Oktober 2023

Tok en ny i dag, ser kanskje litt sterkere ut. Rosa er den også, men synes den er svak til å være 11 dpo. Og blødningen i tillegg :wideyed:
Ser jo absolutt sterkere ut! Foreslår at du googler strek 11 dpo og ser på bildene. Så ser du at mange tester er like dine ☺️

Vi gjorde der på forrige forsøk, men angret oss litt når klinikken snakket om tvillinger og mitt tidligere keisersnitt o_O Det kunne være høyere risiko for at såret revnet. Men kommer sikkert til å gjøre der igjen, siden ingen satt på første FERSmile
Sniker. Høm høm, vi gjorde det for første gang ved fryseforsøket nå (i august), tenkte at vi har aldri blitt gravide på egenhånd før så det er jo bare en ørliten større sjanse for å lykkes. Men det var søren meg to embryo på ultralyd for noen uker siden :nailbiting: Det ene ble målt til å være langt mindre enn det andre, så tviler på at det blir tvillinger på oss.
Mange klinikker sier man ikke skal gjøre det pga risiko for tvillinger, vi har aldri fått beskjed om det, men vi har så mange faktorer at jeg tror de gir seg katta
Takk for svar alle! Vi valgte å legge inn aksjer både lørdag og søndag :joyful:

Lykken hadde vært å få tvillinger, men sjansen er så minimal for oss allikevel, at jeg er glad bare vi får blastoen til å feste seg! Vi har jo tross alt ila snart 20 år som kjærester ALDRI vært gravide foruten den ene gangen med IVF datteren vår.

De nevnte forresten aldri at vi ikke skulle ha sex. Sikkert det samme som dere @Tigerbaby - altfor liten sjanse til at de bryr seg haha

Og lykke til @Maseguri - håper bare det er en litt treg start på den ene ❤️

Hei endelig fant jeg noen som er med ivf gamet har vær prøver sia 2013 å startet med prøverør 2015 akkurat nå er jeg på rugedag 7 (fryseforsøk med blasto 5 dager ) å jeg fikk postiv test i går å i dag den til venstre er i dag å høyre i går ☺️hvor lang er dere i prossesen ? :)

Vedlegg

• IMG_3556.png
    IMG_3556.png
    7,3 MB · Visninger: 72
  • IMG_3557.png
    IMG_3557.png
    5,5 MB · Visninger: 77
Det er sikkert flere med pco/pcos her?
Hva tenker dere om innsett i naturlig syklus? Jeg er drit lei alle medisinene og er på andre innsett av fryst i naturlig syklus nå. Ul cd 12: folikkel på 12 mm, slimhinne på 5,5 mm, så antageligvis otrivelle på søndag(dpo 18) og innsett neste fredag. tror dere at de forstyrrelsene i hormonene som gir så mange follikler og sen eggløsning kan gjøre noe med sjansene at egget fester seg? ville det vært bedre med innsett i styrt syklus? Jeg bare spørr fordi det første egget ikke var i bnærheten av å feste seg og det var jo en kjempebra blasto, altså Excellent eller 5AA.

Last edited:
Tok en ny i dag, ser kanskje litt sterkere ut. Rosa er den også, men synes den er svak til å være 11 dpo. Og blødningen i tillegg :wideyed:
Syns også den ser tydeligere ut idag, krysser fingrene! ❤️
Ser du også har vært på St. Olavs, og har ganske likt opplegg som meg, har du vært fornøyd med prossessen?

Syns også den ser tydeligere ut idag, krysser fingrene! ❤️
Ser du også har vært på St. Olavs, og har ganske likt opplegg som meg, har du vært fornøyd med prossessen?
Tusen takk ❤️ Så fint at vi heier på hverandre ☺️
Jaa, jeg har vært veldig fornøyd! Synes det har vært en «enkel» prosess og møtt så fine og omsorgsfulle mennesker. Hva med deg?

Tusen takk ❤️ Så fint at vi heier på hverandre ☺️
Jaa, jeg har vært veldig fornøyd! Synes det har vært en «enkel» prosess og møtt så fine og omsorgsfulle mennesker. Hva med deg?
Det er betryggende å høre! Satte min første sprøytedose idag, og skal inn til kontroll om en uke, spent på om jeg får innsett eller ikke, da jeg fikk beskjed om forberede meg på overstimulering fordi jeg har mye egg :nailbiting:
Krysser fingrene for å slippe det meste av bivirkninger, har du kjent på noe spesielt?

Det er betryggende å høre! Satte min første sprøytedose idag, og skal inn til kontroll om en uke, spent på om jeg får innsett eller ikke, da jeg fikk beskjed om forberede meg på overstimulering fordi jeg har mye egg :nailbiting:
Krysser fingrene for å slippe det meste av bivirkninger, har du kjent på noe spesielt?
Hvordan gikk det? Har du satt Menopur? Så spennende! Krysser fingre for deg ☺️ Vet du, jeg har ikke kjent på noe som helst av bivirkninger, verken av Menopur, Ganirelix, Ovtrivelle eller Lutinus. Vært litt trøttere enn vanlig, men det kan også skyldes det psykiske i denne berg- og dalbanen :wacky: Uttak og innsett gikk også kjempefint og var helt overkommelig, mannen som gjorde begge prosedyrene var så dyktig og imøtekommende. Håper du får de samme opplevelsene som meg gjennom denne prosessen ☺️:smiley-angelic001

Hvordan gikk det? Har du satt Menopur? Så spennende! Krysser fingre for deg ☺️ Vet du, jeg har ikke kjent på noe som helst av bivirkninger, verken av Menopur, Ganirelix, Ovtrivelle eller Lutinus. Vært litt trøttere enn vanlig, men det kan også skyldes det psykiske i denne berg- og dalbanen :wacky: Uttak og innsett gikk også kjempefint og var helt overkommelig, mannen som gjorde begge prosedyrene var så dyktig og imøtekommende. Håper du får de samme opplevelsene som meg gjennom denne prosessen ☺️:smiley-angelic001
Jaa satte menopur, gikk overraskende greit og gjorde ikke vondt i det hele tatt! Gruver meg litt mer til ganirelix for den er jo mer «sprøyte» føler jeg :dead:
Så bra du ikke har kjent på noe særlig da, det gjør det jo litt lettere i en slik prosess! Jaa, tusen takk, håper det går fint jeg også! ❤️

Jaa satte menopur, gikk overraskende greit og gjorde ikke vondt i det hele tatt! Gruver meg litt mer til ganirelix for den er jo mer «sprøyte» føler jeg :dead:
Så bra du ikke har kjent på noe særlig da, det gjør det jo litt lettere i en slik prosess! Jaa, tusen takk, håper det går fint jeg også! ❤️
Så fint å høre! Ja, den trengte jeg at noen satt til meg de første gangene, men gikk også veldig fint å sette den selv ☺️ Helt enig at det er mer sprøyte :wacky: Masse lykke til videre i prosessen ❤️

Den er jo helt tydelig sterkere :nailbiting: Den skal jo ikke være sånn 12 dpo hvis det ikke er noe som skjer? Hvordan er blødningen nå? Og når er blodprøven igjen?
Jaa, enig i at den er tydeligere! Og som du sier må det være noe som skjer. Men stusser litt over Metode sine tidligtester som er veeeeldig svake. Tom for MS sine tester selvfølgelig :sorry: Blødningen er fortsatt tilstede, kanskje litt mindre. De på sykehuset sier jeg bare skal fortsette som vanlig til testdag. Tror ikke jeg skal ta blodprøve jeg:wideyed:

Back
Topp