Oktober 2023

Startet med ganirelix/fyremadel idag, og det var helt klart en vondere sprøyte enn menopur :dead: begynner å kjenne på en del murringer/eggløsningssmerter allerede, så spent hvordan helgen går og hvordan det er på mandag etter flere doser, satser på at det ikke blir noe særlig verre:smiley-angelic001

Startet med ganirelix/fyremadel idag, og det var helt klart en vondere sprøyte enn menopur :dead: begynner å kjenne på en del murringer/eggløsningssmerter allerede, så spent hvordan helgen går og hvordan det er på mandag etter flere doser, satser på at det ikke blir noe særlig verre:smiley-angelic001
Jaa, nålen var vanskelig å få gjennom syntes jeg :shy: Liker Menopur bedre sånn sett! Spennende med murring, kanskje du responderer veldig godt på medisinen da:D

Tester fra Normal. Hva tenker dere? Den øverste er på to timers urin, men den falt i do (etter jeg hadde på toppen heldigvis), da jeg så sterke streken der måtte jeg ta en ny kun 5 minutter etterpå. Dette er de sterkeste strekene jeg har fått :wideyed:
Som nevnt over ta hcg test hos legen med to dagers mellomrom.. å se etter stigning på forskjellige urinprøver sier ikke så mye. Da HCG er så lav til å begynne med så er det vanskelig å få noe nøyaktig svar. Derfor valgte jeg å teste på morgen urin og en test kl 18 hver dag fra dpo 7 til dpo 20 for å se utviklingen.. da synes det godt etterhvert. Men i starten er det nesten håpløst.. :) hvor mange dager dpo er du nå?

Første kontroll idag. Slimhinne på 9mm og mer eggposer enn jeg kan huske fra tidligere forsøk. Gjerne jeg ble mer bevisst siden jeg måtte være "assistent" i tillegg og skrive ned målene han sa, pluss "dytte" eggstokken litt ned slik han kunne jobbe litt mer effektivt :p
Kom som forventet at de ønsker ny kontroll på mandag. Justert fra 150iu til 225 iu menopur.
Litt frustrerende at det blir økt til 75iu mer enn pennen jeg allerede har liggende.
Noen som vet hvor mye menopur har i reserve på hver penn? Eller ville dere hentet ut ny penn? For alt jeg vet skal jeg fortsette å ta det videre på mandag også.

Tror ikke det var blodprøve på St. Olavs, men må sjekke i papirene mine :angelic: Så kjedelig… Når har du testdag? Kan det ikke bare være for tidlig? ❤️
Blodprøver i dag egentlig, men har ligget på sofaen i dag med uutholdelige menssmerter :hungover: Får ta de på mandag da.

Tester fra Normal. Hva tenker dere? Den øverste er på to timers urin, men den falt i do (etter jeg hadde på toppen heldigvis), da jeg så sterke streken der måtte jeg ta en ny kun 5 minutter etterpå. Dette er de sterkeste strekene jeg har fått :wideyed:
Hvor mange dpo er du? De grønne testene er fra Normal. De slår ut veldig treigt i forhold til Make Sure

Her er mine tester 12-13-14dpo

Hcg ble målt til 26 i blodet 12dpo og 60 14dpo

Vedlegg

• IMG_3883.png
    IMG_3883.png
    5,4 MB · Visninger: 72
  • IMG_3884.png
    IMG_3884.png
    9,7 MB · Visninger: 69
  • IMG_3226.jpeg
    IMG_3226.jpeg
    289,2 KB · Visninger: 72
Som nevnt over ta hcg test hos legen med to dagers mellomrom.. å se etter stigning på forskjellige urinprøver sier ikke så mye. Da HCG er så lav til å begynne med så er det vanskelig å få noe nøyaktig svar. Derfor valgte jeg å teste på morgen urin og en test kl 18 hver dag fra dpo 7 til dpo 20 for å se utviklingen.. da synes det godt etterhvert. Men i starten er det nesten håpløst.. :) hvor mange dager dpo er du nå?
Skal måle hcg på mandag! Håper jo selvsagt at det er bare treg stigning på testene, men magefølelsen sier at løpet er kjørt. Usikker på dpo i dag, men tror 14/15. Skulle holdt meg til samme tester, føler det blir enda mere usikkert når jeg tar forskjellige :banghead:

Hvor mange dpo er du? De grønne testene er fra Normal. De slår ut veldig treigt i forhold til Make Sure

Her er mine tester 12-13-14dpo

Hcg ble målt til 26 i blodet 12dpo og 60 14dpo
14 eller 15, har ramlet litt ut etter jeg bare ga opp. Ja, de grønne har vært veeeeeldig svake. Tok en make sure i dag og den er veldig svak den også. Det ser mørkere enn mørkest ut :arghh:

Vedlegg

• IMG_9513.jpeg
    IMG_9513.jpeg
    418,5 KB · Visninger: 60
14 eller 15, har ramlet litt ut etter jeg bare ga opp. Ja, de grønne har vært veeeeeldig svake. Tok en make sure i dag og den er veldig svak den også. Det ser mørkere enn mørkest ut :arghh:
Skjønner at dette er til å bli sprø av! Det ser litt svakt ut til å være 14/15 dpo, men samtidig, det er alt for tydelig til å være ingenting også. Veldig spent på blodprøven din på mandag☺️

Innsett imorgen, og jeg kjenner jeg er skikkelig nervøs. Sånn kvalm i magen nervøs liksom. Forventer at de ringer nok en gang 30 min før timen for å si at embryoet ikke er godt nok igjen. Har fått den telefonen etter 4 uttak nå. De to siste uttakene har vært duostim, så her visste vi det kun ble frys.

Dette er jo fryseforsøk tross alt, så det har vært godt nok til å fryses. Men sykepleier sa på siste kontroll at vi måtte huske at det ikke var det beste blastoet (3CC) og at det kan hende det ikke blir innsett..

Dette er det eneste egget vi har etter 6 uttak. Føler alt står på dette ene egget. Usikker på om jeg får mannen med på flere runder, har snakket litt om DK evt.

Har grua meg så mye at jeg omtrent ikke har vært her inne for å heie på dere andre. Beklager det! ❤️
Til dere som har hatt kjemisk, når ble testene svakere/negative?
På testdag 15 dpo så hadde jeg hcg 8. Samme morgen som jeg tok blodprøven så viste ikke testen hjemme noenting, gav ikke utslag. Men fikk veldig svak positiv helt frem til 14 dpo. Så vidt den kunne skimtes, men den hadde heller aldri vært sterk gjennom de foregående dagene, så skjønte at det var kjemisk.

Dagens test (nederst), tok ikke bilde før etter de var tørket. Litt sterkere i dag, men gleder meg til å få tatt blodprøve på mandag. Livredd for exu… Noe nytt var litt kvalme på morningen i dag, men det er nok psykisk!

Vedlegg

• IMG_9522.jpeg
    IMG_9522.jpeg
    911,7 KB · Visninger: 85
Dagens test (nederst), tok ikke bilde før etter de var tørket. Litt sterkere i dag, men gleder meg til å få tatt blodprøve på mandag. Livredd for exu… Noe nytt var litt kvalme på morningen i dag, men det er nok psykisk!
Men det øker! Så lenge det øker er det jo en mulighet. men ja, ta en HCG hos legen med 2 dager mellom så man ser stigning. Kan hende den bare er litt treg i starten :)

Back
Topp