OKTOBER SKRAVEL

God kveld, jenter!
I dag har vi vært i byen og handla mat og brettspill. 50% tabatt på alle brettspill på Notabene, så nå fikk vi ordna noen julegaver.;) Etter handelen dro vi på vår første kinotur sammen med Jenny og så Karsten og Petra. Tommel opp fra lillemor der altså!:)
Hun var nok sliten og sovna på et blunk kl.19, så vi har slappa av på sofaen,spist burgere og ser nå på Jurassic World.:)
Ha en fin lørdagskveld!!
Så kjekt med julegaver!
Og så moro med kino :) jeg har veldig lyst til å ta med minstemann snart også!

Så kjekt med julegaver!
Og så moro med kino :) jeg har veldig lyst til å ta med minstemann snart også!
Veldig greit å få kjøpt siden det var salg.:) Mange brettspill er ganske dyre i utgangspunktet også.

Tror det er stas for de små å få dra på kino innimellom. Vi så reklame for "Bien Maja"-filmen mens vi var der, og DEN kommer vi nok til å se.

Åh, nå fikk jeg skikkelig lyst på smågodt!!! :)

...men løsvektgodt byr meg så imot, tenker bare på alle bakteriene som er oppi der. :p
Hehe, ja, kanskje det er derfor jeg spiser det så sjelden? :-p
Mannen elsker det da, så der hender ganske ofte at vi har det i helgene. Jeg liker chips bedre egentlig!

Hehe, ja, kanskje det er derfor jeg spiser det så sjelden? :-p
Mannen elsker det da, så der hender ganske ofte at vi har det i helgene. Jeg liker chips bedre egentlig!
Jeg liker smågodt veldig godt, men kjøper helst en lukket pose. ;)

Men nå når jeg er gravid orker jeg bare en bit eller to så er jeg forsynt. Veldig praktisk. :P

Nå ble vi slakt på sofaen her alle sammen!
Deilig kjøttkakemiddag etter mange timer ute i høstsola, føltes helt greit :)
Spørs om vi lurer oss ut en liten tur til før leggetid! Det er så deilig med frisk luft før det blir stelling og slikt.
Har dere hatt en fin dag?

Nå ble vi slakt på sofaen her alle sammen!
Deilig kjøttkakemiddag etter mange timer ute i høstsola, føltes helt greit :)
Spørs om vi lurer oss ut en liten tur til før leggetid! Det er så deilig med frisk luft før det blir stelling og slikt.
Har dere hatt en fin dag?
Deilig med kjøttkaker sikkert :) godt å være ute med sol og mange grader.
Gikk dere ut en gang til? :)

Vi kom hjem i dag... Formen er bedre, men verker i bihulene og hodet hele tiden.
Vært ute med naboene. Hun fyller år i morgen, så de hadde lagd deilig marsipankake,muffins og kokosboller etc :)

Mina er lagt, og Wael legges straks.
Er så trøtt i dag.... Kjipt...

Har dere hatt en fin helg? :)

Deilig med kjøttkaker sikkert :) godt å være ute med sol og mange grader.
Gikk dere ut en gang til? :)
Ja, T gikk en tur til naboen, og minsten og jeg kjørte en rundt med sparkesykkelen og lekte litt på nabolekeplassen :)
Litt spennende å være ute når det begynner å bli mørkt :-D
Fortsatt god bedring til deg!

Vi har hatt en koselig søndag med besøk på Polaria med besteforeldrene, så på at både seler og steinbit ble mata. :)

Så har vi spist lasagne til middag og vært på besøk hos oldemor i ettermiddag. :)

Men Hermines nye greie er å hylskrike hver gang vi er ferdig med en aktivitet, og hun blir ikke fort ferdig heller. Kan sutre og vræle om hverandre i en time i strekk. :eek: en aaaanelse slitsomt, og veldig uvant for hun pleier ikke å være sånn. Både etter basseng i går, da vi var ferdig på Polaria idag og når vi skulle hjem fra Olde. :confused:

Vi har hatt en koselig søndag med besøk på Polaria med besteforeldrene, så på at både seler og steinbit ble mata. :)

Så har vi spist lasagne til middag og vært på besøk hos oldemor i ettermiddag. :)

Men Hermines nye greie er å hylskrike hver gang vi er ferdig med en aktivitet, og hun blir ikke fort ferdig heller. Kan sutre og vræle om hverandre i en time i strekk. :eek: en aaaanelse slitsomt, og veldig uvant for hun pleier ikke å være sånn. Både etter basseng i går, da vi var ferdig på Polaria idag og når vi skulle hjem fra Olde. :confused:
Kan det være litt alderstypisk? Vi har det litt slik om dagen vi og egentlig...
Men så fin søndag dere har hatt :)

Kan det være litt alderstypisk? Vi har det litt slik om dagen vi og egentlig...
Men så fin søndag dere har hatt :)
Ja, det er kanskje det?

