OKTOBER SKRAVEL

Blir lange måneder ja, men hun forstår nok etterhvert at det tar litt tid :)
Så koselig med bytur! T sover foreldrene mine etter feiring i går. Minsten og jeg sløver med dyna i sofaen :) usikker på hva vi skal i dag. Huset ser ikke ut, men det frister mer å gå ut eller til byen, enn å rydde :-o
Rotete hus her også, men sparer ryddinga til helga så Harald får hjelpe til. :p

Jada, hun nevnte etterpå at det først må bli jul og så påske før babyen kommer. ;)
 
Rotete hus her også, men sparer ryddinga til helga så Harald får hjelpe til. :p

Jada, hun nevnte etterpå at det først må bli jul og så påske før babyen kommer. ;)
Det er uansett mest meg som får ryddet, så det blir bare snakk om utsetting for min del :p
 
God dag alle Sammen!
Anita: ble det en hyggelig dag for L igår? Så god ut den sjokoladekaken du lagde :)

FruH:blir spennende med 3-åringene våres i morgen. Når på døgnet er han født igjen?

Marianne:ja, de 6 mnd kan bli lange. Mest sannsynlig blir det kanskje litt mas nå, også får vi håpe det roer seg litt ned :)
Godt med høstferie. Hvordan er været i nord?
 
Mina feirer dagen sin i bhg i dag. Hun skulle ha på den blå prinsessekjolen sin idag og gullkrone! Haha! Hadde også med seg sjokoladekake til alle på avdelingen i dag. Wael var veldig lei seg, siden det er 12 dager igjen til han har bursdag.

Blir ikke kakebaking før i morgen. Da vi skal feire på søndag.
Blir ikke mange, da jeg ikke orker så stort lag. Også slår vi begge to sammen. Fant ut at vi ikke orket å be barna fra bhg i år, så vi venter heller til neste år allikevel!

Nå har vi ryddet hele huset,skiftet på alle senger, ryddet alle leker der de hører hjemme etc. Så nå kan helgen komme :)

Her er det tivoli og marked i helgen, så vi drar dit på dagen hennes i morgen :)

Er sliten etter nok en slitsom natt! De våkner så mye begge to.
Blir aldri uthvit på dagen :(

Hva skal dere i helgen da?
Her er det spådd sol og 15-16 g hele helgen. Herlig :)
 
Mina feirer dagen sin i bhg i dag. Hun skulle ha på den blå prinsessekjolen sin idag og gullkrone! Haha! Hadde også med seg sjokoladekake til alle på avdelingen i dag. Wael var veldig lei seg, siden det er 12 dager igjen til han har bursdag.

Blir ikke kakebaking før i morgen. Da vi skal feire på søndag.
Blir ikke mange, da jeg ikke orker så stort lag. Også slår vi begge to sammen. Fant ut at vi ikke orket å be barna fra bhg i år, så vi venter heller til neste år allikevel!

Nå har vi ryddet hele huset,skiftet på alle senger, ryddet alle leker der de hører hjemme etc. Så nå kan helgen komme :)

Her er det tivoli og marked i helgen, så vi drar dit på dagen hennes i morgen :)

Er sliten etter nok en slitsom natt! De våkner så mye begge to.
Blir aldri uthvit på dagen :(

Hva skal dere i helgen da?
Her er det spådd sol og 15-16 g hele helgen. Herlig :)
Kos dere med bursdagsfeiring og marked da. :)

Hvordan er formen til W?
 
Kos dere med bursdagsfeiring og marked da. :)

Hvordan er formen til W?
Takk. Håper vi får til det :)
Han har vært på do 4 ganger på 2 timer(diaré).
Utrolig kjipt og ikke passelig tid :(
Får håpe han er piggere til i morgen :)

Hvordan er formen din? :)
 
Takk. Håper vi får til det :)
Han har vært på do 4 ganger på 2 timer(diaré).
Utrolig kjipt og ikke passelig tid :(
Får håpe han er piggere til i morgen :)

Hvordan er formen din? :)
Auda, masse god bedring!

Formen min er fin idag, bare litt trøtt. :)
 
Ryddet på rommet til barna i dag. Fått hengt opp bilde vi kjøpte i Egypt over senga til Mina. En jente som ser på en kålorm! (Mina tror det er hun)
Deilig og bli kvitt masse leker som ikke brukes også blir det påfyll i helgen :) ImageUploadedByBV Forum1443792481.106689.jpgImageUploadedByBV Forum1443792500.538795.jpg
 
Takk :)
Hvordan er formen til Eskil?
Eskil er helt fin. Kun feber den kvelden/natta og helt fin fra morgenen av i går :) men vi til helg da, slik at han skulle få litt høstferie han også.
Han gleder seg til i morgen da ;)
 
Eskil er helt fin. Kun feber den kvelden/natta og helt fin fra morgenen av i går :) men vi til helg da, slik at han skulle få litt høstferie han også.
Han gleder seg til i morgen da ;)
Flott å høre! :)
Ja, blir stas med morgendagen. Hvilket klokkeslett er han født?
 
Flott å høre! :)
Ja, blir stas med morgendagen. Hvilket klokkeslett er han født?
Jeg tror det er 01.30 ca :p nå fikk jeg helt hjerneteppe!.:; bikket hvertfall midnatt, men ikke så innmari mye ;) Mina da? Gratulerer så mye med dagen i dagen :)
 
Jeg tror det er 01.30 ca :p nå fikk jeg helt hjerneteppe!.:; bikket hvertfall midnatt, men ikke så innmari mye ;) Mina da? Gratulerer så mye med dagen i dagen :)
Mina er født 02.43. Så gøy det vAr så nærme :)
Gratulerer med en 3 åring i hus :)!!
 
God morgen!
Nå skal snart gutta og jeg ut på tur. Mannen trenger litt ro med vondtene sine. Vi ba oss med naboen på tur, det er koselig å gå litt flere, og været er helt nydelig!
Ellers lite planer i dag. Mulig et vennepar kommer innom på gjennomreise fra Sverigetur, men det tror jeg blir tatt litt på sparket :)
Hva skal dere i dag?
 
Back
Topp