Oktober 2023

Dagens test (nederst) og øverst fra lørdag. Har tatt blodprøve i dag, håper jeg bare kan bli ferdig med dette nå. Krysser alt for at det i det minste ikke er exu :sorry:
Er jo absolutt sterkere i dag, men skjønner du er redd og skeptisk :Heartred Håper blodprøvene kan gi deg noen svar :Heartred

Ovitrelle ikveld og uttak på onsdag :D
Varierende spredning i størrelse, men mange med god størrelse. Krysser fingrene det er modne og brukbare egg i hver follikel nå. Blitt skuffet en gang tidligere på slik telling av kun follikler.

Her blir det gonapeptyl i kveld og uttak onsdag! Ikke helt overraskende blir det totalfrys, siden jeg har hatt ganske aggressiv stimulering. Over 20 eggposer i grei størrelse, så er veldig spent på fangsten :smiley-bounce012
Kan jeg spørre deg hvilken stimuleringsdag er du på og er det første ul? Lykke til med uttak på onsdag

Tusen takk ❤️ Jeg har gått 10 dager på sprøyter, så stimuleringsdag 11 i dag. Og hadde 2 UL, en på fredag og i dag :happy:
Masse lykke til du også!
Takk ❤️ er spent på morgen dagen. Hun satte meg på en superdose, så min har vært litt aggressiv også. Vi må bare krysse fingrer

Bekymrer meg litt over hvor vondt jeg begynner å få i eggstokk området :bag: Kanskje vanlig? Jeg vet ikke… Vondt på begge sider. Blir spennende å se på onsdag da.

Bekymrer meg litt over hvor vondt jeg begynner å få i eggstokk området :bag: Kanskje vanlig? Jeg vet ikke… Vondt på begge sider. Blir spennende å se på onsdag da.
Jeg har helt sykt vondt også, er så ubehagelig å gå, stå, sitte, reise seg osv. Fortalte det til sykepleier på kontroll idag og hun virket ikke bekymret. Er vell normalt og ganske individuelt hvor vondt man får, men blir det jo for ille må man vell passe på :bag: :dontknow Trodde jeg kanskje hadde flere og større eggposer enn det jeg hadde siden det er såpass vondt også men det var ikke tilfellet:wtf:

Jeg har helt sykt vondt også, er så ubehagelig å gå, stå, sitte, reise seg osv. Fortalte det til sykepleier på kontroll idag og hun virket ikke bekymret. Er vell normalt og ganske individuelt hvor vondt man får, men blir det jo for ille må man vell passe på :bag: :dontknow Trodde jeg kanskje hadde flere og større eggposer enn det jeg hadde siden det er såpass vondt også men det var ikke tilfellet:wtf:
Husk at dere nå skal ha "eggløsning" for mange sykluser på en gang så det er kraftig forstørret ift vanlig størrelse og eggløsning :Heartred

Jeg lurer på; jeg har tatt sprøytene kl 06 hver morgen, men tok ikke menopur idag siden jeg skulle på UL, tok den etter UL kl 10.30, skal jeg da fortsette å ta den 10.30 eller kan jeg ta den kl 06?

Godt jeg ikke er alene :bag:

Jeg lurer på; jeg har tatt sprøytene kl 06 hver morgen, men tok ikke menopur idag siden jeg skulle på UL, tok den etter UL kl 10.30, skal jeg da fortsette å ta den 10.30 eller kan jeg ta den kl 06?
Husker ikke hva jeg gjorde sist ferskforsøk når vi gikk privat. Da tok jeg begge sprøytene på morgen. Nå er vi offentlig og tatt menopur på kvelden, så ikke vært en problemstilling denne gang.

Men ville nok fortsatt å tatt den kl 6 som du har gjort til nå.

Husker ikke hva jeg gjorde sist ferskforsøk når vi gikk privat. Da tok jeg begge sprøytene på morgen. Nå er vi offentlig og tatt menopur på kvelden, så ikke vært en problemstilling denne gang.

Men ville nok fortsatt å tatt den kl 6 som du har gjort til nå.
Okei tusen takk for svar!

Jeg ble også overrasket da de brukte icsi grunnet redusert sædkvalitet. Mannen min har tidligere i år levert en helt normal sædprøve til analyse. Kan dette bare ha vært en dårlig prøve, eller har han nå plutselig fått dårlig sædkvalitet? Litt kjedelig om det nå er både kvinnelig OG mannlig faktor når vi har prøvd så lenge på nr 1 :(

Jeg ble også overrasket da de brukte icsi grunnet redusert sædkvalitet. Mannen min har tidligere i år levert en helt normal sædprøve til analyse. Kan dette bare ha vært en dårlig prøve, eller har han nå plutselig fått dårlig sædkvalitet? Litt kjedelig om det nå er både kvinnelig OG mannlig faktor når vi har prøvd så lenge på nr 1 :(
Kjedelig opplevelse, men det trenger ikke ha noe betydning for utviklingen allikevel :Heartred
Det kan ha vært bare en dårlig prøve. Det sies vel at sæden bruker 3 mnd på å fornye seg eller noe sånt. Har han vært syk med feber eller noe hvis du tenker bak i tid?

Vi går gjennom icsi grunnet mannlig faktor og har blitt litt tatt på sengen at det sannsynligvis er noen gjeldende faktorer hos meg også.

Back
Topp