Oktober 2021

:( håper virkelig det bare er en liten uskyldig blødning!!! Stor, stor klem til deg ❤️

Er progesteronnivået ditt sjekket i vanlig syklus, eller etter stimulering? Enig med det Smuta sier, kanskje trenger du mer eller en annen medisin for progesteron?
Progesteronnivået er sjekket i vanlig syklus, ikke etter innsett. Skal be de om det neste runde. Blir så lei når jeg ikke engang kommer meg til testdato. Er veldig lite blod da, mest lyserosa, og mye stikkinger i ett eller annet ned mot høyre side, så har 5% håp om at det ikke er tanta, men tør ikke håpe for mye :hungover:
 
Nå må jeg snart gi meg med denne testingen. 15 DPO idag, og ser stigning fra igår:Heartred. Såååååå spent på blodprøven imorgen :schocked028

Mener jeg ser stigning jeg og ❤️❤️❤️ Håper svaret kommer raskt slik at du får startet uken på den best mulige måten!!!
 
Dette er ikke sutring! Det er så viktig å ventilere litt i denne prosessen. Det er så tøft å leve i denne usikkerheten i måneder og år, med stadige opp- og nedturer. Jeg håper det er Lutinus som har skylda❤️ Men hvis det ikke går veien denne runden, er jeg i det minste glad for at du har så mange flotte eskimoer i bakhånd.
Takk snille du :HeartredEr så godt med en støttende forumgjeng :love2
 
Fra i morges, 11 dpo :nailbiting: øverst tidligtest, den har nok mer farge enn i går. Midten vanlig styrke, slår svakt ut på den (testet ikke med den i går men tror ikke den hadde vist noe). Nederst en test kjøpt på min siste tur hjem til USA før korona :p skal ha sensitivitet ned på 7 mIU/mL

Takk SÅ mye for at du deler ❤️❤️❤️ Blir virkelig glad for å høre at det ble baby av din erfaring :joyful: hvor gammel er den babyen blitt?

Blir heldigvis distrahert fra denne galskapen fordi jeg skal på jobbreise i kveld til onsdag. Håper å glemme tankene om styrke og stigning innimellom :wacky: utifra styrken på disse testene er jeg ganske sikker på at hCG-nivåene blir ikke særlig høye, men håper de holder. Har ingen planer foreløpig om å ta blodprøve (St Olavs tar ikke men man kan be fastlege om det)… tok du blodprøve?
Synes disse testene så veldig bra ut såpass tidlig i løpet :Heartred Har skikkelig troa på at lille spire klamrer seg fast:love7
 
Så spennende med flere positive tester her inne! :) Krysser fingrene for videre god stigning!

Her er symptomjakten i full gang. 7 dpo idag. Har siden igår vært støl i korsryggen og har litt tett nese og en del murringer. Vet at det ikke trenger å bety noe men man håper jo.. Halvveis til ikm nå. Hadde egentlig planer om å vente med testing til 12 dpo, men tviler på at jeg holder meg sterk lengre en til 10 dpo :rolleyes: Begynte 9 dpo sist så i sånt fall tar jeg det som en seier :hilarious:
 
Må bare si tusen takk til dere for støttene innlegg i går :love7 Dere en en skikkelig fin gjeng å ha i ryggen:Heartred Det stoppet opp å blø mer i går, men i dag er det pittelitt lyserosa på papiret, og jeg har hatt endel «stikkinger» ett eller annet sted mot høyre side i underlivet. Er 9dpo, så regner med det er for seint for evt festesmerter, så aner ikke hva det er. Blenda test i dag også, men det er jo ikke rart såpass tidlig uansett:nailbiting: Fra 0% håp i går har jeg kanskje 5% håp i dag :angelic:
 
Fra i morges, 11 dpo :nailbiting: øverst tidligtest, den har nok mer farge enn i går. Midten vanlig styrke, slår svakt ut på den (testet ikke med den i går men tror ikke den hadde vist noe). Nederst en test kjøpt på min siste tur hjem til USA før korona :p skal ha sensitivitet ned på 7 mIU/mL

Takk SÅ mye for at du deler ❤️❤️❤️ Blir virkelig glad for å høre at det ble baby av din erfaring :joyful: hvor gammel er den babyen blitt?

