Oktober 2023

Så fint å høre! Ja, den trengte jeg at noen satt til meg de første gangene, men gikk også veldig fint å sette den selv ☺️ Helt enig at det er mer sprøyte :wacky: Masse lykke til videre i prosessen ❤️
Jaa huff, jeg har såklart tatt sprøytene kl 06:15 på morgenen, for å få det gjort før jobb og siden ganirelix måtte settes før kl 12, så jeg må nok sette den selv gitt:hilarious: tusen takk!❤️

Jaa, enig i at den er tydeligere! Og som du sier må det være noe som skjer. Men stusser litt over Metode sine tidligtester som er veeeeldig svake. Tom for MS sine tester selvfølgelig :sorry: Blødningen er fortsatt tilstede, kanskje litt mindre. De på sykehuset sier jeg bare skal fortsette som vanlig til testdag. Tror ikke jeg skal ta blodprøve jeg:wideyed:
Metode er skikkelig dårlige, de slår veldig sent ut!

Huff, jeg har hatt tester som øker i styrke og positiv digital. Jeg er på 15 dpo i dag. Men i går og i dag har jeg hatt litt rosa, eller kanskje mer mot brun, utflod. Lurer på om det går som spotting. Blir veldig stresset av det. Tok en test i går ettermiddag, legger ved bilde. Den er jo sterk nå! Men jeg er redd spottingen betyr at det går mot avbrudd. Noen som har erfaringer med det samme? Det har skjedd et par ganger om dagen i går og i dag…

Vedlegg

• IMG_6411.jpeg
    IMG_6411.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 56
Huff, jeg har hatt tester som øker i styrke og positiv digital. Jeg er på 15 dpo i dag. Men i går og i dag har jeg hatt litt rosa, eller kanskje mer mot brun, utflod. Lurer på om det går som spotting. Blir veldig stresset av det. Tok en test i går ettermiddag, legger ved bilde. Den er jo sterk nå! Men jeg er redd spottingen betyr at det går mot avbrudd. Noen som har erfaringer med det samme? Det har skjedd et par ganger om dagen i går og i dag…
Ville vurdert å snakke med legen og spørre om blodprøver. Lite annet man får gjort så tidlig.
Jeg har blødd som en gris når det gikk både bra og dårlig så er ikke noe indikasjon hos meg ..

Sniker. Jeg spottet og hadde brun utflod hver dag fra ca uke 6 til 9. Gått bra her. Er 32 uker nå. Men ville hørt om å få tatt blodprøver for å måle stigning av hcg.

Ville vurdert å snakke med legen og spørre om blodprøver. Lite annet man får gjort så tidlig.
Jeg har blødd som en gris når det gikk både bra og dårlig så er ikke noe indikasjon hos meg ..
Sniker. Jeg spottet og hadde brun utflod hver dag fra ca uke 6 til 9. Gått bra her. Er 32 uker nå. Men ville hørt om å få tatt blodprøver for å måle stigning av hcg.
Takk for svar dere ❤️ Blodprøver hadde nok vært det beste. Jeg har testdag i morgen egentlig, men så er jeg seff på ferie i utlandet, så jeg får ikke tatt blodprøver. Uansett godt å høre noen erfaringer!

Startet på Cyclogest idag etter to uttak uten. Rart hvor raskt man glemmer hvis drit den faktisk er :hilarious:
Jeg setter den rektalt :knegg:
Da jeg gikk på dobbel dose i Porsgrunn så skulle jeg sette en vaginalt og en rektalt. Gjør det samme hos Hausken nå, men skal innrømme jeg ikke har spurt om lov. Er bare sååå deilig å slippe det griset:knegg:

Og jeg er jo 9+2 i dag, så det ser ut til å ha funka :love7

Testene øker i styrke, men fortsatt svake. 13 dpo i dag. Noen tanker? :nailbiting: Selvfølgelig tom for MS, men vurderer å kjøre i 45 minutter for å få tak i de i dag.
Noen har jo litt sen hcg-stigning, så kan jo være det. Du kan ikke ta kontakt med fastlegen for å ta to hcg-målinger for å se at de dobler seg? Er jo som regel det man ser etter :shy:
Håper for deg:smiley-angelic001

hei jeg satt inn 5 dager blasto 2 oktober er på rugedag 9 i dag å fikk gravid 1-2 hvor langt er jeg ? 3+3? Eller 3+6 eller 4+0? Jeg skjønner liksom ikke helt :playful:

hei jeg satt inn 5 dager blasto 2 oktober er på rugedag 9 i dag å fikk gravid 1-2 hvor langt er jeg ? 3+3? Eller 3+6 eller 4+0? Jeg skjønner liksom ikke helt :playful:
Hvis du har satt inn 5dagers er du 2+5 dagen du har innsettog regner deg utifra det. Bruker du terminkalkulator så bruk 13/9 som første dag i siste mens så blir det riktig.

Skulle kjøpe CB el-tester i dag, men herregud så dyre de er på fysisk apotek!! :dead: Hastebestilte på babyplan.no i dag, men tror ikke de kommer før neste uke. Så jeg må helt sikkert kjøpe de på apoteket til nesten 600 kr på lørdag. På babyplan kostet samme pakken under 300 kr.

Back
Topp