OKTOBER SKRAVEL

Mye bedre nå, det var heldigvis ikke omgangssyken i hvertfall :) Hvordan er det med dere i dag da?
Bra det da! :D
Det går fint med oss =) Gutta kom seg greit til skole og barnehage (T går selv da, men jeg regner med at det gikk bra :p), og jeg er på lesesalen og sender litt mailer og slikt. Mannen er hjemme i sofaen ;)
Er du på plass på jobb igjen i dag da?
 
Bra det da! :D
Det går fint med oss =) Gutta kom seg greit til skole og barnehage (T går selv da, men jeg regner med at det gikk bra :p), og jeg er på lesesalen og sender litt mailer og slikt. Mannen er hjemme i sofaen ;)
Er du på plass på jobb igjen i dag da?

Godt med en god start på dagen, og bra mannen slapper av :) Nei jeg ble hjemme i dag også, det skal jo egentlig gå 48 timer før de kan i barnehagen igjen, men siden det sluttet såpass raskt i går så får hun komme i morgen :)

Får jo gjort en del hjemme da, pakket til turen og vasket klær.
Ha en fin dag på lesesalen:)
 
God dag alle Sammen!
Anita: ble det en hyggelig dag for L igår? Så god ut den sjokoladekaken du lagde :)

FruH:blir spennende med 3-åringene våres i morgen. Når på døgnet er han født igjen?

Marianne:ja, de 6 mnd kan bli lange. Mest sannsynlig blir det kanskje litt mas nå, også får vi håpe det roer seg litt ned :)
Godt med høstferie. Hvordan er været i nord?

Litt treigt svar, men ja :) tror han hadde en fin dag. skulle gjerne ha feiret det bedre bare meg og han, men det får vi ta en annen gang :p
 
Hvordan går det med dere?
Wael har hatt diaré i 3 dager nå. Og når vi skulle pusse tennene hans, kastet han opp absolutt alt han hadde i den lille magen :( han gråt og hadde så vondt stakkars liten!
Håper det ikke blir slik hele natten :(

Hva gjør dere på ikveld? Et bilde av meg og min venninne :)
Vis vedlegget 139470

Så fint bilde :) hvor er hun fra? :)

Hvordan går det med W?
 
Ja det var kjempekoselig. En kollega av mannen og samboeren hans. De er så trivelige, og glade i barn selv om de ikke har egne. De lekte masse med Hermine og hun syntes det var SÅ stas at de kom på besøk til henne. ;)

Herlig å få ryddet og vasket hele huset ja, alle 3 etasjene :eek: :D Men jeg fikk masse menssmerter og magevondt av å stå på hodet i flere timer. :eek: Lurer på om det er kynnere allerede. :confused:

Så flinke dere har vært! Ikke barebare å styre med sånt med den formen du er i;) kynnere kommer tidligere for hver gang man får gravid :p.hadde det fra nesten starten med både Liana og Leoh :(
 
Hei og hå!
Minstemann stod definitivt opp med feil ben i dag :p Det løste seg heldigvis så fort vi var på vei til barnehagen!
Forsøk på litt mer skolearbeid i dag, men hodet er tungt og henger ikke helt med kjenner jeg. Det føles hvertfall greit å sitte på skolen, jeg blir en smule mer effektiv her enn hjemme :p
 
Hei på dere :)
Dagene flyr og døgnet har litt for få timer syns jeg :p nå jobber jeg 2 dager i uka. Men får se om det blir mer etterhvert :) var hun jeg jobber for, som ville prøve seg på 60%. Men har en mistanke om at det vil endre seg etterhvert;)

Emira har høstferie og er på SFO 2 dager denne uken :) så vi koser oss hjemme mens de to andre får ut energi i bhgen :p Liana får jo være ute i gården her uten voksne nå, så hun og Emira er veldig mye ute om dagen :) deilig for dem :D verre med Leoh. Lite gøy å gå ut med han, for han vil bare løpe ut i veien:eek: eneste målet han har for tiden haha :p
 
Hei på dere :)
Dagene flyr og døgnet har litt for få timer syns jeg :p nå jobber jeg 2 dager i uka. Men får se om det blir mer etterhvert :) var hun jeg jobber for, som ville prøve seg på 60%. Men har en mistanke om at det vil endre seg etterhvert;)

Emira har høstferie og er på SFO 2 dager denne uken :) så vi koser oss hjemme mens de to andre får ut energi i bhgen :p Liana får jo være ute i gården her uten voksne nå, så hun og Emira er veldig mye ute om dagen :) deilig for dem :D verre med Leoh. Lite gøy å gå ut med han, for han vil bare løpe ut i veien:eek: eneste målet han har for tiden haha :p
Kos med litt alenetid med Emira :) trenger det iblant, så kan de andre kose seg i bhg :)

Deilig at de begynner å bli større.
Wael får liv til å bli med sin kusine på nesten 8 år, opp til lekeplassen i gata og til hennes venner som er 2 min å gå. Skikkelig hønemor, som holder han i hånden hele tiden også har hun alltid med seg tlf :)
 
Takker :) Hun er ifra Syria :)
Takk han er frisk og dkal tilbake til bhg i morgen :)
Hvrdan går det med dere?