Blir heldigvis distrahert fra denne galskapen fordi jeg skal på jobbreise i kveld til onsdag. Håper å glemme tankene om styrke og stigning innimellom :wacky: utifra styrken på disse testene er jeg ganske sikker på at hCG-nivåene blir ikke særlig høye, men håper de holder. Har ingen planer foreløpig om å ta blodprøve (St Olavs tar ikke men man kan be fastlege om det)… tok du blodprøve?

Fine tester, synes jeg! ❤️ Har sendt pm.
 
Må bare si tusen takk til dere for støttene innlegg i går :love7 Dere en en skikkelig fin gjeng å ha i ryggen:Heartred Det stoppet opp å blø mer i går, men i dag er det pittelitt lyserosa på papiret, og jeg har hatt endel «stikkinger» ett eller annet sted mot høyre side i underlivet. Er 9dpo, så regner med det er for seint for evt festesmerter, så aner ikke hva det er. Blenda test i dag også, men det er jo ikke rart såpass tidlig uansett:nailbiting: Fra 0% håp i går har jeg kanskje 5% håp i dag :angelic:
9 dpo er nok ikke for sent for implantasjon. Står litt forskjellig om det, men virker som at det er vanligst mellom 8-9 dpo, med et spenn på 6-12 dpo. Men skjønner at du er skeptiskt med historikken din. Jeg håper uansett for deg ❤️
 
Jeg lurer på om man skal regne dpo utifra EL eller alder på embryo. På Riksen regner de dagen for positiv test som el dagen, men basert på temping hadde jeg nok EL dagen etter som jo er mer vanlig. Så da fikk jeg satt inn 2-dagers embryo på 1 dpo. Jeg spurte legen om dette og hun sa at de bare må velge enn dag, virket som at det ikke var så nøye en dag frem eller tilbake :confused004). Har også hørt at det er bedre å sette inn for tidlig enn for sent. Men er da slimhinnen klar for et 2-dagers embryo? Holder det at den er tykk nok eller er det annet som må til for at det skal bli god stemning mellom slimhinne og embryo, som gjør at jeg bør regne dpo utifra faktisk EL?

Mvh,
Frøken Spørsmålstegn :dance018
 
Må bare si tusen takk til dere for støttene innlegg i går :love7 Dere en en skikkelig fin gjeng å ha i ryggen:Heartred Det stoppet opp å blø mer i går, men i dag er det pittelitt lyserosa på papiret, og jeg har hatt endel «stikkinger» ett eller annet sted mot høyre side i underlivet. Er 9dpo, så regner med det er for seint for evt festesmerter, så aner ikke hva det er. Blenda test i dag også, men det er jo ikke rart såpass tidlig uansett:nailbiting: Fra 0% håp i går har jeg kanskje 5% håp i dag :angelic:
Jeg hadde innsett av 5-dagers fredag, og er i ettertid helt sikker på at tirsdag, som var DPO9, var dagen for feste hos meg. Den dagen var det så rare murringer ift både dagene før og etter i den perioden. Jeg hadde også noen smerter ut mot høyresiden (som det ble mer av da ligamentsmertene tok mer av senere), så det kan nok godt være festesmerter du har.
 
