Oktober 2023

Ååh, kjære deg, det der er så dårlig gjort av dem! Jeg forstår godt at det er stress! God klem, krysser fingrene for deg nå!
Tusen takk eggene var ikke klare sa de. Venter på telefon fra Porsgrunn nå, så blir kanskje uttak onsdag. De så 7 poser da, føler ikke det var så mange men.

Kan oppdatere medisiner og oppstart for meg. Starter på letrozol på mandag.

Feyra - 36 - B2 - Klinikk Hausken - FER#1 av IVF#6, Letrozol, (Ovitrelle), Cyclogest, Klexane, oppstart 25/9

Var på kontroll i dag. Det var ikke særlig imponerende og jeg må ha ny kontroll på fredag.. :rolleyes:
Kjenner at jeg er bare sånn "meh" på hele greia. Gjør det liksom bare for å gjøre det.

Tenker jeg hører til her? Bare si fra om jeg er på feil mnd ☺️

Juvelen10 - 30 - B2 - St. Olavs - Forsøk nr 1 - Menopur, Ganirelix, Ovitrelle, Lutinus - Innsett 03.10.23

Hadde uttak i dag, kun 2 egg så dette går vel ikke veien… veldig skuffende :confused:

Juvelen10 - 30 - B2 - St. Olavs - Forsøk nr 1 - Menopur, Ganirelix, Ovitrelle, Lutinus - Innsett 03.10.23

Hadde uttak i dag, kun 2 egg så dette går vel ikke veien… veldig skuffende :confused:
Kvalitet over kvantitet :Heartred Jeg fikk ut 3 egg sist og var veldig skuffet men alle 3 kom på frys som er jo veldig bra, synes jeg.
Det er lov å være skuffet, men ikke mist håpet helt enda :Heartred

Satte deg på stimulerer. Blir ikke helt riktig, men kan forhåpentligvis flytte deg over på ruger om noen dager :Heartred

Har vært på samtale i dag, og siden jeg var så heldig å akkurat ha hatt el så er det bare ca to uker til oppstart av medisiner :Heartred
Altså, litt overveldende, hat ikke hentet ut medisiner så litt usikker på hva som er hva her nå :hilarious: Vaginal tabletter? Hvem var det igjen?:hilarious:
Men jeg melder meg inn her

Sola19911 - 32 - B1 - Porsgrunn - IVF #1 - Menopur, Fyremadel, ovitrelle - oppstart med medisiner ca 12/10, uttak uke 43.

Noen som har målt progesteron tidligere? Jeg tok en prøve i dag, samme dag som innsett. Den viser 66. Jeg har ingen anelse om det er innafor eller lavt. Noen med erfaringer som har fått tilbakemelding fra lege rundt hva det bør ligge på?

Siste dagen med Letrozol imorgen. Men jeg har enda blødning. Pleier dette å stoppe når man stopper på tablettene? Er på CD 8, og blør normalt sett bare i 4-5 dager. Det er ikke mye, men friskt blod hver gang jeg er på toalettet.

Siden vi kun har ett embryo etter 6 uttak er jeg så redd for at ikke alt skal være optimalt.

Har det noe å si?

Siste dagen med Letrozol imorgen. Men jeg har enda blødning. Pleier dette å stoppe når man stopper på tablettene? Er på CD 8, og blør normalt sett bare i 4-5 dager. Det er ikke mye, men friskt blod hver gang jeg er på toalettet.

Siden vi kun har ett embryo etter 6 uttak er jeg så redd for at ikke alt skal være optimalt.

Har det noe å si?
Jeg har somregel sluttet å blø før jeg er ferdig med Letrozol, så ikke vært borti den problemstillingen før. Vil bare si at jeg heier såååå mye på blastoen deres :wav

Back
Topp