Oktober 2021

Haha, DET er faktisk godt gjort!!
Lov å skryte av den! :hilarious:
Etter forrige innsett jobbet jeg littegrann på et kjøpesenter med apotek....
Jeg brukte SYKT mye penger på tester den perioden....
Hehe det tror jeg på! Det er jo for stor fristelse å være blandt tester daglig hehe!

Takk!
Heia heia!!
Det føles heeelt sprøtt at det snart er innsett!
Det føles nesten ikke som et forsøk, liksom :hilarious:

Er så enig! Fryseforsøk føles så mye mindre omfattende. Må stadig minne meg på at jeg ikke trenger å grue meg til et uttak denne gangen, og føler det som jeg jukser ..

Dere som har hatt fryseforsøk, hvor mye pleier dere å drikke før innsett?
Hos OLGA i St. Petersburg fekk eg nøye instruksjonar (fryseforsøk i styrt syklus): Skulle ha innsett 13:30, fekk beskjed om å gå på do kl. 13, for deretter å drikka 0,5 liter vatn og så halda meg. :joyful:

Drikker til jeg kjenner det er litt fullt blæra, greit å ikke drikke for mye at den er sprengfull for det er rimelig ubehagelig under innsettet hehe. Det er jo litt individuelt hvor mye man må drikke for å fylle opp blæra.

Jeg gikk på do ca 1 time før innsett og drakk en halvliter etter det. Kunne nok fint ventet litt til før den doturen, for det var fullt da jeg kom til klinikken for å si det slik. Men innsettet ble jo veldig lett av det da.

Dette ser jo veldig fint ut!! Kroppen var ikke noe snill når den fant på at den skulle lage samme symptomene for mens og graviditet :bored: Men med denne økningen så har jeg troen!
Jeg testet igjen imorges med mine 25 mui tester. Sist så fikk jeg ultrasvak strek på samme type test 9 dpo, men blankt idag. Vet at man ikke skal sammenligne og at det er supertidlig. Men jeg er SÅ utålmodig og nervøs :nailbiting:

Uff, skjønner deg veldig veldig godt, blir alt for lett til å knytte følelser til disse testene :oops::Heartred håper testene snur seg, det er jo virkelig tidlig! Tror ikke noe hadde slått ut på mine 25 mui før 11dpo... men som du sier er jo alle kropper og graviditeter annerledes

Hos OLGA i St. Petersburg fekk eg nøye instruksjonar (fryseforsøk i styrt syklus): Skulle ha innsett 13:30, fekk beskjed om å gå på do kl. 13, for deretter å drikka 0,5 liter vatn og så halda meg. :joyful:

Det hørtes ikke dumt ut - tror jeg skal gjøre det samme! Takk:)

Jeg gikk på do ca 1 time før innsett og drakk en halvliter etter det. Kunne nok fint ventet litt til før den doturen, for det var fullt da jeg kom til klinikken for å si det slik. Men innsettet ble jo veldig lett av det da.

Haha, det er vel best å håpe på å slippe store forsinkelser, ja:p

Dette ser jo veldig fint ut!! Kroppen var ikke noe snill når den fant på at den skulle lage samme symptomene for mens og graviditet :bored: Men med denne økningen så har jeg troen!
Jeg testet igjen imorges med mine 25 mui tester. Sist så fikk jeg ultrasvak strek på samme type test 9 dpo, men blankt idag. Vet at man ikke skal sammenligne og at det er supertidlig. Men jeg er SÅ utålmodig og nervøs :nailbiting:

Skjønner så godt testetrangen og nervøsiteten! Men blank test 9 dpo forteller neppe noe som helst. Håper de neste dagene går fort for deg - og ikke minst på positive tester!

Nei, har bare snakka med sykepleier etter forsøk og da har vi planlagt veien videre. Jeg har alltid venta en syklus imellom, og siste forsøk i mai så kunne jeg fått nytt forsøk i juni, men jeg sa jeg ville vente til august fordi jeg var sliten og ville ha pause og det var det full forståelse for :)
Mener man må bruke tilbudet innen 6-7 måneder, tror det står på nettsiden.
Takk for svar❤️

Uff, skjønner deg veldig veldig godt, blir alt for lett til å knytte følelser til disse testene :oops::Heartred håper testene snur seg, det er jo virkelig tidlig! Tror ikke noe hadde slått ut på mine 25 mui før 11dpo... men som du sier er jo alle kropper og graviditeter annerledes
Skjønner så godt testetrangen og nervøsiteten! Men blank test 9 dpo forteller neppe noe som helst. Håper de neste dagene går fort for deg - og ikke minst på positive tester!

Takk ❤️ Dere har selvfølgelig rett. Jeg har slitt veldig idag med å roe ned tankene, men det er litt bedre nå.

Jeg greide ikke å la være. Testa for å se om Ovitrelle var ute. Det var en så vidt synlig skyggestrek etter 3 minutter. Men den forsvant da testen tørket. Så da vil jeg tro det er så godt som ute av systemet. Må prøve å finne på noe å gjøre i stedet for å gruble så fælt. Jeg vet ikke om jeg kommer til å teste noe mer før til mandag neste uke kanskje. Dumt å bruke opp masse tester. Om dette forsøket feiler så kan det være greit å ha noen til neste gang.

Der kom telefonen jeg hadde håpet ikke å få. Ingen av våre to embryo overlevde opptining:crybaby2:crybaby2

Skal prøve å ringe sykepleier senere i dag for å få vite litt om veien videre. Frykter aller mest at det vil ta månedsvis å få nytt ferskforsøk.

Der kom telefonen jeg hadde håpet ikke å få. Ingen av våre to embryo overlevde opptining:crybaby2:crybaby2

Skal prøve å ringe sykepleier senere i dag for å få vite litt om veien videre. Frykter aller mest at det vil ta månedsvis å få nytt ferskforsøk.
Åh nei!!! Forferdelig beskjed å få... Håper du får snarlig klarhet i veien videre og at du har god støtte rundt deg ❤️
Når jeg hadde innsett spurte jeg om ventetid for nytt ferskforsøk, og det var dessverre måneder ja. Men håper for deg at de har en åpning litt tidligere!

Så leit å høre! Krysser fingre og tær for at det ikke er så lang ventetid på ferskforsøk! :Heartred:Heartred
opplevde det samme ifjor, det er så ufattelig kjipt når man ikke kommer til innsett!! Men ta tiden du trenger og trøstespis eller shopp om det trengs! Bestill take out mat, drikk noen glass med vin, alt er lov!
Alt for å gjøre dagene litt bedre:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Back
Topp