Ah okey :D har hun å noen barn eller? :)

Så godt å høre at han er frisk nå :D
Går bra med oss :) tut og kjør hele dagen :D haha
 
Kos med litt alenetid med Emira :) trenger det iblant, så kan de andre kose seg i bhg :)

Deilig at de begynner å bli større.
Wael får liv til å bli med sin kusine på nesten 8 år, opp til lekeplassen i gata og til hennes venner som er 2 min å gå. Skikkelig hønemor, som holder han i hånden hele tiden også har hun alltid med seg tlf :)

Ja det er godt med litt alenetid med hun :) de to andre trenger å gå i bhg :p prøvde å hente de litt tidligere på tisdag, men dem hadde nesten ikke tid til å være med hjem haha.. trives godt nå :D deilig!

Så fint å ha en så flink kusine :D sikkert stor stas for Wael å kunne bli med hun ut for å leke :) ungene her får klar beskjed om å holde seg inne i gården. Og dem gjør det :D veien er jo omtrent på utsiden. Så skulle egentlig ønske det var inngjerdet. Men går ikke pga brannvesenet og ambulanse osv :p skal lissom klare å kjøre inn haha
 
Ja, 2 barn :) veldig snill :)
Hehe, ja det går unna haha!

Så gøy :D hvor gamle er de? Mulig du har sagt det før :p haha..

Haha ja, ikke tid til å kjede seg hvertfall :D
 
Så gøy :D hvor gamle er de? Mulig du har sagt det før :p haha..

Haha ja, ikke tid til å kjede seg hvertfall :D
En sønn på 1 år og en jente på straks 6 :)
Får øvet meg masse på arabisk, hun snakker litt svensk. Men lettere med arabisk haha! :)

Nei, merker jeg ikke har den farta lenger :)
 
God morgen.:)
Veldig godt å komme hjem igjen, etter tre dager på Notodden. Var innom hos vesla før jeg la meg i går, og da smilte hun til meg og sa "mamma, du kom hæm att!" ♡
I dag skjer det ikke så mye. Har litt arbeid som venter, men jeg trenger noen timer på å summe meg, så foreløpig er det tv, kaffe, strikking og fyring i ovnen.
Ha en fin dag alle sammen.:)
 
Ja det er godt med litt alenetid med hun :) de to andre trenger å gå i bhg :p prøvde å hente de litt tidligere på tisdag, men dem hadde nesten ikke tid til å være med hjem haha.. trives godt nå :D deilig!

Så fint å ha en så flink kusine :D sikkert stor stas for Wael å kunne bli med hun ut for å leke :) ungene her får klar beskjed om å holde seg inne i gården. Og dem gjør det :D veien er jo omtrent på utsiden. Så skulle egentlig ønske det var inngjerdet. Men går ikke pga brannvesenet og ambulanse osv :p skal lissom klare å kjøre inn haha
Ja, de er så aktive. Mine kjeder seg når vi bare er hjemme en dag haha!

Aha, da skjønner jeg de må være inne der. Her går de gjennom hagen til naboen til lekeplassen(de får lov), og de naboene er rett ved. Heldigvis ikke noe særlig trafikk :)

Godt når de blir litt mer selvstendige :)
 
En sønn på 1 år og en jente på straks 6 :)
Får øvet meg masse på arabisk, hun snakker litt svensk. Men lettere med arabisk haha! :)

Nei, merker jeg ikke har den farta lenger :)

Så du kan noe arabisk? :D har ikke gidda å lære meg albansk haha.. men så har ikke jeg bodd i kosovo heller da :p
 
Så du kan noe arabisk? :D har ikke gidda å lære meg albansk haha.. men så har ikke jeg bodd i kosovo heller da :p
Ja, kan føre dagligdagse samtaler. Men kan mest dialekte fra Libya, som er mest som den originale arabisken.
Svært mange ulike dialekter hehe!

Men blir bedre og bedre for hver dag.
Nesten ikke som snakker engelsk i Libya, så da vi bodde der måtte jeg lære meg. For å kunne kommunisere :D

Gidder du ikke? Så spennende med språk :)
 
Back
Topp