Oktober 2023

Hei :Heartred Hvilke tester bruker alle sammen? Har nå fått like skyggestreker i noen dager med babyplan tidligtest. Er 9 DPO, så ikke mye har skjedd til nå desverre. Føler allerede løpet er litt kjørt, selv om det er tidlig:rolleyes:
Bruker babyplan og clearblue digital

10 dpo, tok test i morges og så en strek men la meg til å sove igjen så fikk ikke tatt bilde. Ser litt sterkere ut i dag, men blør en del da…

Vedlegg

• IMG_9420.jpeg
    IMG_9420.jpeg
    1.021,3 KB · Visninger: 94
Hei :Heartred Hvilke tester bruker alle sammen? Har nå fått like skyggestreker i noen dager med babyplan tidligtest. Er 9 DPO, så ikke mye har skjedd til nå desverre. Føler allerede løpet er litt kjørt, selv om det er tidlig:rolleyes:
Hei! Jeg har for det meste brukt babyplan fordi jeg kjøpte inn et større kvantum i fjor. Men jeg har flere ganger fått skyggestrekk og det har gitt meg håp om positive tester, men det har ikke vært det. Så jeg tok rådet til @PippiLangstrømpe nå og gikk til innkjøp av make sure. Skal aldri kjøpe babyplan igjen :dead:

Vi hadde bare mannlig faktor og fikk en sønn på første forsøk. Han hadde ingen svømmere da, så måtte ta vevsprøver for å finne dem og befrukte egget med icsi. Jeg hadde også bare 2 medisiner pluss eggeløsningssprøyta.
Tusen takk for svar. Er så spent på hele prosessen og er egentlig en planlegger. Litt vanskelig I denne situasjonen .

Nå har jeg gått helt på testesmelken… øverst i morges og nederst nå nettopp, svak rosa strek i virkeligheten. Blør enda.. Kanskje en ny kjemisk :confused: Håper jeg ser en tydeligere strek i morgen.

Om noen har solskinnshistorier som har startet å blø bare 6 dager etter innsett, gjerne skriv til meg :angelic:

Vedlegg

• IMG_9449.jpeg
    IMG_9449.jpeg
    1.004,2 KB · Visninger: 82
Tok en ny i dag, ser kanskje litt sterkere ut. Rosa er den også, men synes den er svak til å være 11 dpo. Og blødningen i tillegg :wideyed:

Vedlegg

• IMG_9465.jpeg
    IMG_9465.jpeg
    617,7 KB · Visninger: 82
Tok en ny i dag, ser kanskje litt sterkere ut. Rosa er den også, men synes den er svak til å være 11 dpo. Og blødningen i tillegg :wideyed:
Noe må jo nesten hvertfall ha vært eller være på gang her :pompus: mine første streker var så svake at jeg ikke fikk det frem på kamera. Jeg ser jo din tydelig…du får prøve å holde ut litt til og se hva blodprøven viser❤️

Back
Topp