Oktober 2023

Nei, for jeg synes strekene ble helt borte når de tørker, så jeg har bare kastet de gamle. Har heller en haug bilder på telefonen som jeg sammenligner :angelic: Men jeg har testet nå i ettermiddag og den var mye sterkere enn den i dag tidlig. Utrolig stor forskjell på så få timer!
Denne testen ser jo ekstremt bra ut da

Litt skuffende her. Var på ny UL I dag, forrige på tirsdag, og follikelen hadde ikke vokst så den forrige forsvant kanskje bare? En ny en på 12 mm og slimhinne hadde økt fra 5,3 til 6,7. Tror dere det kommer en ny follikel nå og det blir innsett denne syklusen? Er på cd 16, men jeg har jo også pco/pcos så det er relativt lange sykluser til vanlig, har nok blitt verre av stimulering.

Nei, for jeg synes strekene ble helt borte når de tørker, så jeg har bare kastet de gamle. Har heller en haug bilder på telefonen som jeg sammenligner :angelic: Men jeg har testet nå i ettermiddag og den var mye sterkere enn den i dag tidlig. Utrolig stor forskjell på så få timer!
Men hallo?? Dette må jo være babystrek?? :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting: :happy093

Litt skuffende her. Var på ny UL I dag, forrige på tirsdag, og follikelen hadde ikke vokst så den forrige forsvant kanskje bare? En ny en på 12 mm og slimhinne hadde økt fra 5,3 til 6,7. Tror dere det kommer en ny follikel nå og det blir innsett denne syklusen? Er på cd 16, men jeg har jo også pco/pcos så det er relativt lange sykluser til vanlig, har nok blitt verre av stimulering.
Det må jo være litt lovende at slimhinnen har blitt tykkere, virker kanskje som det er utvikling? Hva sier legen?

Ja, det må jo være det! :love017 Det er mye som kan gå galt herfra og ut, men det kan ikke være ovitrelle lenger hvertfall, ikke når den er sterkere! Håper så inderlig:smiley-angelic001

I dag tidlig var det mer en svak, grå skygge, men denne har til og med litt farge på seg!
Wæææ såååå spennende!! Vi må bare ha håpet og være positive nå :angelic: Jeg hvisker forsiktig gratulerer og krysser alt jeg hat på at denne holder helt til mål ❤️ Lever på din positive test til jeg i fremtiden får min egen positive test ☺️

Se på dette da :smiley-bounce016

Vedlegg

• 0167B406-3557-4F36-B038-EA8238DA87A4.jpeg
    0167B406-3557-4F36-B038-EA8238DA87A4.jpeg
    403,5 KB · Visninger: 83
Wæææ såååå spennende!! Vi må bare ha håpet og være positive nå :angelic: Jeg hvisker forsiktig gratulerer og krysser alt jeg hat på at denne holder helt til mål ❤️ Lever på din positive test til jeg i fremtiden får min egen positive test ☺️
Jeg håper din også er rett rundt hjørnet nå❤️ og takk, det hjelper å ha noe kryssede fingre der ute i kulissene☺️ Heier på deg herfra! Oppdater hvis du tester mer da :nailbiting:

*sniker*
Jeg er testetøs og tester døgnet rundt :knegg: Mine tester er oftest sterkest på ettermiddag/kveld de første dagene med testing. Min erfaring er også at andre test jeg tar om morgenen ofte er sterkere enn den første. Der kan være 1. test kl 06 og så tar jeg en ny kl 07 fordi første test var svak og jeg ble stressa. Så er testen tatt en time seinere sterkere.

Her har jeg eksempel. Begge testene på begge bildene er tatt med 30-60 min mellomrom. Og nederste er test nr 2 for dagen. Så teorien om at den første urinen inneholder mest hcg stemmer ikke hos meg :banghead:

Vedlegg

• IMG_3809.png
    IMG_3809.png
    2,5 MB · Visninger: 61
  • IMG_3810.png
    IMG_3810.png
    5,4 MB · Visninger: 53
Make sure sine strimler er ekstremt følsomme! De kan jeg anbefale, selv de vanlige testene deres måler nesten ned til 10 tror jeg
Kan bekrefte dette.
Disse testene er tatt 3+3, 1 time før jeg tok blodprøve som viste hcgnivå på 10. (bildet fra 10dpo)
Kan også legge til at jeg faktisk fikk veldig svak strek også kvelden før, da må hcg ha vært enda lavere.
Make Sure sine vanlige tester er virkelig supre!

Vedlegg

• IMG_3812.png
    IMG_3812.png
    2,9 MB · Visninger: 73
  • IMG_3811.png
    IMG_3811.png
    7,3 MB · Visninger: 70
Blir innsett fredag neste uke. Setter Ovitrelle litt senere idag. Dere andre som har hatt fryseforsøk, legger dere inn egne aksjer også under EL?

Blir innsett fredag neste uke. Setter Ovitrelle litt senere idag. Dere andre som har hatt fryseforsøk, legger dere inn egne aksjer også under EL?
Mange klinikker sier man ikke skal gjøre det pga risiko for tvillinger, vi har aldri fått beskjed om det, men vi har så mange faktorer at jeg tror de gir seg katta

Dagens test (nederst), vil si ovtrivelle er ute av kroppen nå. Håper det dukker opp en strek de nærmeste dagene :smiley-angelic001 7, 8 og 9 dpo fra øverst til nederst.

Dere som har fått positiv test, når fikk dere klart positiv test etter otrivelle?

Vedlegg

• IMG_9387.jpeg
    IMG_9387.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 68
Dagens test (nederst), vil si ovtrivelle er ute av kroppen nå. Håper det dukker opp en strek de nærmeste dagene :smiley-angelic001 7, 8 og 9 dpo fra øverst til nederst.

Dere som har fått positiv test, når fikk dere klart positiv test etter otrivelle?
Ja, nå er ovitrelle klart ute! Deilig at du vet det sikkert, så slipper du å lure ☺️ Får du strek igjen nå så vet du at det er ekte ❤️ Jeg vet ikke når ovitrelle var ute hos meg. Det var strek der fra 8 dpo, men da var jeg bare 9 dager etter ovitrelle…

Sniker. Høm høm, vi gjorde det for første gang ved fryseforsøket nå (i august), tenkte at vi har aldri blitt gravide på egenhånd før så det er jo bare en ørliten større sjanse for å lykkes. Men det var søren meg to embryo på ultralyd for noen uker siden :nailbiting: Det ene ble målt til å være langt mindre enn det andre, så tviler på at det blir tvillinger på oss.

Sniker. Fikk aldri helt negativ test med babyplan tidligtest etter ovitrelle (fikk negativ med rfsu). Men babyplan var omtrent blank morgen 9 dpo, på kvelden 9 dpo så var den litt stekere igjen. Fikk sterkere morgen 10 dpo og kveld 10 dpo var det helt klar at noe var på gang. Fikk 1-2 clearblue digitaltest 11 dpo :)

Back
Topp