Jo, er det.Er ikke det derfor man tar Fyremadel? For å hindre at eggene slipper for tidlig? Så setter man trigger til slutt ut fra tidspunkt for egguthenting?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, er det.Er ikke det derfor man tar Fyremadel? For å hindre at eggene slipper for tidlig? Så setter man trigger til slutt ut fra tidspunkt for egguthenting?![]()
Haha! Elsker dere damer!Jo, er det.

Var det jeg trodde ja, derfor man tar fyrdemadel! Så det blir nok greit om du får egguttak over helgen ogsåHaha! Jo bråttMå jo være en grunn til at man tar to en stund der. Ga mening!
Hva jeg lærer!

Haha! Der kan man se! Viste jo egentlig det. Men hjernen min koblet ikke detVar det jeg trodde ja, derfor man tar fyrdemadel! Så det blir nok greit om du får egguttak over helgen også![]()
Blir så vanvittig forvirret av hele oppleggetHaha! Elsker dere damer!![]()
Det er UHYRE sjeldent man får eggløsning før uttak så lenge man tar medisinene sine når man skalVar det jeg trodde ja, derfor man tar fyrdemadel! Så det blir nok greit om du får egguttak over helgen også![]()

Nydelig!Det er UHYRE sjeldent man får eggløsning før uttak så lenge man tar medisinene sine når man skal![]()
Regnet med at de hadde kontroll, men er vanskelig å legge alt i andre sine hender altså
pleier å ha kontroll på el selv jeg. Haha. Men vanvittig glad for at jeg har dere, og at legene er så flinke!Til meg er det faktisk litt motsatt, forrige syklus var på over 60 dager og jeg hadde null kontroll på el, så jeg syns det var litt gøy å få eggløsningssymptomer så tidligNydelig!Regnet med at de hadde kontroll, men er vanskelig å legge alt i andre sine hender altså
pleier å ha kontroll på el selv jeg. Haha. Men vanvittig glad for at jeg har dere, og at legene er så flinke!

Haha. Ja. Ikke santTil meg er det faktisk litt motsatt, forrige syklus var på over 60 dager og jeg hadde null kontroll på el, så jeg syns det var litt gøy å få eggløsningssymptomer så tidlig![]()
Vanvittig at alt er så forskjellig. Her går alt etter klokka syklus etter syklus
Skulle gitt mye for denHaha. Ja. Ikke santVanvittig at alt er så forskjellig. Her går alt etter klokka syklus etter syklus
![]()

Haha. Ja! Veldig heldig! Hjalp ikke på å få barn fronten daSkulle gitt mye for den![]()

Nei dét er nå så! Hjelper ikke hvor mye syklus jeg evt har, det er totalt bortkastetHaha. Ja! Veldig heldig! Hjalp ikke på å få barn fronten da![]()

Ja. Ikke sant! HåpløstNei dét er nå så! Hjelper ikke hvor mye syklus jeg evt har, det er totalt bortkastet![]()

Åh! Spennende!CD11. Hadde plutselig positiv EL-test i morges før UL-kontroll. Ledende follikkel på 22mm klar til å sprekke, og slimhinne på 8.5mm.
Innsett på lørdag!!![]()

Åhh, håper det ordner seg for degDagens test (nederst) og øverst fra lørdag. Har tatt blodprøve i dag, håper jeg bare kan bli ferdig med dette nå. Krysser alt for at det i det minste ikke er exu![]()
Hei. Hvordan gikk det i dag? Trenger ikke å svar hvis du ikke vilJaa, det blir spennende å se! Håper noe er modent, og at det ikke er bare små follikler![]()
Det gikk fint, slimhinnen var rundt 10mm, og jeg hadde vell rundt 4-5 follikler på hver side som var mellom 12-15mm, resten litt små, så må stimulere et par dager til! Så skal på ny kontroll igjen på onsdag, så får jeg se da om jeg må stimulere videre eller om det blir uttak, tidligst egguttak på fredag hvertfall!Hei. Hvordan gikk det i dag? Trenger ikke å svar hvis du ikke vil![]()

Det gikk fint, slimhinnen var rundt 10mm, og jeg hadde vell rundt 4-5 follikler på hver side som var mellom 12-15mm, resten litt små, så må stimulere et par dager til! Så skal på ny kontroll igjen på onsdag, så får jeg se da om jeg må stimulere videre eller om det blir uttak, tidligst egguttak på fredag hvertfall!virket ikke som at jeg var overstimulert pr nå, så hååper virkelig jeg kan få innsett denne syklusen også, men får se på onsdag
![]()
Ååå så bra. Da hørest alt bra utDet gikk fint, slimhinnen var rundt 10mm, og jeg hadde vell rundt 4-5 follikler på hver side som var mellom 12-15mm, resten litt små, så må stimulere et par dager til! Så skal på ny kontroll igjen på onsdag, så får jeg se da om jeg må stimulere videre eller om det blir uttak, tidligst egguttak på fredag hvertfall!virket ikke som at jeg var overstimulert pr nå, så hååper virkelig jeg kan få innsett denne syklusen også, men får se på onsdag
![]()