Oktober 2023

Skal ut å fly imorgen. Var forberedt på å starte stimulering etter denne turen, men det ble visst før. Menopur og Fyremadel får derfor bli med meg på tur. Har fått legeerklæring tilsendt på epost. Noen som vet om originalemballasje MÅ være med så lenge jeg har erklæring med?
Reiser med kun håndbagasje og syns medisinemballasjen er så stor.

Skal ut å fly imorgen. Var forberedt på å starte stimulering etter denne turen, men det ble visst før. Menopur og Fyremadel får derfor bli med meg på tur. Har fått legeerklæring tilsendt på epost. Noen som vet om originalemballasje MÅ være med så lenge jeg har erklæring med?
Reiser med kun håndbagasje og syns medisinemballasjen er så stor.
Anbefales på det sterkeste å ha med original emballasje!

Metode tidligtest nederst og vanlig Make Sure øverst, 12 dpo! Ingen tvil om at Make Sure er den mest sensitive testen. Nok en gang har jeg fått en litt svakere test en dagen før, men streken er hvertfall tydelig… håper, håper, håper! Ovitrelle er det hvertfall ikke nå :love017

Vedlegg

• IMG_6404.jpeg
    IMG_6404.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 57
Sniker. Fikk aldri helt negativ test med babyplan tidligtest etter ovitrelle (fikk negativ med rfsu). Men babyplan var omtrent blank morgen 9 dpo, på kvelden 9 dpo så var den litt stekere igjen. Fikk sterkere morgen 10 dpo og kveld 10 dpo var det helt klar at noe var på gang. Fikk 1-2 clearblue digitaltest 11 dpo :)
Så spennende! Tok en vanlig make sure i ettermiddag og streken er ca samme (eller bittelitt sterkere) enn tidligtesten fra MS i morges. Det kan jo være sterkere på ettermiddag uansett har jeg skjønt! Blir spennende å teste i morgen ☺️ Lever ca som vanlig til positiv test så skal kose meg med god mat og to øl til skal vi danse i kveld :D

Ok takk for anbefaling :)
Vet du om dette er noe som må legges fram slik som væske og elektronikk?
Har aldri tatt det frem nei. Bare latt det ligge i veska faktisk. Husk at folk reiser med insulin daglig så en helt åpenbar sprøyte på xray eller 10 bryr de seg ikke om at all.

Det må jo være litt lovende at slimhinnen har blitt tykkere, virker kanskje som det er utvikling? Hva sier legen?
De erblitt usikker, så blir en ny UL. Men jeg har litt troen, fikk high på fertilitetsmonitoren, så tror det kommer et nytt egg nå og det andre bare stagnerte. Typisk pco. Men om det blir EL på cd 20/21 så er det ihvertfall bedre enn den første syklusen etter overstimuleringen:)

Blir innsett fredag neste uke. Setter Ovitrelle litt senere idag. Dere andre som har hatt fryseforsøk, legger dere inn egne aksjer også under EL?
Vi gjorde der på forrige forsøk, men angret oss litt når klinikken snakket om tvillinger og mitt tidligere keisersnitt o_O Det kunne være høyere risiko for at såret revnet. Men kommer sikkert til å gjøre der igjen, siden ingen satt på første FERSmile

Bittelitt blod på papiret i dag, innsett forrige tirsdag (9 dpo i dag). Hva kan det bety? Litt stresset… Bør jeg være bekymret?

Bittelitt blod på papiret i dag, innsett forrige tirsdag (9 dpo i dag). Hva kan det bety? Litt stresset… Bør jeg være bekymret?
Helt vanlig pga hormoner. Regner med du går på noe fiffi-piller av noe slag.

Åh, tusen takk for svaret ditt og for at du var aktiv her akkurat når jeg trengte det ❤️ ble litt stresset og mannen min spurte om det kunne være mensen… Da slår jeg meg til ro!! Ha en fin kveld ☺️
Ingen problem, vanlig å bli redd for blødninger i denne prosessen! Kos dere :Heartred

Jeg må spørre om noe. Ser på svarene mine ifht fsh, lh, prolakti og amh, men hva betyr dette egentlig? :laughing002 Jeg var til undersøkelse siste menstruasjonsdag og har lest meg frem til at svarene kan variere. Hva er normale verdier liksom? Jeg er 32 år og har ett barn naturlig med en annen enn samboer. Så står på prøvene mine at de normale, men lurer på hva det betyr?

Og er det mange her som har kun hatt mannlig faktor, men blitt gravid på første innsett? Føler sjansene er store, siden jeg leser om så mange som har mange forskjellige medisiner og jeg har kun 2 + eggløsningssprøyta. De sa heller ikke at prøvene til samboer var dårlig, bare lite sædceller, så vil da tro at de kan svømme og ser naturlige ut siden de ikke sa noe om det?
Vi hadde bare mannlig faktor og fikk en sønn på første forsøk. Han hadde ingen svømmere da, så måtte ta vevsprøver for å finne dem og befrukte egget med icsi. Jeg hadde også bare 2 medisiner pluss eggeløsningssprøyta.

Hei :Heartred Hvilke tester bruker alle sammen? Har nå fått like skyggestreker i noen dager med babyplan tidligtest. Er 9 DPO, så ikke mye har skjedd til nå desverre. Føler allerede løpet er litt kjørt, selv om det er tidlig:rolleyes:

Hei :Heartred Hvilke tester bruker alle sammen? Har nå fått like skyggestreker i noen dager med babyplan tidligtest. Er 9 DPO, så ikke mye har skjedd til nå desverre. Føler allerede løpet er litt kjørt, selv om det er tidlig:rolleyes:
Det er lett å føle løpet er kjørt når man tester tidlig❤️ men du ser jo skygge? Kan være noe på gang? Jeg har skrevet om Make Sure sine tester lenger opp her, jeg kan virkelig anbefale de! De er veldig sensitive og tydelige☺️

Det er lett å føle løpet er kjørt når man tester tidlig❤️ men du ser jo skygge? Kan være noe på gang? Jeg har skrevet om Make Sure sine tester lenger opp her, jeg kan virkelig anbefale de! De er veldig sensitive og tydelige☺️
Jeg ser svake skygger ja (uten farge), men ble oppmerksom på at disse skyggene også finnes på testene når de er ubrukte. Sjekket ut en ubrukt test og joda, der var det en grå skygge i samme styrke som de skyggene jeg har fått under testing. Men du, takk for tips, jeg kjøper inn makesure

Back
Topp