Oktober 2021

Var på kontroll hos gyn pga fare for ohss. Synd det var for tidlig å se noe. Eggstokkene ble målt til 9-10cm på hver side + noe vann rundt. :sorry: Så er overstimulert. Ikke rart magen er vond og svær! Skulle ikke behandles per nå, og jeg kan ikke gjøre noe spesielt for å bli bedre... Bare ta tiden til hjelp. Og ringe sykehuset ved forverring. Bedring kunne ta flere uker, men håper det roer seg om ikke så lenge :smiley-ashamed004

Åneiii det høres helt forferdelig ut rett og slett :dead: stakkars ❤️ Masse god bedring til deg ❤️❤️❤️ Er du sykemeldt slik at du får hvile?

Jeg håper med deg! Hvor mange innsett har du hatt?

HA, nei… har ikke det når anbefaler du meg å teste?

Dette var første innsett (men tredje uttak da vi fikk ikke embryo fra uttak #1-2)

Synes du bør kjenne selv hva som kommer til å gjøre deg mindre gal! Blir du galere av å vente så kan du teste, men blir du gal av å teste så kan du godt vente :cat:

Takk for lenke :happy: Ja der virker logisk å beregne utifra alder på embryo. Hadde du innsett på "riktig" dag i forhold til EL?

Er ikke sikker siden jeg ikke tok temperaturmålinger men tror det ble en dag «for tidlig» (samme som for deg?)

Har du fått noen spørsmål når du har ønsket å vente noen sykluser i mellom? Jeg hører til på Riksen, vet ikke hvordan prosedyren er der.
Nei, har bare snakka med sykepleier etter forsøk og da har vi planlagt veien videre. Jeg har alltid venta en syklus imellom, og siste forsøk i mai så kunne jeg fått nytt forsøk i juni, men jeg sa jeg ville vente til august fordi jeg var sliten og ville ha pause og det var det full forståelse for :)
Mener man må bruke tilbudet innen 6-7 måneder, tror det står på nettsiden.

Jeg har 8 sånne tidlig test strimler liggende. Jeg sitter og vurderer veldig hva jeg skal gjøre i dagene framover. Jeg er nysgjerrig på om Ovitrelle er på vei ut av systemet. Har litt lyst til å teste det i morgen. Da er det 9 dager siden jeg satte den. Samtidig så har jeg ikke lyst til å stresse over tester og sitte å tolke. Kanskje det beste rett og slett er å vente til nærmere test dato klinikken har satt. Jeg vil egentlig bare leve i håpet noen dager til. Jeg er så redd for å få blendahvit test og da miste håpet fullstendig.

Ja, samme som for meg. Det virker som at det er ganske vanlig å gjøre det sånn. Har du testet noe mer?

Ja :wacky: ser økning (10-13 dpo), håper det er nok. Er veldig skeptisk fordi kroppen er 100% det samme som rett før mens. Hadde mareritt i går natt om at jeg våknet til mens :hilarious:

Vedlegg

• D6B91C15-2200-425D-95FA-FFB9B2A9D6E2.jpeg
    D6B91C15-2200-425D-95FA-FFB9B2A9D6E2.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 76
Så utrolig kjipt ❤ Håper du får justert støttemedisinene neste gang, det er vel ikke vanlig å blø så lenge før testdag?
Har snakket med ei som også alltid begynte å blø før testdato. Hos henne satt den på 7. innsett. Kommer uansett til å be om annen støttemedisin ved neste innsett. Lurer på om jeg skal snakke med klinikken i dag, selv om de non uansett sier det er for tidlig å avslutte Lutinus etc…
Føler med deg ❤️ Har alle dine forsøk vært fersk eller skjer dette også ved fryseforsøk? Håper at klinikken prøver noe nytt nå når du har vært igjennom dette alt for mange ganger... Sender en god klem!
Har hatt ett fryseforsøk og da kom blødningen rundt 11DPO, så den kom ikke fullt så tidlig som ved fersk. Men likevel for tidlig.
åå, så kjedelig klemmer
:Heartred
Det er så leit kjære ❤️❤️❤️ Sender deg en diger klem for nå fortjener du litt pleie og kos. Men jeg fortsatt tenker på dette som vinnerrunden din pga hele 5 sjanser på frys. Da har du trolig ikke denne dumme greien med progesteron å kjempe med. Jeg har virkelig troa på at det skal holde med disse 5 fordi oddsene (kanskje for en gangs skyld) endelig på din side :smiley-angelic001❤️

Takk kjære deg :HeartredVeldig kjipt, hadde sååå troa for en gangs skyld :crybaby2
Men som du sier så har jeg 5 på frys, og det er en fattig trøst. Nå er det bare å prøve å få innsett så kjapt som mulig :smiley-angelic001 Håper testene dine fortsatt har fin stigning? :Heartred

Får helt vondt av deg stakkars. Så utrolig leit. Er virkelig ikke noen enkel reise dette her. Sender masse trøsteklemmer.
Takk:Heartred Nei ikke noe enkelt å få spiren til å sitte :hungover:

Så leit å høre! :( Skulle ønske du slapp å vente. Sender deg en klem!

