Oktober 2023

7 dager med sprøyter tror jeg er litt lite. Mulig du må ha ny kontroll eller justering av dose før du henter ovitrelle. Men uthenting er to dager etter ovitrelle.
Hvis jeg må stimuleres 2 dager eller noe lengere. Må jeg da ha Pergoveris og ganirelix for 2 dager til? Har 1 Pergoveris extra og 2 ganirelix extra

Øverste i går og to nederste i dag. Ny kjemisk…

Vedlegg

• IMG_9507.jpeg
    IMG_9507.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 90
Innsett imorgen, og jeg kjenner jeg er skikkelig nervøs. Sånn kvalm i magen nervøs liksom. Forventer at de ringer nok en gang 30 min før timen for å si at embryoet ikke er godt nok igjen. Har fått den telefonen etter 4 uttak nå. De to siste uttakene har vært duostim, så her visste vi det kun ble frys.

Dette er jo fryseforsøk tross alt, så det har vært godt nok til å fryses. Men sykepleier sa på siste kontroll at vi måtte huske at det ikke var det beste blastoet (3CC) og at det kan hende det ikke blir innsett..

Dette er det eneste egget vi har etter 6 uttak. Føler alt står på dette ene egget. Usikker på om jeg får mannen med på flere runder, har snakket litt om DK evt.

Har grua meg så mye at jeg omtrent ikke har vært her inne for å heie på dere andre. Beklager det! ❤️

Uff, dette er kjedelig, føler med deg :( Har du og blodprøver i morgen? Jeg har bare hatt skyggestreker, så blir ikke noe her heller. Vi får bare krysse alt vi har for neste runde:Heartred
Tror ikke det var blodprøve på St. Olavs, men må sjekke i papirene mine :angelic: Så kjedelig… Når har du testdag? Kan det ikke bare være for tidlig? ❤️

Tror ikke det var blodprøve på St. Olavs, men må sjekke i papirene mine :angelic: Så kjedelig… Når har du testdag? Kan det ikke bare være for tidlig? ❤️
Neida, ingen blodprøve, bare hjemmetest.
Innsett imorgen, og jeg kjenner jeg er skikkelig nervøs. Sånn kvalm i magen nervøs liksom. Forventer at de ringer nok en gang 30 min før timen for å si at embryoet ikke er godt nok igjen. Har fått den telefonen etter 4 uttak nå. De to siste uttakene har vært duostim, så her visste vi det kun ble frys.

Dette er jo fryseforsøk tross alt, så det har vært godt nok til å fryses. Men sykepleier sa på siste kontroll at vi måtte huske at det ikke var det beste blastoet (3CC) og at det kan hende det ikke blir innsett..

Dette er det eneste egget vi har etter 6 uttak. Føler alt står på dette ene egget. Usikker på om jeg får mannen med på flere runder, har snakket litt om DK evt.

Har grua meg så mye at jeg omtrent ikke har vært her inne for å heie på dere andre. Beklager det! ❤️
Du skal ikke beklage det. Vi kjenner alle pp denne prosessen på forskjellige måter og det er alltid ok at man ikke er like deltakende, forum er tross alt bare forum :Heartred jeg skjønner godt at du er rett for at det plutselig blir en beskjed om ikke innsett, jeg krysser fingrene for at det blir!

Til dere som har hatt kjemisk, når ble testene svakere/negative?
Tror bare jeg tok en test eller noe :dance008
Ble blodprøve og siden jeg allerede var 4+2 og hcg var på 11 så var jeg forberedt på kjemisk.

Fy søren ❤️ det er beintøft altså! Jeg føler skikkelig med deg. Det å få den telefonen rett før er grusomt. Håper skikkelig for deg! På min klinikk gir de ikke sånn gradering, eller de legger ikke vekt på det. Satser på at det ikke har så stor betydning! Denne gangen må det bli innsett ❤️

Tester fra Normal. Hva tenker dere? Den øverste er på to timers urin, men den falt i do (etter jeg hadde på toppen heldigvis), da jeg så sterke streken der måtte jeg ta en ny kun 5 minutter etterpå. Dette er de sterkeste strekene jeg har fått :wideyed:

Vedlegg

• IMG_9512.jpeg
    IMG_9512.jpeg
    965,8 KB · Visninger: 76
Tester fra Normal. Hva tenker dere? Den øverste er på to timers urin, men den falt i do (etter jeg hadde på toppen heldigvis), da jeg så sterke streken der måtte jeg ta en ny kun 5 minutter etterpå. Dette er de sterkeste strekene jeg har fått :wideyed:
Så rart at de blir sterkere da :nailbiting: jeg ville nok tatt hcg til fastlegen for å sjekke stigning!

Back
Topp