Oktober 2023

Tusen takk! :Heartred Det går bra med meg, selvom det er er leit og jeg skulle SÅ gjerne vært gravid nå- så hadde jeg ikke forventet at det skulle gå på første forsøk. Så jeg er liksom ikke veldig overrasket heller. Også er jeg glad for at jeg ikke gikk i flere uker, men at det ble kjemisk. Nå venter jeg på mensen. Føler virkelig at den er rundt hjørnet og har begynt med litt småblødning som ikke kommer helt i gang. Så håper virkelig den kommer i morgen. Jeg er klar til å begynne å tenke på neste prøveperiode:)
Det er helt sant. Jeg følte meg mye mer normal når jeg "bare" fikk en kjemisk, da var det mer greit og da jeg fikk negativt forsøk enn sånn som nå hvor jeg går i ukevis(dette er 3.gangen) og får det skikkelig i trynet. Skulle vært 7+5 nå men det er nok egentlig bare 0 og jeg venter på kontroll for å henvises til abort på sykehuset.. det er så ufattelig dritt.

Det er helt sant. Jeg følte meg mye mer normal når jeg "bare" fikk en kjemisk, da var det mer greit og da jeg fikk negativt forsøk enn sånn som nå hvor jeg går i ukevis(dette er 3.gangen) og får det skikkelig i trynet. Skulle vært 7+5 nå men det er nok egentlig bare 0 og jeg venter på kontroll for å henvises til abort på sykehuset.. det er så ufattelig dritt.
Huff, det må være helt forferdelig :Heartred Jeg håper virkelig du får avklaring fort nå, for det er noe man ofte trenger for å gå videre. Det å vente når man allerede vet at man ikke lenger venter med håp må være så utrolig tøft! Sender deg alt av varme klemmer og gode tanker:Heartred

Åååå… fy søren. Det er beintøft ❤️ Føler skikkelig med deg.. den ventetiden og prosessen er så sykt dritt! Sender masse varme tanker til deg nå❤️

Nå føler jeg at mensen lar litt vente på seg her. Jeg har spottet brunt siden fredag kveld (det er brunt på papiret nesten hver gang jeg er på do, men veldig lite). Det er ikke i nærheten av en mens, og jeg pleier ikke spotte så lenge før mensen kommer. Er det andre som har opplevd at det var mye spotting før mensen faktisk kom etter kjemisk?

Nå føler jeg at mensen lar litt vente på seg her. Jeg har spottet brunt siden fredag kveld (det er brunt på papiret nesten hver gang jeg er på do, men veldig lite). Det er ikke i nærheten av en mens, og jeg pleier ikke spotte så lenge før mensen kommer. Er det andre som har opplevd at det var mye spotting før mensen faktisk kom etter kjemisk?
Lan fort værr pga kjemisk

Lan fort værr pga kjemisk
Takk :Heartred Jeg skal puste litt mer med magen, og prøve å tenke på andre ting. Jeg visste jo at graviditet og det å prøve kunne bety litt økte bekymringer. Men jeg hadde ingen anelse om at det skulle føles sånn her- og all den ventingen. Ikke så lett for en som liker (og er vant til) å ha kontroll:hilarious:

Føler med deg, du må ha det kjempe tøft . sender deg en go klem :Heartred

Uff, det må være utrolig tungt :Heartpink Du er sterk som holder ut og fortsetter å prøve. Har du hatt 2 MA tidligere? Får du noe svar fra klinikken om årsak eller ting de evt vurderer å gjøre annerledes fremover? Har selv hatt en kjemisk og en MA av totalt 5 forsøk (pluss 1 som ikke overlevde opptining) Livredd for at det ikke skal gå denne gangen heller, da tror jeg ikke at jeg orker mer..

Uff, det må være utrolig tungt :Heartpink Du er sterk som holder ut og fortsetter å prøve. Har du hatt 2 MA tidligere? Får du noe svar fra klinikken om årsak eller ting de evt vurderer å gjøre annerledes fremover? Har selv hatt en kjemisk og en MA av totalt 5 forsøk (pluss 1 som ikke overlevde opptining) Livredd for at det ikke skal gå denne gangen heller, da tror jeg ikke at jeg orker mer..
Dette er 2.MA, forrige holdt jeg på å blø ihjel av abortpillene før jeg fikk utskrapning, pluss en exu( eneste naturlige graviditeten sammen, denne var flere år før ivf), 1 kjemisk og en ukomplett spontanabort som måtte ha utskrapning.. gravid på 5 av 7 innsett(det ene innsettet var så fragmentert at de skulle bare latt være)
Det er gjort nada forskjell, og siden jeg pga traumer etter denne prosessen og helt grusomt ks nektet jeg å ta hysteroskopi våken så lot de være.. så vi er ferdige med behandling i Norge nå. Har ikke brukt noen uttak på barn nr 2, men jeg har 0 tro på at de gjør noe annerledes... og med mini var jeg innlagt med åpen livmorhals og kjempevoldsomme blødninger i uke 6 uten at de hadde noe å komme med :rolleyes:

Så jeg et bare helt ferdig med Norge. Blir Danmark og pgt-a når vi får råd.

