Tusen takkSelvom gjennomsnittet er på 5 forsøk kan det klaffe på første for deg. Ingen som vet. Hold motet oppelykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkSelvom gjennomsnittet er på 5 forsøk kan det klaffe på første for deg. Ingen som vet. Hold motet oppelykke til!
Jeg forstår at det ikke er helt det du ville høre men jeg må si det var litt fint også, særlig siden jeg akkurat har hatt mitt fjerde innsett. Da er ikke håper ute hvertfall. Kanskje jeg skal vente med å bekymre meg til etter femte innsettJeg kan settes som ruger Satt in fersk 5-dagers blasto i går. Siste samtale med sykepleier gjorde meg ikke akkurat håpefull. Hun sa det er usannsynlig at det klaffer første gang og gjennomsnittet er 5 innsett. Så det ødela egt opplevelsen litt.. Så nå er jeg stressa for at det ikke går bra fordi jeg ikke er så håpefull haha. Jeg blir veldig fort påvirket av sånt og overtenker mye
Ååh! Tusen takk for informasjon! Jeg trodde letrozol automatisk var styrt syklus siden det var medisinering! Har aldri hatt fryseforsøk før, så ble plutselig veldig nybegynner igjenLetrozol skal vel egentlig booste eggløsninga. Men om man har styrt syklus så står man vel på Progynova/estradot og cyclogest? Styrt syklus er uten eggløsning.
Syklusene jeg har brukt Letrozol/Ovitrelle har de kalt for enten naturlig syklus eller lett medisinert syklus siden de tross alt følger syklus med eggløsning osv
Det var litt av en beskjed å gi. Jeg fikk beskjed ved første samtale at 40% fikk det til ved første forsøk og 70% ved 3 forsøk. Blir litt rar av alle beskjeder. Vi fikk beskjed om at samboer "bare" hadde få svømmere og ikke noe galt ellers, og ikke noe med meg. Ville likt å vite sannsynligheten for vårt tilfelle. Er jo veldig forskjellig hva som "problemet" er. Hos oss kan vi i teorien klare det selv, men det er liten sannsynlighet pga lite svømmere.Jeg kan settes som ruger Satt in fersk 5-dagers blasto i går. Siste samtale med sykepleier gjorde meg ikke akkurat håpefull. Hun sa det er usannsynlig at det klaffer første gang og gjennomsnittet er 5 innsett. Så det ødela egt opplevelsen litt.. Så nå er jeg stressa for at det ikke går bra fordi jeg ikke er så håpefull haha. Jeg blir veldig fort påvirket av sånt og overtenker mye
Ikke lett å holde styr på alle de forskjellige oppleggeneÅåh! Tusen takk for informasjon! Jeg trodde letrozol automatisk var styrt syklus siden det var medisinering! Har aldri hatt fryseforsøk før, så ble plutselig veldig nybegynner igjen
Skal «kun» gå på letrozol, og klexane+Cyclogest etter innsett. Står på protokoll skjemaet at de vurderer Ovitrelle om ikke EL.
Ser mange går på prednisolon, du gjorde vel og det? Hva var grunnen til det?
Bare 7 dpo her, innsett på tirsdag og kjenner meg bare litt oppblåst. Kanskje biiiittelitt murring, ingenting annet. Har vel ikke så mye troen på at vi skal være så heldige at det gikk på første innsett… Men du har jo noen spennende symptomer da Når skal du teste?Noen andre rugere som kjenner på noe? Jeg fikk veldig sterke menssmerter, bak i ryggen, i går kveld. Varte ikke lenge, kanskje 10 min. Også har jeg vært ekstremt sulten hele tiden de siste par dagene… 9 dpo i dag!
Spennende! Når begynner du å teste? Jeg har masse bivirkninger av ovitrelle og progesteronstøtte, så vanskelig å skille om graviditetssymptomer kommer etterhvert. Er 6 DPO i dagNoen andre rugere som kjenner på noe? Jeg fikk veldig sterke menssmerter, bak i ryggen, i går kveld. Varte ikke lenge, kanskje 10 min. Også har jeg vært ekstremt sulten hele tiden de siste par dagene… 9 dpo i dag!
