Medicus har tidlig ul inkludert i pakkepris. Det er for å bekrefte eller avkrefte en klinisk graviditet.Å, så bra! Det har jeg ikke fått med meg. Tror innerst inne at jeg kanskje trodde dette ikke kom til å gå, så jeg har liksom ikke sjekket hva som skjer etterpåKrysser alt jeg har for at blodprøven imorgen viser god stigning. Kjente for første gang på kvalme i kveld. Skikkelige bølger med uvelhet, men forsvant etter at jeg hadde ligget litt på sofaen og drukket litt vann. Håper at det er et godt tegn
(selvom jeg hater å være kvalm!)
Går offentlig i Haugesund nå, og der skal en også ta ul rundt uke 6 og melde inn resultatet til klinikken. Ved positiv test såklart. Tror igrunn det er praksis overalt.
Tror det føres en form for statistikk i nasjonalt register over hvor mange graviditeter/barn som er til ved prøverør.
Krysser alt jeg har for at blodprøven imorgen viser god stigning. Kjente for første gang på kvalme i kveld. Skikkelige bølger med uvelhet, men forsvant etter at jeg hadde ligget litt på sofaen og drukket litt vann. Håper at det er et godt tegn
(selvom jeg hater å være kvalm!)
Litt skuffende, for jeg hadde jo håpet å få litt mer klarhet idag. Men sånn er det bare! Venting er endel av dette, hele veien…
Det er fortsatt strek på testen, men synes jo ikke at den blir veldig mye sterkere. Fortsatt litt i tvil om det er noe som klamrer seg fast der inne. Heldigvis er det ingenting i trusa. Hverken rødt eller brunt, så jeg er fornøyd med det
enda jeg har kommet 7:30 så har det stått 15-20 pers utenfor! På tirsdag var jeg der 7:45 og da var jeg nr. 36! Altså helt sjukt
Venter bare på telefonen nå, og håper det blir en god helg

Tok en ny test og synes den er svakere enn de forrige. Nå håper jeg at det betyr at mens er på vei og ikke noe annet skummelt.