det løvstek med chips og bernaisesaus. :D

Travel lørdag hos dere skjønner jeg.

Hermine var totalt utslitt etter å ha vært en time i bassenget og holdt på å sovne mens hun spiste formiddagsmat kl 12. :eek: Hun hadde grått seg gjennom butikken (før de kom hjem, hadde sikkert holdt på å sovne i bilen) og til hun fikk spist og ble lagt. Humøret kom seg heldigvis etter 1.5 time i vogna. :p

I kveld blir det løvstek med chips og bernaisesaus. :D
Lillebror sov i dag han også :)
Skulle ikke trodd det ettersom han fikk totalt meltdown på butikken fordi jeg kastet brødskalken han takket nei til før han ombestemte seg :-p
Så det blir straks senga!!

Lillebror sov i dag han også :)
Skulle ikke trodd det ettersom han fikk totalt meltdown på butikken fordi jeg kastet brødskalken han takket nei til før han ombestemte seg :-p
Så det blir straks senga!!
Nå er hun i gang med vrælinga igjen :eek:

Ikke likt henne å skrike så fælt, så enten er hun veldig trøtt eller så er hun bare sint fordi vi skrudde av tvn. :p

Men humøret var bra helt til hun møtte motstand, så det tyder vel på tretthet.

Nå er hun i gang med vrælinga igjen :eek:

Ikke likt henne å skrike så fælt, så enten er hun veldig trøtt eller så er hun bare sint fordi vi skrudde av tvn. :p

Men humøret var bra helt til hun møtte motstand, så det tyder vel på tretthet.
Hehe. Ikke så lett alltid, å forstå hvorfor de blir sure :-p

Hehe. Ikke så lett alltid, å forstå hvorfor de blir sure :-p
Nei, og hun pleier å være flink å sette ord på følelsene sine og forklare hva som er feil. Men nå ble det bare "æ e så lei mæ, uuuuuuu" jeg spurte hvorfor og fikk til svar "æ vet ikke, æ e bare lei mæ".

Så jeg gjetter at hun var sliten. Selv om vi bare har vært inne og kosa oss hele ettermiddagen. :)

Nei, og hun pleier å være flink å sette ord på følelsene sine og forklare hva som er feil. Men nå ble det bare "æ e så lei mæ, uuuuuuu" jeg spurte hvorfor og fikk til svar "æ vet ikke, æ e bare lei mæ".

Så jeg gjetter at hun var sliten. Selv om vi bare har vært inne og kosa oss hele ettermiddagen. :)
Høres slik ut ja :)
Og det er selvsagt lov. Det hender jeg er slik og :-p
Sliter med å sovne han her nå...

Høres slik ut ja :)
Og det er selvsagt lov. Det hender jeg er slik og :-p
Sliter med å sovne han her nå...
Hehe, ja, hun sa selv flere ganger (mens hun tuta seg gjennom kveldsstellet) "det e lov å være lei sæ". :p

Jeg vet ikke om hun sover enda, sitter i naborommet og vil ikke titte inn unødig for da kvikner hun bare til. Men håper hun sovner snart for nå er mannen snart ferdig med middagen!

Hehe, ja, hun sa selv flere ganger (mens hun tuta seg gjennom kveldsstellet) "det e lov å være lei sæ". :p

Jeg vet ikke om hun sover enda, sitter i naborommet og vil ikke titte inn unødig for da kvikner hun bare til. Men håper hun sovner snart for nå er mannen snart ferdig med middagen!
Krysser fingrene :)
Tror han slokna her nå. Mannen har også ordnet mat
ImageUploadedByBV Forum1445106397.615127.jpg

God kveld, jenter!
I dag har vi vært i byen og handla mat og brettspill. 50% tabatt på alle brettspill på Notabene, så nå fikk vi ordna noen julegaver.;) Etter handelen dro vi på vår første kinotur sammen med Jenny og så Karsten og Petra. Tommel opp fra lillemor der altså!:)
Hun var nok sliten og sovna på et blunk kl.19, så vi har slappa av på sofaen,spist burgere og ser nå på Jurassic World.:)
Ha en fin lørdagskveld!!

Back
Topp