Oktober 2021

Ja :wacky: ser økning (10-13 dpo), håper det er nok. Er veldig skeptisk fordi kroppen er 100% det samme som rett før mens. Hadde mareritt i går natt om at jeg våknet til mens :hilarious:
Dette ser jo veldig fint ut!! Kroppen var ikke noe snill når den fant på at den skulle lage samme symptomene for mens og graviditet :bored: Men med denne økningen så har jeg troen!
Jeg testet igjen imorges med mine 25 mui tester. Sist så fikk jeg ultrasvak strek på samme type test 9 dpo, men blankt idag. Vet at man ikke skal sammenligne og at det er supertidlig. Men jeg er SÅ utålmodig og nervøs :nailbiting:

Fikk tlf fra legen nå, hcg-måling igår 16 DPO va 273, så de sa det var veldig bra :Heartred

kjenner jeg er i lykkerus, samtidig tør jeg nesten enda ikke tro det. Håper de 3 ukene fram til ultralyd går fort :Heartred

Føler nesten jeg gjør noe galt ved laste ned gravidapp å sånn :schocked028

Fikk tlf fra legen nå, hcg-måling igår 16 DPO va 273, så de sa det var veldig bra :Heartred

kjenner jeg er i lykkerus, samtidig tør jeg nesten enda ikke tro det. Håper de 3 ukene fram til ultralyd går fort :Heartred

Fantastisk! Gratulerer så mye!:smiley-bounce016

Jeg fikk Lutinus ved det ene fryseforsøket jeg hadde der. Er det mer progesteron i Cyclogest? Målte du da verdiene før innsettet? Fikk de svar på prøven med en gang?
Ja, vet ikke om man kan sammenligne preparatene, men det er 400 i Cyclogest. Jeg har målt ved innsett hver gang, og fått svar samme dag. Ved fryseforsøket økte de til 3 doser, to foran og en bak :shy:

Ååååh gratulerer!!! ❤️ Skjønner at det tar litt tid innen det synker inn.

Jeg må bare skryte litt av meg selv!
Jeg gikk inn på et apotek uten å kjøpe graviditetstester! Har som mål å ikke kjøpe inn før på lørdag:happy: så er fornøyd med egen innsats!

Jeg må bare skryte litt av meg selv!
Jeg gikk inn på et apotek uten å kjøpe graviditetstester! Har som mål å ikke kjøpe inn før på lørdag:happy: så er fornøyd med egen innsats!
Haha, DET er faktisk godt gjort!!
Lov å skryte av den! :hilarious:
Etter forrige innsett jobbet jeg littegrann på et kjøpesenter med apotek....
Jeg brukte SYKT mye penger på tester den perioden....

Jeg er så spent!
Ingen som har ringt ennå, så tar det som et godt tegn :happy:

Noen som vet hvor lang tid opptining tar? :hilarious:

:Heartpink:Heartpink:Heartpink tipper embryo venter tålmodig på deg :) masse masse lykke til!!!

Back
Topp