En måte å vise sinne/frustrasjon på, evt at det ikke går som hun vil. Synes bare hun kan bruke ordene for å formidle sin frustrasjon på, det har hun vært flink til før. :p Men hun prøver kanskje ut om gråting er mer effektivt enn prat...

Ja, det er kanskje det?

En måte å vise sinne/frustrasjon på, evt at det ikke går som hun vil. Synes bare hun kan bruke ordene for å formidle sin frustrasjon på, det har hun vært flink til før. :p Men hun prøver kanskje ut om gråting er mer effektivt enn prat...
Kanskje en blanding av å teste ut, samt litt mange tanker og følelser på en gang?
Hun er garantert bedre til å sette ord på ting enn vår Lille, men han har også blitt bedre på å forklare nå enn før. Men noen ganger koker det nesten over for han, og da får han bare ikke til å løse det på en rolig måte :-p

Kanskje en blanding av å teste ut, samt litt mange tanker og følelser på en gang?
Hun er garantert bedre til å sette ord på ting enn vår Lille, men han har også blitt bedre på å forklare nå enn før. Men noen ganger koker det nesten over for han, og da får han bare ikke til å løse det på en rolig måte :-p
Hun har jo iallfall funnet ut at hun slipper unna prat når hun gråter siden det er vanskelig å snakke mens man gråter. :p

Hei hei!
Her er det fiksedag :p
Jeg har endel telefoner jeg har fått unnagjort, for å få tak i folk å intervjue til masteroppgaven min.
Og så har jeg handlet litt klær til ungene og bursdagsgaver da T skal i to bursdager denne uken.
Nå baker jeg kake til dugnad, siden vi ikke kan stille opp . Så er det levering i bursdag, levering til besteforeldre og to møter på meg i kveld :p
Høres helt vanvittig mye ut, men. De fleste ettermiddagene våre er ganske rolige, så slikt går greit innimellom :D

Ble faktisk helt svett av å lese hehe! Håper møtene går bra og kaka god :)
Ull du har kjøpt?

Jeg skal dra å hente ungene kl 16, så ønsket de seg pannekaker til kveldsmat i dag, så da blir det å lage det+dusjing på begge. Også er det plutselig kvelden igjen :)

Hallo :)

Jeg har vært ute å handlet bursdagsgave til mannen som fyller år på torsdag, og ingredienser til kake. Hermine ville bake sjokoladekake med glasur, nonstop og seigmenn på. :p

Vesla har vært hos bestemor og kosa seg i ettermiddag, kom hjem nybada og i pysjamas. :)

Jeg er helt utkjørt og moter meg opp til å forlate sofaen for å finne meg noe mat. :p

Mini i magen er helt hyper idag, har sprella i hundre mesteparten av dagen, helt herlig å kjenne på. :D

Hei hei!
Her er det fiksedag :p
Jeg har endel telefoner jeg har fått unnagjort, for å få tak i folk å intervjue til masteroppgaven min.
Og så har jeg handlet litt klær til ungene og bursdagsgaver da T skal i to bursdager denne uken.
Nå baker jeg kake til dugnad, siden vi ikke kan stille opp . Så er det levering i bursdag, levering til besteforeldre og to møter på meg i kveld :p
Høres helt vanvittig mye ut, men. De fleste ettermiddagene våre er ganske rolige, så slikt går greit innimellom :D
*phjew*

For en ettermiddag. :eek:

Hvordan går det med mannen?

*phjew*

For en ettermiddag. :eek:

Hvordan går det med mannen?
Hehe ja! Men det gikk bra!! Minsten var dog sliten, og sovnet på biltur kl 17, sover enda, og jeg håper han sover godt til i morgen tidlig!
Det går omtrent som før med mannen, litt bedre, men veldig opp og ned. Så da ble minsten og jeg hos mamma og pappa i dag og i natt, så fikk han bare T å passe på ;)

Back
Topp