Jeg hadde innsett av 5-dagers fredag, og er i ettertid helt sikker på at tirsdag, som var DPO9, var dagen for feste hos meg. Den dagen var det så rare murringer ift både dagene før og etter i den perioden. Jeg hadde også noen smerter ut mot høyresiden (som det ble mer av da ligamentsmertene tok mer av senere), så det kan nok godt være festesmerter du har.
Tusen takk for at du deler din erfaring:love7
 
Jeg lurer på om man skal regne dpo utifra EL eller alder på embryo. På Riksen regner de dagen for positiv test som el dagen, men basert på temping hadde jeg nok EL dagen etter som jo er mer vanlig. Så da fikk jeg satt inn 2-dagers embryo på 1 dpo. Jeg spurte legen om dette og hun sa at de bare må velge enn dag, virket som at det ikke var så nøye en dag frem eller tilbake :confused004). Har også hørt at det er bedre å sette inn for tidlig enn for sent. Men er da slimhinnen klar for et 2-dagers embryo? Holder det at den er tykk nok eller er det annet som må til for at det skal bli god stemning mellom slimhinne og embryo, som gjør at jeg bør regne dpo utifra faktisk EL?

Mvh,
Frøken Spørsmålstegn :dance018

Jeg beregner basert på embryos alder iaf, virker som dette er riktig når jeg bruker kalender for IVF-uke beregninger (f eks https://www.babymed.com/pregnancy-due-date-conception-calendar-and-calculator-week-by-week - må velge «IVF transfer day» som event og alder på frosset embryo for «Days»)
 
Jo, kanskje? Jeg vet ikke egentlig :chicken: jeg er ikke fortvilet, men prøver å være realistisk da jeg synes det kan gå begge veier. Håper selvfølgelig det blir bra da :cat:

Hvordan går det med deg? Har du kjøpt inn masse tester nå? :hilarious:

Jeg håper med deg! Hvor mange innsett har du hatt?

HA, nei… har ikke det når anbefaler du meg å teste?
 
Tusen takk for at du deler din erfaring:love7

Har snakket med andre som mener de kjente stikninger rundt 3-5 dager etter innsett, og lyserosa er godt mulig festeblødning / skjøre slimhinner osv.

Ikke gi opp håpet helt enda ❤️
 
Progesteronnivået er sjekket i vanlig syklus, ikke etter innsett. Skal be de om det neste runde. Blir så lei når jeg ikke engang kommer meg til testdato. Er veldig lite blod da, mest lyserosa, og mye stikkinger i ett eller annet ned mot høyre side, så har 5% håp om at det ikke er tanta, men tør ikke håpe for mye :hungover:
Høres lurt ut! Hos meg måler de progesteron ved innsett for å sjekke at nivået er riktig. Kanskje noe å spørre om hvis det ikke skulle gå denne gangen? Evt også Ovitrellestøtte? Håper uansett at dette bare er uskyldig, og at spiren sitter ❤
 
Jeg har brukt Cyclogest siden tirsdag. Innsett av 2-dagers på torsdag.

Nå er jeg kvaaalm :( Og noe som ligner på mensensmerter (selv om mensen ikke ventes før til neste helg, hvis vi ser bort fra at jeg er i behandling så klart). Jeg fiser også HELE tida...:rolleyes: Det her skal bli ei morsom uke på jobb, herregud som jeg gruer meg, progesteron hit hard this time :p
 
Jeg har brukt Cyclogest siden tirsdag. Innsett av 2-dagers på torsdag.

Nå er jeg kvaaalm :( Og noe som ligner på mensensmerter (selv om mensen ikke ventes før til neste helg, hvis vi ser bort fra at jeg er i behandling så klart). Jeg fiser også HELE tida...:rolleyes: Det her skal bli ei morsom uke på jobb, herregud som jeg gruer meg, progesteron hit hard this time :p

I feel you. Altså jeg ser jo gravid ut. Magen er diger og oppblåst. Jeg har ordentlig menssmerter og er uvel og vondt i pupper. Det er ikke småtteri til reaksjon :hungover::D
 
I feel you. Altså jeg ser jo gravid ut. Magen er diger og oppblåst. Jeg har ordentlig menssmerter og er uvel og vondt i pupper. Det er ikke småtteri til reaksjon :hungover::D
Oiii, såpass ja!:woot: Bra det ikke er kun jeg som reagerer :p Har du begynt å komme deg etter fredagens "eskapader"? :rolleyes:
 
Back
Topp