Dette er 2.MA, forrige holdt jeg på å blø ihjel av abortpillene før jeg fikk utskrapning, pluss en exu( eneste naturlige graviditeten sammen, denne var flere år før ivf), 1 kjemisk og en ukomplett spontanabort som måtte ha utskrapning.. gravid på 5 av 7 innsett(det ene innsettet var så fragmentert at de skulle bare latt være)
Det er gjort nada forskjell, og siden jeg pga traumer etter denne prosessen og helt grusomt ks nektet jeg å ta hysteroskopi våken så lot de være.. så vi er ferdige med behandling i Norge nå. Har ikke brukt noen uttak på barn nr 2, men jeg har 0 tro på at de gjør noe annerledes... og med mini var jeg innlagt med åpen livmorhals og kjempevoldsomme blødninger i uke 6 uten at de hadde noe å komme med :rolleyes:

Så jeg et bare helt ferdig med Norge. Blir Danmark og pgt-a når vi får råd.
Du har virkelig fått alt! :Heartpink Tøff som deler og står på. Lykke til:smiley-angelic001

Snakket med de nå, og de er enige i at det er lavt. Jeg skal ta ny blodprøve på mandag for å sjekke om det stiger, synker eller stabiliserer seg. Hun var nok heller ikke overbevist om at dette gikk veien, selvom hun sa at det kan selvfølgelig fortsatt stige. Hun ba meg også være obs på smerter (pga mulighet for graviditet utenfor livmor) som selvfølgelig økte stress-nivået mitt til maks fordi jeg var jo litt stressa for det allerede :nailbiting: Så nå er jeg bare nervevrak. Selvom hun forsikret meg flere ganger at hun ikke trodde det var det, og at det ikke var vanlig. Men jeg har en tendens til å bekymre meg for det jeg kan bekymre meg for. Så da bekymres det, da.

Jeg tenkte også kanskje det kunne være en slow starter, og prøvene har vært svake hele veien, synes jeg. Men dette er vel i så fall VELDIG slow starter? De jeg har lest om som har hatt økning har vært mer på 40-50-60 ved første blodprøve. Men jeg vet jo såå lite om dette.
Hvordan har det gått på blodprøven i dag? :smiley-angelic001 :Heartpink

Hvordan har det gått på blodprøven i dag? :smiley-angelic001 :Heartpink
Idag var blodprøven under 5, og mensen er kommet (på ordentlig!). Så da gikk dette i kjemisk. Mensen er helt annerledes enn vanlig, så jeg lurer på hvordan den kommer til å utvikle seg. Jeg tror progresteron-støtten har «holdt den litt igjen».

Jeg er spent på hva de sier når jeg prater med dem imorgen. Det kan se ut som jeg ikke rekker uttak/innsett i desember, så da blir ikke neste prøveperiode før i januar:dead:

Idag var blodprøven under 5, og mensen er kommet (på ordentlig!). Så da gikk dette i kjemisk. Mensen er helt annerledes enn vanlig, så jeg lurer på hvordan den kommer til å utvikle seg. Jeg tror progresteron-støtten har «holdt den litt igjen».

Jeg er spent på hva de sier når jeg prater med dem imorgen. Det kan se ut som jeg ikke rekker uttak/innsett i desember, så da blir ikke neste prøveperiode før i januar:dead:
Det var trist å høre, men bra at du fikk en avklaring da. Lykke til i neste runde! :angelic:

Hvor langt er du på vei nå? Jeg skal TUL i dag, er 7+1. Håper så inderlig på sterk og stabil hjertelyd så kanskje jeg får slappet litt av :smiley-angelic001 :nailbiting:
Jeg er 9+2 og jeg skal også på TUL i dag☺️ Hadde også i uke 7, men trengte en ny beroligelse nå :angelic: Da skal jeg sende masse gode tanker til deg i dag og håper du får se et tydelig dunkende hjerte ❤️ send gjerne oppdatering!

Back
Topp