Det kan absolutt gå på første innsett! Jeg håper for degBare 7 dpo her, innsett på tirsdag og kjenner meg bare litt oppblåst. Kanskje biiiittelitt murring, ingenting annet. Har vel ikke så mye troen på at vi skal være så heldige at det gikk på første innsett… Men du har jo noen spennende symptomer da Når skal du teste?
Jeg har også mange bivirkninger av progesteron, så det er egentlig helt umulig å vite hva om er reelt Jeg har testet allerede og la inn over her! Jeg er så håpefull og klarer ikke tenke på annet nå… men den er som nevnt svakere enn i går..Spennende! Når begynner du å teste? Jeg har masse bivirkninger av ovitrelle og progesteronstøtte, så vanskelig å skille om graviditetssymptomer kommer etterhvert. Er 6 DPO i dag
Antall follikler sett ved innvendig ultralyd ved menstrasjonsslutt var 5 på den ene siden og 9 på den andre..Jeg må spørre om noe. Ser på svarene mine ifht fsh, lh, prolakti og amh, men hva betyr dette egentlig? Jeg var til undersøkelse siste menstruasjonsdag og har lest meg frem til at svarene kan variere. Hva er normale verdier liksom? Jeg er 32 år og har ett barn naturlig med en annen enn samboer. Så står på prøvene mine at de normale, men lurer på hva det betyr?
Og er det mange her som har kun hatt mannlig faktor, men blitt gravid på første innsett? Føler sjansene er store, siden jeg leser om så mange som har mange forskjellige medisiner og jeg har kun 2 + eggløsningssprøyta. De sa heller ikke at prøvene til samboer var dårlig, bare lite sædceller, så vil da tro at de kan svømme og ser naturlige ut siden de ikke sa noe om det?
Det kan absolutt gå på første innsett! Jeg håper for deg
Jeg har testet allerede Helt håpløs…i dag er det 10 dpo for meg og 11 dager etter ovitrelle… jeg har forstått at hcg fra ovitrelle henger igjen litt lenger hos noen.. det er en svak, svak strek på testen min i dag! Men jeg testet i går også og synes dessverre den er svakere i dag tidlig enn i går kveld
Jeg fikk beskjed om at det er 50% sjanse ved innsett av en god blasto så litt forskjellige statistikker.. Håper min klinikk har rettJeg kan settes som ruger Satt in fersk 5-dagers blasto i går. Siste samtale med sykepleier gjorde meg ikke akkurat håpefull. Hun sa det er usannsynlig at det klaffer første gang og gjennomsnittet er 5 innsett. Så det ødela egt opplevelsen litt.. Så nå er jeg stressa for at det ikke går bra fordi jeg ikke er så håpefull haha. Jeg blir veldig fort påvirket av sånt og overtenker mye
Så spennende! Når tenker du å teste? Jeg hadde ivertfall en dårlig følelse når jeg mistet i uke 6, hjernen og kroppen sa tydelig i fra at denne graviditeten ikke var helt bra. Ellers så har jeg jo trodd at jeg var gravid hele tiden pga. cyclogest, så der kan jeg ikke hjelpeJeg har vært gravid 2 ganger (ett barn), begge gangene har jeg relativt tidlig etter innsett, vært sikker på at jeg har vært gravid. Graviditetstesten har egentlig kun vært en formalitet. MEN, jeg har også hatt veldig mye symptomer av medisinene. De to siste rundene har jeg hatt betydelig mindre bivirkninger av medisinene (jeg har jeg jo gått på disse 7 ganger nå, så mulig jeg begynner å tåle dem bedre?), så jeg har en helt annen følelse av alt. Jeg husker heller ikke når i forløpet jeg kom dit at jeg var sikker på at det hadde gått. SÅ, jeg lurer, de gangene dere har blitt gravide, har dere hatt det på følelsen? og hvor mange dpo var dere når de tankene kom? Jeg satt inn blasto i går, så er vel 6dpo i dag Sykt spent på om vi har hellet med oss denne gangen, blastoen var i allefall veldig bra (4 AA for de som er opptatt av slikt)!