Oktober 2021

Ja :wacky: ser økning (10-13 dpo), håper det er nok. Er veldig skeptisk fordi kroppen er 100% det samme som rett før mens. Hadde mareritt i går natt om at jeg våknet til mens :hilarious:
Dette ser jo veldig fint ut!! Kroppen var ikke noe snill når den fant på at den skulle lage samme symptomene for mens og graviditet :bored: Men med denne økningen så har jeg troen!
Jeg testet igjen imorges med mine 25 mui tester. Sist så fikk jeg ultrasvak strek på samme type test 9 dpo, men blankt idag. Vet at man ikke skal sammenligne og at det er supertidlig. Men jeg er SÅ utålmodig og nervøs :nailbiting:

Fikk tlf fra legen nå, hcg-måling igår 16 DPO va 273, så de sa det var veldig bra :Heartred

kjenner jeg er i lykkerus, samtidig tør jeg nesten enda ikke tro det. Håper de 3 ukene fram til ultralyd går fort :Heartred

Føler nesten jeg gjør noe galt ved laste ned gravidapp å sånn :schocked028

Fikk tlf fra legen nå, hcg-måling igår 16 DPO va 273, så de sa det var veldig bra :Heartred

kjenner jeg er i lykkerus, samtidig tør jeg nesten enda ikke tro det. Håper de 3 ukene fram til ultralyd går fort :Heartred

Fantastisk! Gratulerer så mye!:smiley-bounce016

Jeg fikk Lutinus ved det ene fryseforsøket jeg hadde der. Er det mer progesteron i Cyclogest? Målte du da verdiene før innsettet? Fikk de svar på prøven med en gang?
Ja, vet ikke om man kan sammenligne preparatene, men det er 400 i Cyclogest. Jeg har målt ved innsett hver gang, og fått svar samme dag. Ved fryseforsøket økte de til 3 doser, to foran og en bak :shy:

Ååååh gratulerer!!! ❤️ Skjønner at det tar litt tid innen det synker inn.

Jeg må bare skryte litt av meg selv!
Jeg gikk inn på et apotek uten å kjøpe graviditetstester! Har som mål å ikke kjøpe inn før på lørdag:happy: så er fornøyd med egen innsats!

Jeg må bare skryte litt av meg selv!
Jeg gikk inn på et apotek uten å kjøpe graviditetstester! Har som mål å ikke kjøpe inn før på lørdag:happy: så er fornøyd med egen innsats!
Haha, DET er faktisk godt gjort!!
Lov å skryte av den! :hilarious:
Etter forrige innsett jobbet jeg littegrann på et kjøpesenter med apotek....
Jeg brukte SYKT mye penger på tester den perioden....

Back
Topp