Trenger litt råd fra denne supre gjengen her nå. Jeg skal ha FER i naturlig syklus. Kontrolltime på klikken i morgen. De siste månedene har jeg fått EL tidlig (mellom 9-11) og forrige måned ble forsøket avbrutt pga det. På kontroll dag 10 så hadde jeg 2 follikler på 12 mm og slimhinne var 5,6 mm. Så fikk jeg EL dagen etter og på kontrolltime dag 12 var slimhinna helt i oppløsning og blodprøve viste at jeg altså hadde hatt EL. Legen skjønte ingenting fordi folliklene var små og slimhinna «tynn» på dag 10. Han trodde vi hadde flere dager på oss. Men tydeligvis slipper jeg egg når folliklene enda er små.
Så avtalen denne syklusen er at jeg skal teste og samtidig ta blodprøver for å måle LH så fort jeg får positiv EL-test.
I dag fikk jeg positiv clear blue digital test (rosa). Syklusdag 9

Bør jeg starte opp med cyglogest på egenhånd nå? Klinikken er jo stengt og får ikke tatt blodprøve før i morgen. Livredd for at forsøket avbrytes igjen. Jeg har sagt at styrt syklus nok er bedre for meg, men de vil prøve i naturlig. Noen som vil komme med råd/anbefalinger til meg?