Lov å ha et lite håp men samtidig være realistisk. Det er tidvis vanskelig i det gamet her.. :/Håper det Må bare krysse fingrene selv om det ser dårlig ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lov å ha et lite håp men samtidig være realistisk. Det er tidvis vanskelig i det gamet her.. :/Håper det Må bare krysse fingrene selv om det ser dårlig ut!
Jaa, det er helt sant! Har opplevd kjemisk en gang tidligere og da ble ikke strekene sterkere, men det gjorde de sist jeg hadde SA og da kjente jeg på kroppen og magefølelsen at dette ikke kom til å bli noe av. Skal ikke kimse av magefølelsen altså!Lov å ha et lite håp men samtidig være realistisk. Det er tidvis vanskelig i det gamet her.. :/
De kan sende den tilbake, null stress!Var litt rask på labben og la inn klikk og hent bestilling på Menopur. Etter sprøyten nå ser jeg at jeg sannsynligvis ikke trenger påfyll før kontrollen på mandag.
Medisinen er ikke hentet ut fra apoteket enda. Noen som vet om bestillingen kan annulleres da?
Vet mer på mandag om det blir videre stimulering eller ovitrelle.
Føler dette var dårlig tegn for forsøket
Det er medisin de som regel har på lager siden det er vaktapotek. Men ja, det var ingen problem å annullere bestillingen. Kunne ligge til mandag også når jeg vet mer etter kontrollenDe kan sende den tilbake, null stress!
Kan det være du trenger letrozol eller liknende for å modne dem ordentlig? Når eggposene er så små så ville jeg jo tenkt at det kanskje er umodent?Trenger litt råd fra denne supre gjengen her nå. Jeg skal ha FER i naturlig syklus. Kontrolltime på klikken i morgen. De siste månedene har jeg fått EL tidlig (mellom 9-11) og forrige måned ble forsøket avbrutt pga det. På kontroll dag 10 så hadde jeg 2 follikler på 12 mm og slimhinne var 5,6 mm. Så fikk jeg EL dagen etter og på kontrolltime dag 12 var slimhinna helt i oppløsning og blodprøve viste at jeg altså hadde hatt EL. Legen skjønte ingenting fordi folliklene var små og slimhinna «tynn» på dag 10. Han trodde vi hadde flere dager på oss. Men tydeligvis slipper jeg egg når folliklene enda er små.
Så avtalen denne syklusen er at jeg skal teste og samtidig ta blodprøver for å måle LH så fort jeg får positiv EL-test.
I dag fikk jeg positiv clear blue digital test (rosa). Syklusdag 9 Bør jeg starte opp med cyglogest på egenhånd nå? Klinikken er jo stengt og får ikke tatt blodprøve før i morgen. Livredd for at forsøket avbrytes igjen. Jeg har sagt at styrt syklus nok er bedre for meg, men de vil prøve i naturlig. Noen som vil komme med råd/anbefalinger til meg?
Det kan jo hende du produserer hcg litt sent?Beklager hvis dere er lei av meg, men må bare fortsette å teste til jeg får svar på blodprøvene denne uken Ser litt økning fra i går, men fortsatt svakt til å være to (?) dager over ikm. Øverst tatt nå, og nederst i går med MS. Motsatt på stav testene.
Ser helt klart økningen! Vi blir ikke lei vet du det er spennende å se andres tester og jeg er veldig nysgjerrig på hva som skjer hos deg!Beklager hvis dere er lei av meg, men må bare fortsette å teste til jeg får svar på blodprøvene denne uken Ser litt økning fra i går, men fortsatt svakt til å være to (?) dager over ikm. Øverst tatt nå, og nederst i går med MS. Motsatt på stav testene.
Hei. Jeg har ul nå på tirdag.. kjenner jeg er kjempe spent også. Kjenner meg litt "tyngere" å litt stramming i området der nedeBegynner å bli veldig øm nedentil nå, gjør vondt å reise seg og sette seg, men det bruker det å gjøre når jeg har eggløsning ellers og har også en del elslim, så medisinene gjør hvertfall noe! Er så spent på hvordan det ser ut på UL-kontrollen imorgen..
Takk for svar Det kan godt hende det er umodent ja, og at det skjer så fort fra EL til at slimhinnen er «ødelagt» eller ikke klar for innsett så det er vanskelig å time. Det har vært slik siden juni. Før det har jeg hatt EL på ca syklusdag 14/15 og slimhinna har alltid vært fin og tresjiktet ved innsett. Så noe har skjedd Jeg bør nok få noe støttemedisin hvert fall, for dette går jo ikke.Kan det være du trenger letrozol eller liknende for å modne dem ordentlig? Når eggposene er så små så ville jeg jo tenkt at det kanskje er umodent?
Jaa, det blir spennende å se! Håper noe er modent, og at det ikke er bare små folliklerHei. Jeg har ul nå på tirdag.. kjenner jeg er kjempe spent også. Kjenner meg litt "tyngere" å litt stramming i området der nede
Jaa, samme her, jeg krysser fingrene for deg . Håper det jeg har extra er nok hvis jeg må stimuleres litt til. Spent på å høre hvordan det gikk i morgenJaa, det blir spennende å se! Håper noe er modent, og at det ikke er bare små follikler
Takk! Ble så redd for å gjøre noe feil jeg np! Er altså så nervøs for den sprøytaVelg selv magen eller låret spiller ingen rolle
Det går så fint så den er ikke så mye å grue seg tilTakk! Ble så redd for å gjøre noe feil jeg np! Er altså så nervøs for den sprøyta