Takk og i lige måde!Jeg er 9+2 og jeg skal også på TUL i dag Hadde også i uke 7, men trengte en ny beroligelse nå Da skal jeg sende masse gode tanker til deg i dag og håper du får se et tydelig dunkende hjerte send gjerne oppdatering!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk og i lige måde!Jeg er 9+2 og jeg skal også på TUL i dag Hadde også i uke 7, men trengte en ny beroligelse nå Da skal jeg sende masse gode tanker til deg i dag og håper du får se et tydelig dunkende hjerte send gjerne oppdatering!
Jeg føler sånn med deg i dette jeg synes perioden med venting var skikkelig tung, da jeg måtte avbryte min forrige graviditet…Det var rundt samme uke hvor jeg er nå også måtte jeg vente to uker…Jeg er litt i juni 24, men jeg venter bare på utskrapning, så forblir jo naturligvis ikke der
Det gikk heldigvis bra! Fin hjerteaktivitet og helt riktig størrelse Var så lettet etterpå. Så nå gjelder det vel bare å holde ut til uke 12. Kjenner jeg meg selv rett så blir det nok en privat UL eller to før det Håper alt gikk fint for deg også Hvor går du på UL?Jeg er 9+2 og jeg skal også på TUL i dag Hadde også i uke 7, men trengte en ny beroligelse nå Da skal jeg sende masse gode tanker til deg i dag og håper du får se et tydelig dunkende hjerte send gjerne oppdatering!
Hurra! Det var gode nyheter! Så glad på dine vegne Lykke til videre, og så håper jeg det holder hele veien!Det gikk heldigvis bra! Fin hjerteaktivitet og helt riktig størrelse Var så lettet etterpå. Så nå gjelder det vel bare å holde ut til uke 12. Kjenner jeg meg selv rett så blir det nok en privat UL eller to før det Håper alt gikk fint for deg også Hvor går du på UL?
Sååå gode nyheter gratulerer! Godt å få bekreftelser på veien. Vår vei har vært lengre og mer humpete enn de fleste andres, så jeg synes vi skal ta de kontrollene vi vil og har mulighet til Alt gikk fint for meg også! Veldig lettet. Små armer og ben, begynnende fingre og tær. Fikk også høre hjertet denne gangen jeg var på Oslo jordmorklinikkDet gikk heldigvis bra! Fin hjerteaktivitet og helt riktig størrelse Var så lettet etterpå. Så nå gjelder det vel bare å holde ut til uke 12. Kjenner jeg meg selv rett så blir det nok en privat UL eller to før det Håper alt gikk fint for deg også Hvor går du på UL?
Så bra!Sååå gode nyheter gratulerer! Godt å få bekreftelser på veien. Vår vei har vært lengre og mer humpete enn de fleste andres, så jeg synes vi skal ta de kontrollene vi vil og har mulighet til Alt gikk fint for meg også! Veldig lettet. Små armer og ben, begynnende fingre og tær. Fikk også høre hjertet denne gangen jeg var på Oslo jordmorklinikk
Jeg er som deg, tørr ikke å gå inn i noen andre grupper foreløpigJeg har ikke gått videre foreløpig, tør ikke enda men jeg vil nok bevege meg inn i termingruppen for juni etterhvert, hvis alt går bra fremover
Gratulerer så mye med positive nyheter og fin opplevelse på UL Jeg hadde UL på Ullevål sykehus (følges opp på gynekologisk poliklinikk der) på mandag. Da var jeg 6+0, og fikk se hjertelyd Jeg skal ha ny UL på klinikken 7+3 neste torsdag, men kommer som deg til å bestille meg privat UL sikkert flere ganger før julDet gikk heldigvis bra! Fin hjerteaktivitet og helt riktig størrelse Var så lettet etterpå. Så nå gjelder det vel bare å holde ut til uke 12. Kjenner jeg meg selv rett så blir det nok en privat UL eller to før det Håper alt gikk fint for deg også Hvor går du på UL?
Ja, jeg er fornøyd der altså veldig god informasjon og dyktig jordmor! Jeg går hos Fertilitetssenteret. Veldig fornøyd der også. Ville aldri byttet!Så bra!
Ja, det føles faktisk fortjent (selvom det er skummelt å si) etter mange forsøk og mye skuffelse så lenge.
Er du fornøyd med Oslo jordmorklinikk? Jeg tenkte også dra dit etter hvert. Hvilken IVF klinikk er du på?