Jeg har blitt veldig trøtt av Lutinus 5/7 ganger, så det kan absolutt skje
Jeg er supertrøtt nå, bruker Cyclogest
Godt å høre vi er flere! Så har jeg noe å skylde på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har blitt veldig trøtt av Lutinus 5/7 ganger, så det kan absolutt skje
Jeg er supertrøtt nå, bruker Cyclogest
klokt av deg å ikke ha tester hjemme.Hehehe, er fristet selv. Heldigvis ingen i hus.
Godt å høre vi er flere! Så har jeg noe å skylde på
Jeg er stuptrøtt kl 18 hvis jeg ikke får sovet litt på dagen. Legger meg rett etter medisiner kl 21, da er løpet kjørt her rene pensjonisten blitt hehe!Er det vanlig å bli kjempetrøtt av Lutinus eller annen progesteronstøtte? Sovnet da jeg skulle legge mini i går , men våknet heldigvis ved midnatt så jeg fikk tatt kveldsdosen. Dette blir nok ikke tidenes mest produktive jobbuke …
Så utrolig kjipt ❤ Håper du får justert støttemedisinene neste gang, det er vel ikke vanlig å blø så lenge før testdag?Friskt rødt blod, med «klumper». I ganske store mengder, så vet løpet er kjørt her for denne gang. Og blir så forbanna for at klinikken ikke går med på at det er mensen. Så da må jeg sikkert ha en syklus imellom før jeg får nytt innsett
Jeg har gjort det alle tre innsettene nå. På en vanlig syklus har jeg somregel akkurat 15 dager fra positiv EL-test til jeg begynner å spotte. Så veldig rart dette her. Må høre om de kan gjøre noeSå utrolig kjipt ❤ Håper du får justert støttemedisinene neste gang, det er vel ikke vanlig å blø så lenge før testdag?
Friskt rødt blod, med «klumper». I ganske store mengder, så vet løpet er kjørt her for denne gang. Og blir så forbanna for at klinikken ikke går med på at det er mensen. Så da må jeg sikkert ha en syklus imellom før jeg får nytt innsett
Friskt rødt blod, med «klumper». I ganske store mengder, så vet løpet er kjørt her for denne gang. Og blir så forbanna for at klinikken ikke går med på at det er mensen. Så da må jeg sikkert ha en syklus imellom før jeg får nytt innsett
Føler med deg Har alle dine forsøk vært fersk eller skjer dette også ved fryseforsøk? Håper at klinikken prøver noe nytt nå når du har vært igjennom dette alt for mange ganger... Sender en god klem!Friskt rødt blod, med «klumper». I ganske store mengder, så vet løpet er kjørt her for denne gang. Og blir så forbanna for at klinikken ikke går med på at det er mensen. Så da må jeg sikkert ha en syklus imellom før jeg får nytt innsett
Huff, sender gode klemmer Jeg begynte også å blø i god tid før testdag sist forsøk, men ikke så tidlig som deg. Høres ut som noe klinikken bør ta tak i.. Skjønner dette må være fryktelig tungt.Friskt rødt blod, med «klumper». I ganske store mengder, så vet løpet er kjørt her for denne gang. Og blir så forbanna for at klinikken ikke går med på at det er mensen. Så da må jeg sikkert ha en syklus imellom før jeg får nytt innsett
Føler med degFriskt rødt blod, med «klumper». I ganske store mengder, så vet løpet er kjørt her for denne gang. Og blir så forbanna for at klinikken ikke går med på at det er mensen. Så da må jeg sikkert ha en syklus imellom før jeg får nytt innsett
Har du fått noen spørsmål når du har ønsket å vente noen sykluser i mellom? Jeg hører til på Riksen, vet ikke hvordan prosedyren er der.Jeg har venta noen sykluser mellom mine forsøk. Jeg blir så uttafor under forsøk at jeg må føle at jeg kommer tilbake til hverdagen og fungerer igjen før jeg starter opp igjen. Som du sier så skal man være klar for å sette igang igjen
Ingen som tjener på at deres egg ligger igjen i fryseren, så tenker at de får dere bruke, men skjønner godt at alle tankene kommer! Det er litt av en karusell med tanker og følelser en skal igjennom altså!
Så trist sender en god klem til degFriskt rødt blod, med «klumper». I ganske store mengder, så vet løpet er kjørt her for denne gang. Og blir så forbanna for at klinikken ikke går med på at det er mensen. Så da må jeg sikkert ha en syklus imellom før jeg får nytt innsett