Så trist :arghh: sender en god klem til deg:Heartred

Du som har opplevd dette flere ganger før må vel få noe mer utredning? Håper sååå at det går veien for dere om ikke lenge!
Skal be om blodprøve ved neste innsett, og evt andre støttemedisiner. Men er liiiivredd for at de skal ta opp dette med vekt. Jeg ligger akkurat i BMI-grenseland, og kjenner bare at jeg vet ikke om jeg orker at de skal ta det opp :sad010

Tusen takk for støtte alle der fine, flotte, sterke tøffe damer her inne :love7:love7:love7

Var på kontroll hos gyn pga fare for ohss. Synd det var for tidlig å se noe. Eggstokkene ble målt til 9-10cm på hver side + noe vann rundt. :sorry: Så er overstimulert. Ikke rart magen er vond og svær! Skulle ikke behandles per nå, og jeg kan ikke gjøre noe spesielt for å bli bedre... Bare ta tiden til hjelp. Og ringe sykehuset ved forverring. Bedring kunne ta flere uker, men håper det roer seg om ikke så lenge :smiley-ashamed004
Nei huff! Stakkars! Det høres forferdelig vondt ut :Heartred Håper du blir bedre fort :Heartred

Ligger å tenker på morgenkvisten. Tenk så magisk å bare få se to streker på en test - to streker jeg aldri hatt sett før, men som er så ønsket! Klarer ikke å være positiv…

Ja :wacky: ser økning (10-13 dpo), håper det er nok. Er veldig skeptisk fordi kroppen er 100% det samme som rett før mens. Hadde mareritt i går natt om at jeg våknet til mens :hilarious:

Dette ser jo bare nydelig ut! :love7 Jeg hvisker gratulerer!

Og du, dette med symptomer er så innmari ulikt. Jeg var konstant bekymra i starten av min graviditet pga. få symptomer, mens jeg hadde forventet å få metallsmak i munnen, kjenne overbevisende stikk, bli kvalm osv osv.

Og det er jo veldig tidlig, ikke så lett å skille ennå for de fleste. Men: ingen tvil om at du er gravid!

Har snakket med ei som også alltid begynte å blø før testdato. Hos henne satt den på 7. innsett. Kommer uansett til å be om annen støttemedisin ved neste innsett. Lurer på om jeg skal snakke med klinikken i dag, selv om de non uansett sier det er for tidlig å avslutte Lutinus etc…

Har hatt ett fryseforsøk og da kom blødningen rundt 11DPO, så den kom ikke fullt så tidlig som ved fersk. Men likevel for tidlig.

Takk kjære deg :HeartredVeldig kjipt, hadde sååå troa for en gangs skyld :crybaby2
Men som du sier så har jeg 5 på frys, og det er en fattig trøst. Nå er det bare å prøve å få innsett så kjapt som mulig :smiley-angelic001 Håper testene dine fortsatt har fin stigning? :Heartred

Takk:Heartred Nei ikke noe enkelt å få spiren til å sitte :hungover:

Skal be om blodprøve ved neste innsett, og evt andre støttemedisiner. Men er liiiivredd for at de skal ta opp dette med vekt. Jeg ligger akkurat i BMI-grenseland, og kjenner bare at jeg vet ikke om jeg orker at de skal ta det opp :sad010

Tusen takk for støtte alle der fine, flotte, sterke tøffe damer her inne :love7:love7:love7
Da blir det fryseforsøk, sant? Det er mange klinikker som gir Cyclogest på fryseforsøk, vet ikke hva de gjør i Porsgrunn?. Kroppen min reagerte annerledes på fersk og frys, og ved fryseforsøket var verdiene mine for lave slik at jeg måtte øke dosen med progesteron.

Mine er fryst hver for seg, så blir bare satt inn ett :happy:
Hos meg skal de forsøke å utvikle det videre til blastocyst, så er meeeget spent... ikke bare skal det overleve opptining, men det skal utvikle seg og :nailbiting:
De tiner bare det andre dersom det første ikke klarer opptining på tirsdagen (dag 3)

Satt inn tredagers på ferskforsøket, og det festet seg, men mistet. Kvinnet meg så veldig opp, og av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at det er tredagers som skal gjøre det for meg, så fikk litt ambivalent følelse når jeg fikk beskjed om at det blir innsett dag 5, men ok :p:p

Håper det går fint med opptining i dag! :)

Uff, det høres virkelig ikke godt ut. Riktig god bedring! Vær ekstra snill mot deg selv nå❤️ Så håper jeg det ikke varer så lenge før det snur og du blir bedre.

Nydelige tester!! :D:Heartred

Da blir det fryseforsøk, sant? Det er mange klinikker som gir Cyclogest på fryseforsøk, vet ikke hva de gjør i Porsgrunn?. Kroppen min reagerte annerledes på fersk og frys, og ved fryseforsøket var verdiene mine for lave slik at jeg måtte øke dosen med progesteron.
Jeg fikk Lutinus ved det ene fryseforsøket jeg hadde der. Er det mer progesteron i Cyclogest? Målte du da verdiene før innsettet? Fikk de svar på prøven med en gang?

Back
Topp