Oktober 2023

Det er UHYRE sjeldent man får eggløsning før uttak så lenge man tar medisinene sine når man skal :happy:
Nydelig! :happy: Regnet med at de hadde kontroll, men er vanskelig å legge alt i andre sine hender altså:hilarious: pleier å ha kontroll på el selv jeg. Haha. Men vanvittig glad for at jeg har dere, og at legene er så flinke!

Nydelig! :happy: Regnet med at de hadde kontroll, men er vanskelig å legge alt i andre sine hender altså:hilarious: pleier å ha kontroll på el selv jeg. Haha. Men vanvittig glad for at jeg har dere, og at legene er så flinke!
Til meg er det faktisk litt motsatt, forrige syklus var på over 60 dager og jeg hadde null kontroll på el, så jeg syns det var litt gøy å få eggløsningssymptomer så tidlig :hilarious:

Til meg er det faktisk litt motsatt, forrige syklus var på over 60 dager og jeg hadde null kontroll på el, så jeg syns det var litt gøy å få eggløsningssymptomer så tidlig :hilarious:
Haha. Ja. Ikke sant :hilarious: Vanvittig at alt er så forskjellig. Her går alt etter klokka syklus etter syklus:bag:

Dagens test (nederst) og øverst fra lørdag. Har tatt blodprøve i dag, håper jeg bare kan bli ferdig med dette nå. Krysser alt for at det i det minste ikke er exu :sorry:

Vedlegg

• IMG_9535.jpeg
    IMG_9535.jpeg
    894,6 KB · Visninger: 60
Jeg har vært på første kontroll i dag (cd9) som gikk ganske greit. Ultralyden viste ca 15 follikler i litt varierende størrelse, tror de to største var rundt 15mm og de minste 7-8mm. Håper de små også fortsetter å vokse. Slimhinnen var veldig bra, 10mm. Skal heldigvis på ny ultralyd på onsdag for å sjekke hvordan det ligger an. Mulig uttaksdag er fredag, men det kan være jeg også skal stimulere over helgen. Håper nesten på det siste, for å sikre flest mulig modne egg, slik at ikke det blir gjentagelse av forrige uttak. Det er i alle fall kjekt med fin slimhinne og godt potensiale mtp. antall egg. Det var langt over min forventning ut fra amh-målingene jeg har hatt :D

Hei. Hvordan gikk det i dag? Trenger ikke å svar hvis du ikke vil ❤️❤️
Det gikk fint, slimhinnen var rundt 10mm, og jeg hadde vell rundt 4-5 follikler på hver side som var mellom 12-15mm, resten litt små, så må stimulere et par dager til! Så skal på ny kontroll igjen på onsdag, så får jeg se da om jeg må stimulere videre eller om det blir uttak, tidligst egguttak på fredag hvertfall! ❤️ virket ikke som at jeg var overstimulert pr nå, så hååper virkelig jeg kan få innsett denne syklusen også, men får se på onsdag :smiley-angelic001

Det gikk fint, slimhinnen var rundt 10mm, og jeg hadde vell rundt 4-5 follikler på hver side som var mellom 12-15mm, resten litt små, så må stimulere et par dager til! Så skal på ny kontroll igjen på onsdag, så får jeg se da om jeg må stimulere videre eller om det blir uttak, tidligst egguttak på fredag hvertfall! ❤️ virket ikke som at jeg var overstimulert pr nå, så hååper virkelig jeg kan få innsett denne syklusen også, men får se på onsdag :smiley-angelic001

Ååå så bra. Da hørest alt bra ut ❤️ håper alt gåår sååå fint

Back
Topp