Takk og i lige måde!Jeg er 9+2 og jeg skal også på TUL i dagHadde også i uke 7, men trengte en ny beroligelse nå
Da skal jeg sende masse gode tanker til deg i dag og håper du får se et tydelig dunkende hjerte
send gjerne oppdatering!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk og i lige måde!Jeg er 9+2 og jeg skal også på TUL i dagHadde også i uke 7, men trengte en ny beroligelse nå
Da skal jeg sende masse gode tanker til deg i dag og håper du får se et tydelig dunkende hjerte
send gjerne oppdatering!

Jeg føler sånn med deg i detteJeg er litt i juni 24, men jeg venter bare på utskrapning, så forblir jo naturligvis ikke der
Det gikk heldigvis bra!Jeg er 9+2 og jeg skal også på TUL i dagHadde også i uke 7, men trengte en ny beroligelse nå
send gjerne oppdatering!
Håper alt gikk fint for deg også
Hvor går du på UL?Hurra! Det var gode nyheter! Så glad på dine vegneDet gikk heldigvis bra!Fin hjerteaktivitet og helt riktig størrelse
Var så lettet etterpå. Så nå gjelder det vel bare å holde ut til uke 12. Kjenner jeg meg selv rett så blir det nok en privat UL eller to før det
Hvor går du på UL?
Lykke til videre, og så håper jeg det holder hele veien!Sååå gode nyheterDet gikk heldigvis bra!Fin hjerteaktivitet og helt riktig størrelse
Var så lettet etterpå. Så nå gjelder det vel bare å holde ut til uke 12. Kjenner jeg meg selv rett så blir det nok en privat UL eller to før det
Hvor går du på UL?
jeg var på Oslo jordmorklinikk Så bra!Sååå gode nyhetergratulerer! Godt å få bekreftelser på veien. Vår vei har vært lengre og mer humpete enn de fleste andres, så jeg synes vi skal ta de kontrollene vi vil og har mulighet til
Alt gikk fint for meg også! Veldig lettet. Små armer og ben, begynnende fingre og tær. Fikk også høre hjertet denne gangen
jeg var på Oslo jordmorklinikk
![]()
Jeg er som deg, tørr ikke å gå inn i noen andre grupper foreløpigJeg har ikke gått videre foreløpig, tør ikke endamen jeg vil nok bevege meg inn i termingruppen for juni etterhvert, hvis alt går bra fremover
![]()

Gratulerer så mye med positive nyheter og fin opplevelse på ULDet gikk heldigvis bra!Fin hjerteaktivitet og helt riktig størrelse
Hvor går du på UL?
Jeg hadde UL på Ullevål sykehus (følges opp på gynekologisk poliklinikk der) på mandag. Da var jeg 6+0, og fikk se hjertelyd 
Ja, jeg er fornøyd der altsåSå bra!
Ja, det føles faktisk fortjent (selvom det er skummelt å si) etter mange forsøk og mye skuffelse så lenge.
Er du fornøyd med Oslo jordmorklinikk? Jeg tenkte også dra dit etter hvert. Hvilken IVF klinikk er du på?