Oktober 2023

Beklager hvis dere er lei av meg, men må bare fortsette å teste til jeg får svar på blodprøvene denne uken :angelic: Ser litt økning fra i går, men fortsatt svakt til å være to (?) dager over ikm. Øverst tatt nå, og nederst i går med MS. Motsatt på stav testene.
Til og med jeg som bare sniker her inne synes det er veldig spennende å følge med :knegg: :Heartred

Synes nok også den er veldig svak dessverre. Når var det du fikk først svake strek?

Jeg har testet myyyye med de testene, og har også tatt mye blodprøver, og min erfaring med slik strek er at hcg er rett rundt 10-15 målt i blodet. Men dette er jo meg og min kropp da, er nok vanskelig å sammenligne

Beklager hvis dere er lei av meg, men må bare fortsette å teste til jeg får svar på blodprøvene denne uken :angelic: Ser litt økning fra i går, men fortsatt svakt til å være to (?) dager over ikm. Øverst tatt nå, og nederst i går med MS. Motsatt på stav testene.
Ikke noe å be om unnskyldning for det :Heartred kjenner meg skikkelig igjen! Jeg hadde 11 i hcg 4+2 sist og var så sikker på at det ikke gikk ogjeg fyrte av sikkert 60 tester på en uke..
Og du har jo økning!

Tja, det hadde jo vært et mirakel! Med jenta mi på 4 år hadde jeg svak strek 13 dpo, men da testet jeg ikke mer. Det var den gang :wacky: Blødningen har avtatt og i dag er første dagen jeg ikke har blødd gjennom.
Er så spent på hvordan dette utvikler seg altså! Krysser fingrene for at det går bra ❤️

Ah. Jeg skal på onsdag :bag: Og det er litt stressende.Så redd for at egget slipper i helgen liksom hvis vi skal vente med uttak til mandag:bored:
Jaa det forstår jeg! Har ingen anelse om når det eventuelt blir uttak hos meg, for det har ikke blitt avtalt eller noe sånt. Men jeg mener at St. Olavs har uttak på helg, så vel kan fort havne på lørdag eller søndag.
Vil tro du skal ta medisiner videre for å forhindre at de slipper før uttak? Eller kan de slippe før uansett? Jeg er ikke så god på dette jeg :dontknow

Jaa det forstår jeg! Har ingen anelse om når det eventuelt blir uttak hos meg, for det har ikke blitt avtalt eller noe sånt. Men jeg mener at St. Olavs har uttak på helg, så vel kan fort havne på lørdag eller søndag.
Vil tro du skal ta medisiner videre for å forhindre at de slipper før uttak? Eller kan de slippe før uansett? Jeg er ikke så god på dette jeg :dontknow
Okei. Porsgrunn har helg stengt, så de sa at de styrer syklusen ut i fra det. Men det er vanskelig å legge dette i andre sine hender når man har hatt så kontroll på egen syklus i så lang lang tid :hilarious:

Ah. Jeg skal på onsdag :bag: Og det er litt stressende.Så redd for at egget slipper i helgen liksom hvis vi skal vente med uttak til mandag:bored:
Er ikke det derfor man tar Fyremadel? For å hindre at eggene slipper for tidlig? Så setter man trigger til slutt ut fra tidspunkt for egguthenting? :think005:bookworm:

Back
Topp